Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης «Μαθαίνω να τρέφομαι σωστά για να έχω στη ζωή μου υγεία και χαρά», τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας δημιούργησαν με φαντασία και ενθουσιασμό ένα πρωτότυπο παραμύθι σε μορφή stop animation για την συμμετοχή τους στο μαθητικό φεστιβάλ Ψηφιακής δημιουργίας που οργανώθηκε στο νομό μας. Μέσα από εικόνες που ζωντανεύουν καρέ καρέ, οι μικροί δημιουργοί αφηγούνται μια ιστορία γεμάτη χρώματα, ήρωες και πολύτιμα μηνύματα για τη σωστή διατροφή, αναδεικνύοντας τη σημασία των υγιεινών επιλογών στην καθημερινή ζωή. Η δράση αυτή αποτέλεσε ένα όμορφο ταξίδι μάθησης και συνεργασίας, όπου τα παιδιά εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους, καλλιέργησαν δεξιότητες και απέδειξαν πως η γνώση μπορεί να γίνει παιχνίδι… και το παιχνίδι, γνώση!
Animation – Τρέφομαι σωστά για να έχω υγεία και χαρά
Το βασιλόπουλο που αγαπούσε τα γλυκά
Δείτε εδώ την συμμετοχή μας
O τοπικός τύπος έγραψε εδώ:
Και τέλος το δίπλωμα συμμετοχής μας




