ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η  προγραμματισμένη από καιρό επίσκεψη του νηπιαγωγείου στην Εθνική Πινακοθήκη ,στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων “ΠΑΜΕ ΜΟΥΣΕΙΟ;” αλλά και  προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.

Ξεκινήσαμε με το έργο του του Παναγιώτη Τέτση “Λαίκή Αγορά” :

Τί βλέπουμε, ποια εποχή είναι , από που το καταλαβαίνουμε κ.α. Ερωτήσεις που κατευθύνουν

 » (συνέχεια…)