Συνεχίζεται και το νέο χρόνο το πρόγραμμα των δωρεάν ξεναγήσεων, μια περιήγηση στον πολιτιστικό πλούτο και τις ομορφιές της πόλης μας, από έμπειρους και εξειδικευμένους ξεναγούς, που προσφέρει ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νεολαίας του Δήμου σε συνεργασία με το Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών. Κλικ στην εικόνα να δείτε το πρόγραμμα.
Ιαν 28 2015
Δωρεάν Ξεναγήσεις σε Αρχαιολογικούς χώρους και Γειτονιές της Αθήνας
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δωρεάν Ξεναγήσεις σε Αρχαιολογικούς χώρους και Γειτονιές της Αθήνας
Ιαν 27 2015
27η Ιανουαρίου Διεθνής Ημέρα μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος
27 Ιανουαρίου Διεθνής Ημέρα μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος από το ναζιστικό καθεστώς κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Η ημερομηνία επιλέχθηκε επειδή στις 27 Ιανουαρίου 1945 τα προελαύνοντα σοβιετικά στρατεύματα απελευθέρωσαν το μεγαλύτερο στρατόπεδο συγκέντρωσης στο Άουσβιτς – Μπίρκεναου στην Πολωνία. Εκτός από τους Εβραίους, βασανίστηκαν και δολοφονήθηκαν επίσης κομμουνιστές, τσιγγάνοι, άτομα με αναπηρίες, ασθενείς με ψυχικά νοσήματα, ομοφυλόφιλοι, ακόμα και άτομα της “Άριας”φυλής, όσα αντιτάχθηκαν στην παράνοια του φασισμού.
Μάλιστα οι τσιγγάνοι είχαν και τα περισσότερα θύματα αναλογικά με τον πληθυσμό τους, αφού εξοντώθηκε το 30 – 50% της φυλής τους. Το ενάμισι εκατομμύριο από τα θύματα των ναζί δολοφονήθηκε στο Άουσβιτς.
Γι’ αυτό θεωρήθηκε το απόλυτο σύμβολο του Ολοκαυτώματος και η ημερομηνία απελευθέρωσής του ορίστηκε από τον Ο.Η.Ε. ως Διεθνής Ημέρα Μνήμης των θυμάτων του Ολοκαυτώματος.
Δείτε το βίντεο:
«Είχα μεγάλη πίστη στο θεό. Κάθε βράδυ τον παρακαλούσα. Από κει και πέρα τίποτε άλλο. Ήλπιζα. Όχι πίστευα, ήλπιζα», λέει ο Ισαάκ Μιζάν. «Στα αλήθεια δεν μας ενδιέφερε η ζωή και δεν προσπαθούσαμε.
Όταν γινόταν η καθιερωμένη διαλογή το βράδυ ήταν σαν να μην αφορούσε εμένα, να αφορούσε κάποιον τρίτο. Διότι ήξερα ότι αν δε θα είμαι σε αυτή τη σειρά που θα καταλήξει στα κρεματόρια, θα είμαι στην επόμενη».
Όπως λέει ο κ. Μιζάν ήταν καθαρά θέμα τύχης που βγήκε ζωντανός μέσα από αυτό το καλαστήριο. «Πώς άντεξα; Στο Άουσβιτς είχα φτάσει τα 35 κιλά. Τα ξαδέρφια από το Zonder Commando μου έφερναν όταν μπορούσαν ψωμί και ζαμπόν, γιατί εκείνους τους τάιζαν κανονικά. Εκείνο που με κράτησε όμως ζωντανό – είναι περίεργο- αλλά ήταν το…μίσος».
«Ήθελα να ζήσω για να τους εκδικηθώ», θα πει, κάτι που φυσικά δεν έκανε. (Από tvxs_)
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 27η Ιανουαρίου Διεθνής Ημέρα μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος
Ιαν 26 2015
Η διαφορετικότητα είναι δύναμη
«Ο ρατσισμός είναι δύσκολο και πολύπλοκο θέμα. Ο φόβος για το ξένο υπάρχει. Αυτό που έχει σημασία όμως είναι να αναδειχθεί η αποφασιστικότητα να το αντιμετωπίσουμε. Έχουμε ένα πολύ σημαντικό εργαλείο: την πίστη στις αξίες. Και με αυτό θα τον αντιμετωπίσουμε».
Ο πρόεδρος του Ελληνικού Forum Μεταναστών μιλάει για την αξία της διαφορετικότητας σε μια συλλογική κοινωνία.
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η διαφορετικότητα είναι δύναμη
Ιαν 25 2015
Destino:animation συνεργασίας Dali-Disney
Το Destino ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας του Σαλβαδόρ Νταλί με τον Γουόλτ Ντίσνεϋ και δημιουργήθηκε την περίοδο 1945-1946 .
Η μικρής διάρκειας αυτή ταινία έμεινε λησμονημένη για περίπου έξι δεκαετίες. Αφού βρέθηκε το 2003, τελειοποιήθηκε και παρουσιάστηκε από ανθρώπους της Ντίσνεϊ. Η υπόθεση της ταινίας περιγράφεται από τον Νταλί ως «μια μαγική απεικόνιση του προβλήματος της ζωής μέσα στον λαβύρινθο του χρόνου», ενώ ο Walt Disney πίστευε ότι είναι «μια απλή ιστορία για μια νεαρή κοπέλα που αναζητά την αληθινή αγάπη».
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Destino:animation συνεργασίας Dali-Disney
Ιαν 24 2015
Ο ποιητής των εικόνων..
Σαν σήμερα, πριν από τρία χρόνια, έφυγε από τη ζωή ο σπουδαίος Έλληνας σκηνοθέτης Θόδωρος Αγγελόπουλος. Τον αποκάλεσαν «ποιητή των εικόνων». Κι εκείνος έλεγε ότι «ο κινηματογράφος είναι η τελευταία σημαντική μορφή αντίστασης στον κόσμο όπου ζούμε και χειροτερεύει…».
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο ποιητής των εικόνων..
Ιαν 24 2015
Ξεχάστε με στη θάλασσα-Θεόδωρος Αγγελόπουλος
Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία αλλά δεν μπορώ να κάνω το ταξίδι σας
Είμαι επισκέπτης
Το κάθε τι που αγγίζω με πονάει πραγματικά
κι έπειτα δεν μου ανήκει
Όλο και κάποιος βρίσκεται να πει “δικό μου είναι”
Εγώ δεν έχω τίποτε δικό μου είχα πει κάποτε με υπεροψία
Τώρα καταλαβαίνω πως το τίποτε είναι τίποτε
Ότι δεν έχω καν όνομα
Και πρέπει να γυρεύω ένα κάθε τόσο
Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω
Ξεχάστε με στη θάλασσα
Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία.
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ξεχάστε με στη θάλασσα-Θεόδωρος Αγγελόπουλος
Ιαν 20 2015
Το γυμνό δέντρο της αυλής
•Στην αυλή του σχολείου μας έχει πολλά πεσμένα φύλλα λόγω φθινοπώρου. Στα διαλείμματα παίζουμε μαζί τους και είναι ωραία!
•Ένα από τα δέντρα της αυλής είναι τελείως γυμνό! Κάποια μέρα αναρωτηθήκαμε πώς θα φαινόταν τη νύχτα του χειμώνα με χιόνι και στον ουρανό να λάμπει το μαργαριταρένιο φεγγάρι.
το ράμφος και τα πόδια τους
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το γυμνό δέντρο της αυλής
Ιαν 19 2015
Πώς να μιλήσει κανείς στα παιδιά για τις εκλογές;
Λαέ της Λιλιπούπολης, σήκωσε πια παντιέρα
με το Χαρχούδα δήμαρχο δε βλέπεις άσπρη μέρα.
Κι’ αν ήσουνα Χαρχουδικός, καιρός να μετανιώσεις,
γίνε Δυστροποπιγκικός, αν θέλεις να προκόψεις.
Εβγάλαν οι Χαρχουδικοί δήμαρχο το Χαρχούδα
και τη ζωή μας κυβερνά μια αρκουδοπεταλούδα.
Όμως στις άλλες εκλογές η ρόδα θα γυρίσει
κι όλη η Λιλιπούπολη εμένα θα ψηφίσει.
Tρομερά και τρομακτικά επίκαιρο… Δείτε το.
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς να μιλήσει κανείς στα παιδιά για τις εκλογές;
Ιαν 14 2015
Η δική μας πολιτεία…
Το κάστρο κι ο ήλιος

“Ένας πίνακας είναι απλώς μια γραμμή που βγήκε για περίπατο” Paul Klee
Ταξιδέψαμε κι εμείς σε ονειρεμένες πολιτείες μέσα από τις ζωγραφιές μας …
Η δική μας πολιτεία…
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η δική μας πολιτεία…
Ιαν 11 2015
Του Γενάρη το φεγγάρι μοιάζει με μαργαριτάρι…
Καλό μήνα, με την παροιμία
« Του Γενάρη το φεγγάρι μοιάζει με μαργαριτάρι »,
που μας άρεσε πολύ,
και προσπαθήσαμε να την ζωντανέψουμε στο χαρτί.
Κάναμε το περίγραμμα του φεγγαριού…
Το χρωματίσαμε με λευκό ή κίτρινο λαδοπαστέλ
Με τα δάχτυλα μας το σβήσαμε με γρήγορες
κινήσεις προς τα έξω…
Λίγη ασημόσκονη για λάμψη
γράψαμε τέλος την παροιμία
Σας αφιερώνουμε και αυτό το όμορφο τραγουδάκι…
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Του Γενάρη το φεγγάρι μοιάζει με μαργαριτάρι…


























































































































