ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Ο Εθελοντικός Οργανισμός για τα παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όπως κάθε
χρόνο έτσι και φέτος, εν όψει των Χριστουγέννων, επιθυμεί να συγκεντρώσει τρόφιμα και χρηστικά είδη
προσπαθώντας να καλύψει τις ανάγκες τόσο των παιδιών που διαμένουν στα σπίτια του Συλλόγου, όσο και
των παιδιών και οικογενειών που λαμβάνουν υποστηρικτικές υπηρεσίες μέσω των Κέντρων Στήριξης Παιδιού &
Οικογένειας, λόγω των σοβαρών προβλημάτων διαβίωσης που αντιμετωπίζουν.
Ενδεικτική λίστα προϊόντων:
– Συσκευασμένα είδη τροφίμων: γάλα εβαπορέ, ζυμαρικά, κακάο, λάδι, ρύζι, σάλτσα ντομάτας,
μπισκότα, αλάτι, ξύδι, όσπρια, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, πουρέ, δημητριακά, φρυγανιές, χυμοί,
κρέμες αραβοσίτου, βρεφικές κρέμες και βρεφικά γάλατα Νο 1 & 2, αλεύρι, ζάχαρη,
συσκευασμένους κουραμπιέδες και μελομακάρονα.
– Είδη βρεφικής και προσωπικής φροντίδας: πάνες, μωρομάντηλα, σαμπουάν, αφρόλουτρα,
οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες.
– Είδη υγιεινής: καθαριστικά και απολυμαντικά γενικής χρήσης, απορρυπαντικό πλυντηρίου,
μαλακτικό ρούχων, χλωρίνη.
– Είδη οικιακής χρήσης: χαρτοπετσέτες, χαρτί κουζίνας, χαρτί υγείας, λαδόκολλα, διάφανη
μεμβράνη, σακούλες απορριμμάτων, γάντια μιας χρήσης.
Η συγκέντρωση των τροφίμων και των ειδών πρώτης ανάγκης μπορεί να πραγματοποιηθεί έως τις 10-12-
2021 στο χώρο του Νηπιαγωγείου.

Επίσκεψη διαιτολόγου-διατροφολόγου στο νηπιαγωγείο μας

IMG 9788

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του 1ου Θεματικού κύκλου «Ζω καλύτερα – ευ ζην» (Υγιεινή διατροφή) την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2021 επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μετά από πρόσκλησή μας, η κυρία Ματούλη Δήμητρα διαιτολόγος-διατροφολόγος, τηρώντας τα μέτρα προστασίας κατά του covid-19.

Ενημέρωσε τα νήπια για τη σωστή διατροφή και τον υγιεινό τρόπο ζωής, απάντησε στις ερωτήσεις και τις απορίες των μικρών μας μαθητών και αναπτύχθηκε  μια όμορφη συζήτηση.

Την ευχαριστούμε θερμά για την όμορφη προσέγγιση για  τη  διατροφική αξία των τροφών στα γεύματά μας καθώς και τη σημασία των γευμάτων στα παιδιά.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ EDUPASS

 

Από αύριο  Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 ξεκινά η λειτουργία του «edupass.gov.gr» στις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής.

 Στόχος του Edupass είναι να συμβάλει στην προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και στην απλούστευση των διαδικασιών ελέγχου για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19.

Επισημαίνεται ότι το self-test που   δηλώθηκε  στις 28-29/10/2021 από τους γονείς/κηδεμόνες μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες   δηλώθηκε  για τελευταία φορά- στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών, εισέρχονται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς taxis net και το ΑΜΚΑ του μαθητή και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας του στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας,  η κατάστασή του.

Αυτό γίνεται:

Α) Μόνο μία φορά σε περίπτωση που έχουν εμβολιασθεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή και

Β) σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό (rapid/PCR) ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), για τους μαθητές δηλαδή που δεν έχουν εμβολιασθεί/νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο edupass.gov.gr πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα όπως και στην μέχρι τώρα διαδικασία.

Τα βήματα φαίνονται στις παρακάτω εικόνες.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ -ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Από τη φετινή σχολική χρονιά καθιερώνεται η εισαγωγή και εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων από την τρέχουσα σχολική χρονιά στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου

Σκοποί και στόχοι.

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο, δυναμική, διδακτική, εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων, με εστίαση στις δεξιότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους μάθησης. Βασική αρχή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να συνδυάζουν το γνωστικό πεδίο των Προγραμμάτων Σπουδών με την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων των μαθητριών και των μαθητών με σκοπό τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Σκοπός των «Εργαστηρίων δεξιοτήτων» είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μαθήτριες και στους μαθητές. Στους επιμέρους στόχους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι η μάθηση μέσω ομαδοσυνεργατικής, δημιουργικής και κριτικά αναστοχαζόμενης διδακτικής μεθοδολογίας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ζωής, διαμεσολάβησης και υπευθυνότητας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ψηφιακής μάθησης, τεχνολογίας και προγραμματιστικής σκέψης. Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι στοχοθετημένες δεξιότητες ομαδοποιούνται και καλλιεργούνται σε τέσσερεις κύκλους στοχοθεσίας ως εξής:

δεξιότητες εργαστήρια εκπαιδευτικών

Ειδικότερα οι θεματικές ενότητες που αφορούν το νηπιαγωγείο είναι οι παρακάτω:

thematikes ana bathmida

Στο πλαίσιο του ΕΩΠ του Νηπιαγωγείου τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων εντάσσονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης και υλοποιούνται κατά την πρωινή λειτουργία και στο χρονικό διάστημα (διδακτικές ώρες) που ορίζεται για τις «Οργανωμένες Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ», σε τρεις (3) διδακτικές ώρες, κατανεμημένες δύο (2) με τρεις (3) φορές την εβδομάδα. Ο/Η νηπιαγωγός έχει την ευελιξία να επιλέγει ανάλογα με το πλαίσιο, τη δυναμική της ομάδας και τα ενδιαφέροντα των νηπίων, τη θεματική που θα διαπραγματεύεται στην τάξη.

Ωρολόγιο πρόγραμμα Νηπιαγωγείου

Screenshot 7 1

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2021-2022

 

3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΥΡΝΑΒΟΥ

                                    ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ:2021-2022

        ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!

 

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός στο νηπιαγωγείο μας  θα γίνει την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 9:00 π.μ στην αυλή του σχολείου μας.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού τα παιδιά θα προσέλθουν στο νηπιαγωγείο για τον αγιασμό με self test  και υποχρεωτικά μάσκα και όσα θα συνοδεύονται από έναν γονιό θα πρέπει και ο γονιός να κρατά στο χέρι του δικό του self test αν δεν έχει εμβολιαστεί ή βεβαίωση εμβολιασμού αν έχει εμβολιαστεί  βεβαίωση νόσησης αν έχει νοσήσει και υποχρεωτικά να φοράει  μάσκα. Για την αποφυγή συνωστισμού, όσα από τα μεγάλα νήπια μπορούν να είναι μόνα τους μέσα στο χώρο της αυλής ο γονέας τους καλό είναι να περιμένει από έξω. Ας περάσουν στην αυλή τηρώντας τα μέτρα ασφαλείας που αναφέραμε παραπάνω, ο ένας εκ των δύο γονέων  των προνηπίων.

 

 

 

Σας ευχαριστούμε!!

Οι νηπιαγωγοί!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Κάπως έτσι μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος!!Μια ιδιαίτερη χρονιά με δυσκολίες ,αβεβαιότητα,αγωνία…Όμως τα χαμόγελα στα πρόσωπα των παιδιών  δείχνουν πως μάλλον  τα καταφέραμε !!Με αγάπη,και με καλή συνεργασία εκπαιδευτικών ,γονέων , παιδιών αποχαιρετούμε τα αγαπημένα μας παιδιά χαρούμενα όπως ακριβώς τους αξίζει!!

Καλό καλοκαίρι να έχουμε όλοι και το Σεπτέμβρη ραντεβού και πάλι στις τάξεις μας!

Αποχαιρετούμε  τους μαθητές μας που τη νέα σχολική χρονιά θα πάνε στο Δημοτικό σχολείο με την αγάπη μας και τις ευχές μας για καλή πρόοδο να τους συνοδεύουν !!!

 

 

 

1o Πανθεσσαλικό e-Μαθητικό Συνέδριο της ΠΔΕ Θεσσαλίας με θέμα :Το 1821 μέσα από τα μάτια των παιδιών

Σήμερα παρακολουθήσαμε τη συμμετοχή μας στο συνέδριο που έγινε με παρουσίαση βίντεο όπου παρουσιάζονται εργασίες και κατασκευές των παιδιών μας και με τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού βιβλίου ( ζωγραφιές με θέμα την επανάσταση του 1821).

Θα΄θέλαμε να συγχαρούμε τα  αγαπημένα μας παιδιά που δούλεψαν με τόσο ενδιαφέρον για το πρόγραμμα αυτό , αλλά θα θέλαμε να εκφράσουμε με όλη μας την καρδιά τις ευχαριστίες μας στους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών  που αγκάλιασαν με αγάπη όλη αυτή την προσπάθεια μέχρι το τέλος! Μην ξεχνάμε ότι λόγω της πανδημίας και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ,δε θα  ολοκληρωνόταν η προσπάθεια χωρίς τη δική τους συνεισφορά!!

 

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το βιβλίο με τις  όμορφες  ιστορίες των παιδιών με τίτλο: Μικρά παιδιά ζωγραφίζουν για το 1821

https://anyflip.com/iwwfg/htok/