ΤΙΜΗΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1821!

Φέτος για πρώτη φορά μετά από 4 χρόνια έγιναν  στο νηπιαγωγείο μας εκδηλώσεις για την επέτειο της επανάστασης του 1821 παρουσία γονέων!

Ήταν μια  συγκέντρωση που την χαρήκαμε όλοι , μικροί και μεγάλοι!

Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους μικρούς μας μαθητές  που συμμετείχαν με ενθουσιασμό  και μας συγκίνησαν,

 » (συνέχεια…)

ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!!!!!!

Ήρθαν οι απόκριες και τα καρναβαλάκια μας τις περίμεναν πως και πως!

Αρχικά μιλήσαμε για τα έθιμα των Αποκριών, είδαμε και μάθαμε  τα έθιμα που  γίνονται σε κάθε πόλη, χορέψαμε, παίξαμε και φτιάξαμε διάφορες αποκριάτικες μάσκες,

 » (συνέχεια…)

Το Καρναβάλι του Καραγκιόζη!!!!

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΚΙΩΝ 

Το Καρναβάλι Του Καραγκιόζη!

Την Δευτέρα 13 Μαρτίου παρακολουθήσαμε στο σχολείο μας μία παράσταση του καραγκιόζη από τον κ. Γιάννη Νταγιάκο σχετικά με το καρναβάλι.

IMG 20240311 112253 » (συνέχεια…)