Διάκριση για το σχολείο μας!!!

To 3ο Νηπιαγωγείο συμμετέχει στο Διεθνές Δίκτυο Global School Alliance από τον Ιανουάριο του 2024 με το εκπαιδευτικό έργο “The way to sustainability”.

Πριν από λίγες μέρες με χαρά λάβαμε το εξής email:

Dear Foteini

Many thanks for all your fantastic support and many congratulations to you and to all at your wonderful school! Proud to work with you and to learn from you.

GSA Bronze Award T

We encourage you to share the great news within your school and the wider community through the school website, newsletters and social media.

Global educators are the most important people in the world and let’s stay in touch!

With all very best wishes to you and your colleagues at your wonderful school!

Kind regards

John

Πώς φτιάχνεται το τυρί;

Στο πλαίσιο του προγράμματος διατροφής που εντάσσεται στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο “Γνωρίζω την τροφή μου” το νηπιαγωγείο μας οργανώνει επίσκεψη στο τοπικό τυροκομείο του κύριου Μπαζιωτάκη. Ο μπαμπάς της μαθήτριάς μας Μαρίας, μας ανοίγει τις πόρτες της οικογενειακής επιχείρησης και μας μαθαίνει τα μυστικά του τυριού. Ευχαριστούμε πάρα πολύ όλη την οικογένεια για τη θερμή υποδοχή και την άψογη φιλοξενία!

τυροκομείο1

τυροκομείο2

τυροκομείο3

τυροκομείο4

τυροκομείο5

Οι …. καρποί της Κομποστοποίησής μας

Πέρασαν πάνω από 2 μήνες που κλείσαμε τον αυτοσχέδιο κάδο μας με το δικό μας κομπόστ. Από την στιγμή που κλείσαμε το καπάκι του και τον αφήσαμε στον κήπο του σχολείου, τον παρακολουθούσαμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ελέγχαμε την υγρασία που είχε το χώμα και το ανακατεύαμε όταν έπρεπε. Κάναμε παρατηρήσεις, όπως  ποια από τα υλικά που βάλαμε διαλύθηκαν γρήγορα και ποια αργούσαν πιο πολύ, και τις καταγράφαμε.

IMG 20240603 203844 252

Exif_JPEG_420

Η ανυπομονησία μας ήταν μεγάλη.

Στο μεσοδιάστημα τα παιδιά ανέλαβαν να φτιάξουν στο σπίτι από μία αυτοσχέδια γλάστρα από ανακυκλώσιμα υλικά, εφαρμόζοντας για άλλη μια φορά στην πράξη την Υπερκύκλωση! Το αποτέλεσμα αποστομοτικό!!!!!

κομποστ1

Ώσπου έφτασε η μέρα που περιμέναμε…Το κομπόστ ήταν έτοιμο!!! 

IMG 20240515 190805 112

Exif_JPEG_420

Η πρώτη μας σκέψη ήταν να το χρησιμοποιήσουμε αμέσως χωρίς καθυστέρηση.

Και τι να φυτέψουμε; Σκεφτήκαμε ότι είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να συνδυάσουμε το πρόγραμμα ανακύκλωσης με το πρόγραμμα διατροφής που κάνουμε. Θα είναι ένα καλό κίνητρο για να δοκιμάσουν τα παιδιά φρούτα και λαχανικά αν αναλάβουν να φυτέψουν και να φροντίσουν τα δικά τους φρούτα και λαχανικά!

Έτσι λοιπόν καλέσαμε στο σχολείο μας την Τετάρτη 5/6/2024 τους γονείς μας, για να τους ενημερώσουμε για την διαδικασία της κομποστοποίησης.

Τους δείξαμε πώς φτιάξαμε το κομπόστ και τους εξηγήσαμε πώς μπορούν να το κάνουν και οι ίδιοι στο σπίτι. Στη συνέχεια φυτέψαμε φρούτα και λαχανικά της εποχής σε σπόρους και φυτά χρησιμοποιώντας το κομπόστ μας στις αυτοσχέδιες γλάστρες από ανακυκλώσιμα υλικά και τα παιδιά τα πήραν στο σπίτι τους για να τα φροντίζουν το καλοκαίρι και να απολαύσουν τους καρπούς τους.

κομποστ2

 

MixCollage 08 Jun 2024 11 02 PM 3120

 

MixCollage 08 Jun 2024 11 06 PM 2027

κομποστ3

Η όμορφη μέρα μας έκλεισε με το τραγουδάκι της κομποστοποίησης που χορέψαμε όλοι μαζί, μικροί μεγάλοι!!

MixCollage 08 Jun 2024 10 56 PM 1733

Ανυπομονούμε να δούμε τα φυτά μας να μεγαλώνουν στο χώμα, που δημιουργήσαμε!!

 

 

 

 

Με το βλέμμα στο Δημοτικό

Επιστρέφοντας από τις διακοπές του Πάσχα, φτιάχνουμε στην τάξη μία καινούρια γωνιά, τη «Γωνιά του Δημοτικού», που τραβάει αμέσως το ενδιαφέρον των παιδιών. Παρατηρώντας τα, ανακαλύπτουμε ότι παίζουν με ιδιαίτερη χαρά, δεν φαίνονται διστακτικά ή αγχωμένα, μελετούν με μεγάλο ενδιαφέρον τα βιβλία και ψάχνουν να βρουν ασκήσεις για να λύσουν, ενώ συγχρόνως αγαπούν να γράφουν όχι μόνο στον πίνακα αλλά και στα τετράδια με τις γραμμές.

γωνιά

Αφού παίξαμε αρκετές μέρες στη γωνιά μας, συζητάμε όλοι μαζί για το Δημοτικό και τα νήπια αποτυπώνουν τις πρότερες γνώσεις, τις σκέψεις και τα  συναισθήματά τους σε ατομικό φύλλο εργασίας.

πριν

Στη συνέχεια, φτιάχνουμε ένα ομαδικό διάγραμμα με τα συναισθήματα των παιδιών. Στο κίτρινο στεφάνι βάζουν το  όνομά τους τα παιδιά που νιώθουν θετικά συναισθήματα για τη μετάβασή τους στο Δημοτικό (χαρά, ενθουσιασμό, ανυπομονησία), στο κόκκινο στεφάνι όσοι νιώθουν αρνητικά συναισθήματα (λύπη, άγχος, φόβο) ενώ στο κέντρο μπαίνουν τα ανάμεικτα συναισθήματα.

IMG 20240528 101113 055

Exif_JPEG_420

συναισθήματα νηπίων για το Δημοτικό πριν την έναρξη των δράσεων 1

Επειδή όμως διατυπώθηκαν αρκετές απορίες και διαφωνίες στη συζήτηση, αποφασίζουμε να επισκεφθούμε την Α’ Δημοτικού. Οι νηπιαγωγοί φτιάχνουν ένα ερωτηματολόγιο για τους μαθητές με τις ερωτήσεις των παιδιών και σημειώνουν τις ερωτήσεις τους για τη δασκάλα. Κατά την επίσκεψη, τα «πρωτάκια» γράφουν τις απαντήσεις τους στο ερωτηματολόγιο ενώ η δασκάλα απαντάει προφορικά στις ερωτήσεις των νηπίων.

ερωτηματολόγιο  

ερωτηματολόγιο Α

Πηγαίνοντας όμως στο Δημοτικό συναντάμε τους μαθητές της ΣΤ’ Δημοτικού που οι τάξεις τους είναι στον ίδιο όροφο με μας και συνειδητοποιούμε ότι δεν είμαστε τα μόνα παιδιά που θα αλλάξουν σχολείο! Αναρωτιόμαστε πώς να νιώθουν άραγε κι αυτοί και αποφασίζουμε να τους ρωτήσουμε. Δίνουμε λοιπόν και στα «εκτάκια» ένα σύντομο ερωτηματολόγιο για να το συμπληρώσουν.

ερωτηματολόγιο ΣΤ

Από τις απαντήσεις της Α’ τάξης διαπιστώνουμε ότι όλα τα παιδιά περνάνε καλά στο Δημοτικό και έχουν βρει φίλους, ενώ διαβάζοντας τις απαντήσεις της ΣΤ’ τάξης τα νήπια κατανοούν ότι είναι απόλυτα φυσιολογικά τα συναισθήματά τους για την μετάβαση στο Δημοτικό κι ότι όλοι οι άνθρωποι νιώθουν παρόμοια συναισθήματα όταν βιώνουν μία αλλαγή στη ζωή τους.

Μία από τις επόμενες μέρες μας υποδέχεται στο Δημοτικό η υποδιευθύντρια και αναλαμβάνει με χαρά να μας ξεναγήσει σε όλους τους χώρους του σχολείου.

ξενάγηση1

ξενάγηση2

Όταν επιστρέφουμε, τα νήπια ζωγραφίζουν τις εντυπώσεις, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους σε ατομικό φύλλο εργασίας και συγκρίνουμε το πριν και το μετά.

μετά

Στη συνέχεια επανερχόμαστε στο προηγούμενο ομαδικό διάγραμμα και αποτυπώνουμε τις αλλαγές που έχουν επέλθει στα συναισθήματά μας μετά από την καλύτερη γνωριμία με την καθημερινότητα του Δημοτικού. Είναι χαρακτηριστικό και πολύ ευχάριστο ότι πλέον κανένα νήπιο δεν έχει μόνο αρνητικά συναισθήματα για τη μετάβασή του κι ότι το κύριο αρνητικό συναίσθημα είναι η λύπη επειδή φεύγουν από το νηπιαγωγείο.

διάγραμμα

συναισθήματα νηπίων για το Δημοτικό πριν την έναρξη των δράσεων 2

Το Σαββατοκύριακο στέλνουμε στους γονείς του νηπιαγωγείου μας ένα ερωτηματολόγιο από το οποίο αναδύονται οι προβληματισμοί τους σχετικά με την μετάβαση των παιδιών τους στο Δημοτικό και οργανώνουμε συγκέντρωση γονέων με καλεσμένη ψυχολόγο από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Αρκαδίας «Ανέλιξη». Την ίδια μέρα καλούμε τους περσινούς γονείς και μαθητές μας σε μία γιορτή επανασύνδεσης (reunion).

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfoSaUU4OYYrd-tQYkG1LoJ3iEdmEsx5CaXi3tSoJkq4EU_3w/viewform?usp=sf_link

Την Τρίτη 28 Μαΐου 2024 το απόγευμα με τρελό ενθουσιασμό ξαναέσμιξαν τα νηπιάκια μας με τους περσινούς τους φίλους κι εμείς μαζί τους και με τους γονείς τους. Η κα. Σίδερη Ιωάννα συζήτησε με τους γονείς γύρω από το θέμα της μετάβασης ενώ οι γονείς των παιδιών της Α’ Δημοτικού βοήθησαν   καταθέτοντας τις εμπειρίες τους. Την ίδια ώρα μικρά και μεγάλα παιδιά έπαιξαν με τα παιχνίδια του νηπιαγωγείου που είχαν λείψει ιδιαίτερα στα «πρωτάκια», τα «πρωτάκια» μίλησαν για το πώς περνάνε στο Δημοτικό, έδειξαν παιχνίδια που παίζουν με τις δασκάλες τους, έπαιξαν με τους μικρούς στη «Γωνιά του Δημοτικού» και τους διάβασαν ένα παραμύθι από τη βιβλιοθήκη μας. Στο τέλος έφυγαν όλοι απόλυτα ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι, αποτυπώνοντας τις σκέψεις τους στoν ψηφιακό πίνακα ανακοινώσεων που είχαμε ετοιμάσει. Περάσαμε τέλεια!!!!

 

reunion

 

 

 

reunion2

reunion3

συγκέντρωση γονέων

Screenshot 2024 05 29 at 16 30 04 IdeaBoardz ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

https://ideaboardz.com/for/%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A1%CE%A9%CE%A3%CE%97%20%CE%93%CE%9F%CE%9D%CE%95%CE%A9%CE%9D/5290976

Την επόμενη μέρα γίνεται η αξιολόγηση ολόκληρης της δράσης για τη Μετάβαση στο Δημοτικό, ζητώντας από τα νήπια να ζωγραφίσουν όπως φαντάζονται μία selfie φωτογραφία τους από την πρώτη μέρα τους στο Δημοτικό πάνω σε ένα φωτογραφικό φιλμ. Το μεγάλο χαμόγελο σε όλα τα πρόσωπα μιλάει από μόνο του!!!!

IMG 20240530 132236 862

Exif_JPEG_420

Με τη λήξη του σχολικού έτους θα γίνει ενημέρωση του Διευθυντή και του εκπαιδευτικού προσωπικού του Δημοτικού γύρω από τις προσδοκίες των γονέων και κάποιες πληροφορίες για τα παιδιά, που θέλουν τόσο οι γονείς  όσο και τα νήπια να γνωρίζουν οι δάσκαλοι  και οι οποίες  προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο στους γονείς και ζωγραφική αποτύπωση των παιδιών.

δάσκαλοι

Ευχαριστούμε θερμά την κα. Σίδερη Ιωάννα, όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του 10ου Δημοτικού και όλους τους γονείς και μαθητές μας (περσινούς και φετινούς) που ανταποκρίθηκαν στα καλέσματά μας!

Mπροστά για το Δημοτικό!

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε Αρκαδίας “Ανέλιξη” σε συνεργασία με το νηπιαγωγείο μας υλοποίησε πρόγραμμα μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο για τα νήπια του σχολείου μας.

Συγκεκριμένα η συντονίστρια της δράσης και ψυχολόγος του κέντρου κ. Ιωάννα Σίδερη πραγματοποίησε 3 μονόωρες συναντήσεις με τα νηπιάκια μας προκειμένου να τα ενημερώσει για το θέμα της μετάβασης.

Στόχος των συναντήσεων ήταν να βοηθηθούν τα παιδιά, να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα που τους προκαλεί η μετάβαση από το δεδομένο και το οικείο στο άγνωστο, να τα αποδεχθούν και να τα εκφράσουν εποικοδομητικά.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία μέσα από τη συζήτηση και τις βιωματικές δραστηριότητες να μιλήσουν, να εκφραστούν και να δημιουργήσουν.

Η μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο αποτελεί ένα ιδιαίτερο, προσωπικό και μοναδικό βίωμα για τον καθένα ξεχωριστά. Για τα παιδιά αποτελεί μια πρόκληση, αλλά και συνδέεται με συγκεκριμένες προσδοκίες όχι μόνο από την πλευρά τους αλλά και την πλευρά των γονέων. Η προσπάθεια επικεντρώθηκε στην ενδυνάμωση των θετικών συναισθημάτων των παιδιών όπως η χαρά, η προσμονή και ο ενθουσιασμός. Όλα κύλησαν ομαλά και ευχάριστα, οι ανησυχίες των νηπίων μειώθηκαν σημαντικά και δήλωσαν “πανέτοιμα” να διαβούν το κατώφλι του Δημοτικού Σχολείου. Ταυτόχρονα είπαν ότι “θα κρατήσουν στην καρδούλα τους σαν καλά κρυμμένο θησαυρό τις χρονιές που πέρασαν στο νηπιαγωγείο”.

FunPic 20240529 172923749FunPic 20240529 171429081FunPic 20240529 165226376

FunPic 20240529 170458108 FunPic 20240529 173616090 20240529 181030 20240529 181403 20240529 181859 20240529 181851

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ιωάννα Σίδερη για την πολύτιμη βοήθειά της!

Μετάβαση στο Δημοτικό για τη διάχυση των περιβαλλοντικών μας δράσεων

Το νηπιαγωγείο μας φέτος συμμετείχε στην παγκόσμια εκστρατεία για το κλίμα του Ιδρύματος για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση FEE.

49f9b6fa 8ac5 405c f631 d7b1a13c83bd

Αφού λοιπόν μάθαμε για την κλιματική κρίση και πώς μπορούμε να την σταματήσουμε αλλάζοντας καθημερινές μας συνήθειες, αναλάβαμε δράση κάνοντας πράξη όσα μάθαμε.

Καταρχήν μας έκανε εντύπωση ότι ακόμα και το είδος της διατροφής μας αφήνει αποτύπωμα άνθρακα στον πλανήτη. Ψάχνοντας για μενού με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα, βρήκαμε ένα vegan παγωτό με φυτικό γάλα και μπανάνες. Χωρίς δεύτερη σκέψη πιάσαμε δουλειά και φτιάξαμε το παγωτό για να το δοκιμάσουμε. Ενθουσιαστήκαμε με το παγωτό αλλά και με τη γεύση του φυτικού γάλακτος! Άνετα μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με το ζωικό γάλα που επιβαρύνει το περιβάλλον!

παγωτό1

Κι επειδή είναι πλέον μεγάλη ανάγκη να αλλάξουμε όλοι τις καθημερινές μας συνήθειες, κρίναμε απαραίτητο να διαδώσουμε όσα μάθαμε. Αποφασίσαμε λοιπόν να επισκεφθούμε το συστεγαζόμενο Δημοτικό μας και να προσπαθήσουμε να πείσουμε όσο περισσότερους μπορούμε να αλλάξουν διατροφικές συνήθειες υπέρ του περιβάλλοντος. Φτιάξαμε μία αφίσα, ετοιμάσαμε φυλλάδια με διατροφικά tips για μειωμένο αποτύπωμα άνθρακα, πήραμε το παγωτό που φτιάξαμε και ανεβήκαμε τις σκάλες για το «μεγάλο σχολείο». Αφού εξηγήσαμε την υπερθέρμανση του πλανήτη και πώς αυτή επηρεάζεται από τη διατροφή μας, κεράσαμε σε μικρούς και μεγάλους το vegan παγωτό μας, μοιράσαμε τα φυλλάδιά μας και φωνάξαμε δυνατά το σύνθημά μας: «Λιγότερα ζωικά, Περισσότερα φυτικά»!

υη6υγ

παγωτό2

Επίσης, μετά την επιτυχία που είχε το επιδαπέδιο μας φιδάκι για την Ανακύκλωση, αφού άρεσε και στους φίλους μας από την Α’ Δημοτικό, σκεφτήκαμε να το κάνουμε ηλεκτρονικό και να το στείλουμε σε όλους τους μαθητές του Δημοτικού, προκειμένου να κάνουμε διάχυση του σωστού τρόπου ανακύκλωσης σε όσο μεγαλύτερο κομμάτι της σχολικής μας κοινότητας γίνεται.

Την επόμενη εβδομάδα, κατόπιν συνεννόησης με την εκπαιδευτικό πληροφορικής του Δημοτικού, επισκεφθήκαμε το Δημοτικό μας την ώρα που είχε μάθημα η Α’ τάξη στους υπολογιστές, όπου μας υποδέχθηκε με ανοιχτή αγκαλιά η κα. Δήμητρα. Κάθε νήπιο έγινε ζευγαράκι με ένα «πρωτάκι» και κάθισαν σε έναν υπολογιστή. Η κα. Δήμητρα τους καλωσόρισε, τους έδειξε τους υπολογιστές και τους εξήγησε τι κάνουν στο μάθημά της. Στη συνέχεια τα ζευγάρια συνεργάστηκαν και έπαιξαν μαζί το φιδάκι της ανακύκλωσης.

υπολογιστες1

υπολογιστες2

Τα χαμόγελα μικρών και μεγάλων μαθητών σε όλη τη διάρκεια της δράσης αλλά και οι εντυπώσεις που εξέφρασαν τα νήπια μετά την επίσκεψή τους έδειξαν τη μεγάλη ευχαρίστησή τους!

Μου άρεσε που ξαναείδα τα παιδιά! Μου άρεσε που η δασκάλα τους μας έμαθε καινούρια πράγματα! Που μας έδειξε τα κουμπιά που θα πατάμε! Μου άρεσε ο χώρος, η τάξη, το σχολείο! Μου άρεσε που έκανα μάθημα! Μου άρεσε που κατάφερα να κερδίσω το μεγάλο παιδί!

Ευχαριστούμε θερμά την κα. Σταυροπούλου που βοήθησε να νιώσουν τα παιδιά άνετα, να περάσουν μία ευχάριστη ώρα και να αποβάλλουν το άγχος για τα μαθήματα του Δημοτικού.

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ

Το νηπιαγωγείο μας φέτος συμμετείχε στην παγκόσμια εκστρατεία για το κλίμα του Ιδρύματος για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση FEE

https://blogs.sch.gr/3niptr/2024/03/24/symmetochi-se-pagkosmia-ekstrateia-gia-to-klima/

49f9b6fa 8ac5 405c f631 d7b1a13c83bd

Αφού λοιπόν μάθαμε για την κλιματική κρίση και πώς μπορούμε να την σταματήσουμε αλλάζοντας καθημερινές μας συνήθειες, αναλάβαμε δράση κάνοντας πράξη όσα μάθαμε.

Καταρχήν μας έκανε εντύπωση ότι ακόμα και το είδος της διατροφής μας αφήνει αποτύπωμα άνθρακα στον πλανήτη. Ψάχνοντας για μενού με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα, βρήκαμε ένα vegan παγωτό με φυτικό γάλα και μπανάνες. Χωρίς δεύτερη σκέψη πιάσαμε δουλειά και φτιάξαμε το παγωτό για να το δοκιμάσουμε. Ενθουσιαστήκαμε με το παγωτό αλλά και με τη γεύση του φυτικού γάλακτος! Άνετα μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με το ζωικό γάλα που επιβαρύνει το περιβάλλον!

παγωτό1

Κι επειδή είναι πλέον μεγάλη ανάγκη να αλλάξουμε όλοι τις καθημερινές μας συνήθειες, κρίναμε απαραίτητο να διαδώσουμε όσα μάθαμε. Αποφασίσαμε λοιπόν να επισκεφθούμε το συστεγαζόμενο Δημοτικό μας και να προσπαθήσουμε να πείσουμε όσο περισσότερους μπορούμε να αλλάξουν διατροφικές συνήθειες υπέρ του περιβάλλοντος. Φτιάξαμε μία αφίσα, ετοιμάσαμε φυλλάδια με διατροφικά tips για μειωμένο αποτύπωμα άνθρακα, πήραμε το παγωτό που φτιάξαμε και ανεβήκαμε τις σκάλες για το «μεγάλο σχολείο». Αφού εξηγήσαμε την υπερθέρμανση του πλανήτη και πώς αυτή επηρεάζεται από τη διατροφή μας, κεράσαμε σε μικρούς και μεγάλους το vegan παγωτό μας, μοιράσαμε τα φυλλάδιά μας και φωνάξαμε δυνατά το σύνθημά μας: «Λιγότερα ζωικά, Περισσότερα φυτικά»!

υη6υγ

παγωτό2

Την επόμενη μέρα καλέσαμε τους γονείς μας για να μας βοηθήσουν να καθαρίσουμε τη γειτονιά του σχολείου καθώς και τα απορρίμματα επιβαρύνουν το κλίμα με το μεθάνιο που αποβάλλουν. Αφού πήραμε όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής, ξεκινήσαμε με κέφι και όρεξη τη σπουδαία δουλειά μας. Ενώ με μια πρώτη ματιά η γειτονιά μας φαινόταν καθαρή, η τελική συγκομιδή απέδειξε το αντίθετο. Μικρά και μεγάλα απορρίμματα κρύβονταν εκεί που δεν φτάνουν οι οδοκαθαριστές του Δήμου και καταφέραμε να τα ξετρυπώσουμε σαν πραγματικά «λαγωνικά»! Δρόμοι, χωράφια, πάρκο και παιδική χαρά έλαμψαν από καθαριότητα, όπως έλαμψαν και τα πρόσωπά μας από καμάρι για το σπουδαίο έργο μας!

γειτονιά1

γειτονιά2

γειτονιά3

γειτονιά4

γειτονιά5

γειτονιά6

γειτονιά7

Αλλάζει το κλίμα,

αλλάζουμε κι εμείς συνήθειες!!!