Επίσκεψη του Νηπιαγωγείου μας στην Ανακύκλωση του Δήμου Χίου

Το Νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε μια πολύ ενδιαφέρουσα και εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ανακύκλωση του Δήμου Χίου, στο πλαίσιο των δράσεων περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των παιδιών και στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της παιδικής HELMEPA . Οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τη διαδικασία διαλογής των απορριμμάτων σε ομάδες, ανάλογα με το υλικό τους, ώστε να οδηγηθούν στη συνέχεια για περαιτέρω επεξεργασία και αξιοποίηση. Μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία, τα παιδιά κατανόησαν τη σημασία της ανακύκλωσης, της σωστής διαχείρισης των απορριμμάτων και της προστασίας του περιβάλλοντος. Στο τέλος της επίσκεψης, τα παιδιά έλαβαν ως αναμνηστικό δωράκι μια όμορφη πάνινη τσαντούλα, παίρνοντας μαζί τους ένα χρήσιμο μήνυμα για την καθημερινή μείωση της χρήσης πλαστικού και τη φροντίδα του τόπου μας.

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των νηπίων μας στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο όμορο Δημοτικό, όπου μας υποδέχτηκε με ιδιαίτερη ζεστασιά ο Διευθυντής. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους χώρους του σχολείου, να περιηγηθούν στις αίθουσες και να αισθανθούν πιο οικεία με το νέο περιβάλλον που τα περιμένει. Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με ένα όμορφο κοινό μάθημα με τους μαθητές της Α΄ Δημοτικού, κατά το οποίο τα νήπια συμμετείχαν με ενθουσιασμό, γράφοντας λεξούλες στον πίνακα και νιώθοντας για λίγο σαν μικροί μαθητές του Δημοτικού.