Οι πρώτες μας μέρες στο Νηπιαγωγείο πέρασαν με γέλιο, χαρά και πολλά παιχνίδια!!! Ο παιγνιώδης τρόπος μάθησης άλλωστε είναι το ζητούμενο, καθώς ενσωματώνοντας το παιχνίδι στις βιωματικές μας δραστηριότητες, η μάθηση γίνεται πιο ελκυστική και αποτελεσματική για τους μικρούς μας μαθητές!!!
Η αρχή λοιπόν έγινε με ανάγνωση παραμυθιών στην ονειρεμένη καταπράσινη αυλή μας! Ακολούθησαν παιχνίδια εμπιστοσύνης και δεσίματος ομάδας, επιτραπέζια παιχνίδια καθώς και ομαδικά μουσικοκινητικά παιχνίδια!
Έτοιμα και τα παρουσιολόγια των τάξεων μας! Φωτογραφίες και ονόματα μπήκαν στη σειρά, βγήκανε πινέλα και χρώματα πολλά και όλοι μαζί θα ζωγραφίσουμε τον παράδεισο και θα μπούμε μεσα!
Ξεκινήσαμε και το ψηφιακό μας ημερολόγιο όπου στον διαδραστικό πίνακα της τάξης μας όπου θα επιλέγουμε καθημερινά την ημέρα, τον αριθμό, τον μήνα και την εποχή!
Ο Froggi ο βάτραχος θα είναι ο μικρός ήρωας της τάξης μας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς! (persona doll). Αφού ήρθε στην τάξη και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την παρουσία του, αποφασίσαμε όλοι μας πως θέλουμε να μας συντροφεύει κάθε πρωί και να μας λέει τα νέα του. Έτσι λοιπόν μας έμαθε τους κανόνες που θα πρέπει να ακολουθούμε στην τάξη για να είμαστε όλοι χαρούμενοι και ασφαλείς! Στο τέλος, υπογράψαμε ο καθένας μας το συμβόλαιο των κανόνων της τάξης μας.
Ακολούθησε και ο αυτοσχέδιος πύργος επιβράβευσης για όσους ακολουθούν τους κανόνες με πολλές εκπλήξεις!
Στη συνέχεια παίξαμε με τις πολύχρωμες καρτέλες όπου τα παιδιά διάλεγαν τυχαία μία καρτέλα με το χρώμα της αρεσκείας τους κι έτσι σχηματίσαμε τις πρώτες ομάδες μας εργασίας μας
Στον διαδραστικό μας πίνακα ξεκινήσαμε και τα παιχνίδια συντονισμού χεριού-ματιού με τη συνοδεία κλασσικής μουσικής για παιδιά (musical tracing map)
Σαν δεμένη ομάδα πια, ετοιμάσαμε και την πρώτη μας ομαδική εργασία με τίτλους “Με τα χέρια μου εγώ κάνω φίλους στο λεπτό” από το τμήμα 1 και “τα χέρια δε χτυπάνε τα χέρια αγαπάνε” από το τμήμα 2.




.
. 











