Επίσκεψη του Νηπιαγωγείου μας στην Ανακύκλωση του Δήμου Χίου

Το Νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε μια πολύ ενδιαφέρουσα και εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ανακύκλωση του Δήμου Χίου, στο πλαίσιο των δράσεων περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των παιδιών και στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της παιδικής HELMEPA . Οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τη διαδικασία διαλογής των απορριμμάτων σε ομάδες, ανάλογα με το υλικό τους, ώστε να οδηγηθούν στη συνέχεια για περαιτέρω επεξεργασία και αξιοποίηση. Μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία, τα παιδιά κατανόησαν τη σημασία της ανακύκλωσης, της σωστής διαχείρισης των απορριμμάτων και της προστασίας του περιβάλλοντος. Στο τέλος της επίσκεψης, τα παιδιά έλαβαν ως αναμνηστικό δωράκι μια όμορφη πάνινη τσαντούλα, παίρνοντας μαζί τους ένα χρήσιμο μήνυμα για την καθημερινή μείωση της χρήσης πλαστικού και τη φροντίδα του τόπου μας.

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των νηπίων μας στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο όμορο Δημοτικό, όπου μας υποδέχτηκε με ιδιαίτερη ζεστασιά ο Διευθυντής. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους χώρους του σχολείου, να περιηγηθούν στις αίθουσες και να αισθανθούν πιο οικεία με το νέο περιβάλλον που τα περιμένει. Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με ένα όμορφο κοινό μάθημα με τους μαθητές της Α΄ Δημοτικού, κατά το οποίο τα νήπια συμμετείχαν με ενθουσιασμό, γράφοντας λεξούλες στον πίνακα και νιώθοντας για λίγο σαν μικροί μαθητές του Δημοτικού.

Η μαμά μου γιορτάζει!

Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, μιλήσαμε στο νηπιαγωγείο μας για την αγάπη, τη φροντίδα και την τρυφερότητα της μαμάς.

Τα παιδιά μοιράστηκαν σκέψεις και όμορφα λόγια για τη μητέρα τους, ζωγράφισαν με πολλή αγάπη και ετοίμασαν μικρές δημιουργίες γεμάτες χρώμα και συναίσθημα.

Μέσα από τραγούδια, συζητήσεις και κατασκευές, τιμήσαμε όλες τις μανούλες που κρατούν στην αγκαλιά τους τον πιο γλυκό κόσμο.

Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!

Δείτε και την έκπληξη που κάναμε στις μαμάδες μας

https://1drv.ms/v/c/9c51ab23d7aab26c/IQBhzoXj4U8ATqyqLd00iVxlAZoofQI9gmjawchIRO1pDtM?e=sPTulM

Πρωτομαγιά στο νηπιαγωγείο μας!

Η Πρωτομαγιά είναι μια διπλή γιορτή: γιορτή της άνοιξης και των λουλουδιών, αλλά και ημέρα αφιερωμένη στους εργαζόμενους.

Στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για τη φύση που ανθίζει, τα λουλούδια και τα χρώματα της άνοιξης. Φτιάξαμε ένα μεγάλο στεφάνι από λουλούδια χαρισμένα από τις ανθισμένες αυλές των γονέων και των παππούδων των νηπίων μας. Παράλληλα, μιλήσαμε για την εργατική πρωτομαγιά  και συζητήσαμε τους αγώνες των εργαζομένων για 8ωρη δουλειά ,8ωρη ξεκούραση και 8ωρο ύπνο.

Τα παιδιά ζωγράφισαν, δημιούργησαν λουλούδια και στεφάνια και γέμισαν την τάξη μας με χρώματα, χαρά και ανοιξιάτικη διάθεση.

Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά!

6f94f04b efc0 4407 8c4b 8b678d7b579d 9eccdd88 89d9 4a97 9f17 939afbb2eb1f