03/26/2021

Scientix ambassadors

http://www.scientix.eu/documents/10137/984495/SDC21-%20website-banner.png/

Join the 2021 STEM Discovery Campaign, a joint international initiative organised by Scientix, that invites projects, organisations, libraries, schools, universities and youth clubs across Europe and around the world, to celebrate careers and studies in the fields of Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM).

The tagline for this year’s campaign is Sustainability and Citizenship We believe it’s the time to take action and encourage every stakeholder involved in education to organise activities that will increase students’ awareness about these topics, highlighting relevant skills that students will need in the near future.

We encourage everyone to get involved in the 2021 STEM Discovery Campaign by organising STEM activities and featuring them on the STEM Discovery Campaign map! Here are some ideas of what you can do to contribute to one of the biggest STEM campaigns worldwide:

Interested in becoming a partner?

By committing to the 2021 STEM Discovery Campaign, the partners agree to:

  • Organise and share information about (online) activities and actions in STEM education as part of the STEM Discovery Campaign.
  • Encourage third parties to support and join the initiative by organising STEM activities (online) or actions of their own and share information about them as part of the STEM Discovery Campaign.
  • Publish on their web page information in support of the STEM Discovery Campaign, hence facilitating an active exchange of information among projects, organisations and schools.

For more information on the registration steps that potential partners need to follow, please consult the guide for partners.

Are you organising a STEM activity or action between February and April 2021?

Include it on the map! Participants organising STEM activities and actions from 1 February to 30 April 2021 may also enter the STEM Discovery Campaign competitions. Visit the competitions’ section on the Scientix online portal for more information.

STEM Discovery Campaign activities Option 1:

STEM Discovery Campaign activities’ and actions’ map

Option 2: https://forms.gle/5gL3C9ZJe8gXoMvk9

STEM Discovery Campaign activities’ and actions’ map

SDC21_map

Sidebar banner Option 1: Option 2: var bannersnack_embed =
{“hash”:”b1c9stzgs”,”width”:250,”height”:2500,”t”:1611851224,”userId”:38672522,”type”:”html5”};

Σχετικά με Παρασκευή - Βιβή Φώτη ΣΕΕ ΠΕ60

Ονομάζομαι  Παρασκευή Φώτη και είμαι Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, τ. προϊσταμένη στο 4ο Νηπιαγωγείο Αγίας Βαρβάρας. Έχω σπουδάσει πιάνο και ανώτερα θεωρητικά στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών και έχω ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό μου το 2006 με διπλωματική  εργασία πάνω στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τη διαχείριση της ετερότητας με την κα Φραγκουδάκη Άννα.  Ολοκλήρωσα το δεύτερο πτυχίο μου, μετά από κατατακτήριες εξετάσεις, στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με εξειδίκευση στην Ψυχολογία το 2011. Στο ίδιο τμήμα με επόπτρια την πρόεδρο του τμήματος κα Φουντοπούλου Μαρία – Ζωή, εκπόνησα τη διδακτορική μου διατριβή με βαθμό Άριστα και με θέμα : «Η συμβολή της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και τέχνης στην προσχολική εκπαίδευση μέσα από μελοποιημένους μύθους του Αισώπου και την προστιθέμενη αξία των Τ.Π.Ε.». Το συγγραφικό μου έργο περιλαμβάνει ένα βιβλίο, με τίτλο «Ετερότητα, Προκατάληψη και Στερεότυπα στη Σχολική Τάξη. Μέθοδοι διαχείρισης από τον Εκπαιδευτικό» το οποίο επιλέχθηκε ως πανεπιστημιακό σύγγραμμα από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο(εκδ. Γρηγόρη, 2016) , το βιβλίο με τίτλο: «Κατανοώντας τη Γλώσσα μας, Αρχαία και Νέα Ελληνική μέσα από τον Αίσωπο. Διαφοροποιημένα σχέδια διδασκαλίας» εκδ. Γρηγόρη, 2019 και το βιβλίο με τίτλο: «S.T.R.E.A.M. και Εκπαιδευτική Ρομποτική για παιδιά ηλικίας από 3 έως 8 ετών»  με τη συνάδελφο Μαρία Ρέλλια, εκδ. Γρηγόρη, 2020, και  έχω συμμετάσχει σε συλλογικό τόμο με θέμα Διδακτικά σενάρια μέσα από τις Τ.Π.Ε. (εκδ. Γρηγόρη, 2017) ενώ έχω κάνει δημοσιεύσεις σε πρακτικά διεθνών και πανελλήνιων συνεδρίων καθώς και σε επιστημονικά περιοδικά. Είμαι εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης από το 2017 στο Διατμηματικό Τμήμα Μεταπτυχιακών Σπουδών :  «Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών  & Βιοιατρικών Προσεγγίσεων» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και διδάσκω ως Επιστημονικό Συνεργάτης (αυτοδύναμη διδασκαλία) από το 2011 στο Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του ΠΑΔΑ τα μαθήματα Παιδική Λογοτεχνία, Παιδαγωγική της Εικόνας, Ψυχοπαιδαγωγική στην Προσχολική Ηλικία, Εικαστική Έκφραση και Δημιουργικότητα. Εχω έντονο ενδιαφέρον στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας , στην εκπαιδευτική ρομποτική (αξιολογήτρια σε διαγωνισμούς ΕΛΛΑΚ ) και στο STREAM και τη συμβολή τους  στο διδακτικό έργο. Είμαι επιμορφώτρια στα διαδικτυακά προγράμματα του eTwinning και του moodle από το 2014,  υποστηρίζοντας  έμπρακτα τα ανοικτά λογισμικά

Τέλος θα ήθελα να σας παραθέσω και το link του Ιστολογίου μου ως Νηπιαγωγός – Προϊσταμένη του αγαπημένου μου Νηπιαγωγείου, του 4ου Νηπιαγωγείου Αγίας Βαρβάρας !!!!

http://vivifoti.blogspot.com


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία και χαρακτηρίσθηκε , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση