Το 3ο Νηπιαγωγείο Παλαμά, ιδρύθηκε από το Υπουργείο Παιδείας με το ΦΕΚ 289/1-10-1977. Βρίσκεται στην αγροτική περιοχή του Παλαμά του Νομού Καρδίτσας. Είναι ένα 2/θέσιο δημόσιο σχολείο όπου λειτουργούν 2 πρωινά υποχρεωτικά τμήματα, 1 προαιρετικό τμήμα ολοήμερου και 1 τμήμα ένταξης. Τον Σεπτέμβριο του 2023, καταστράφηκε ολοσχερώς από την πλημμύρα Daniel που έπληξε την περιοχή. Τον Οκτώβριο του 2024, ανακαινίστηκε, αναβαθμίστηκε και παραδόθηκε πλήρως εξοπλισμένο με δωρεά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σε συνεργασία με τον δημόσιο φορέα των ΚΤηριακών ΥΠοδομών.