ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 2ο-3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ
Σήμερα τα νηπιάκια μας , που θα αποφοιτήσουν φέτος από το νηπιαγωγείο , επισκέφθηκαν το 2ο – 3ο Δημοτικό σχολείο Νέας Ερυθραίας στο οποίο θα φοιτήσουν του χρόνου . Εκεί μας υποδέχτηκαν παλιοί συμμαθητές αλλά και η δασκάλα της Α’ τάξης καθώς και οι διευθυντές και των δύο σχολείων Κυρία Μήτση και Κύριος Τσιώτας. Φεύγοντας
