Επίσκεψη του Νηπιαγωγείου μας στην Ανακύκλωση του Δήμου Χίου
Το Νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε μια πολύ ενδιαφέρουσα και εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ανακύκλωση του Δήμου Χίου, στο πλαίσιο των δράσεων περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των παιδιών και στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της παιδικής HELMEPA . Οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τη διαδικασία διαλογής των απορριμμάτων σε ομάδες, ανάλογα με το υλικό τους, ώστε να οδηγηθούν στη συνέχεια για περαιτέρω επεξεργασία και αξιοποίηση. Μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία, τα παιδιά κατανόησαν τη σημασία της ανακύκλωσης, της σωστής διαχείρισης των απορριμμάτων και της προστασίας του περιβάλλοντος. Στο τέλος της επίσκεψης, τα παιδιά έλαβαν ως αναμνηστικό δωράκι μια όμορφη πάνινη τσαντούλα, παίρνοντας μαζί τους ένα χρήσιμο μήνυμα για την καθημερινή μείωση της χρήσης πλαστικού και τη φροντίδα του τόπου μας.





































