ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 2ο-3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ

Σήμερα τα νηπιάκια μας , που θα αποφοιτήσουν φέτος από το νηπιαγωγείο  , επισκέφθηκαν το 2ο – 3ο  Δημοτικό σχολείο  Νέας Ερυθραίας στο οποίο θα φοιτήσουν του χρόνου . Εκεί μας υποδέχτηκαν παλιοί συμμαθητές αλλά και η δασκάλα της Α’  τάξης καθώς και οι διευθυντές και των δύο σχολείων Κυρία Μήτση και Κύριος Τσιώτας. Φεύγοντας

 » (συνέχεια…)

Κοινωνία των μελισσών και μέλι

Σήμερα  η ομάδα ΣΥΝΚΊΝΙΣΗΣ μας παρουσίασε το βιωμάτικο πρόγραμμα “ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΙΣΣΩΝ ΣΤΟ ΜΕΛΙ” . Όπως πάντα  ή παρουσίαση ήταν εξαιρετική. Συμμετείχαν όλα τα παιδια και για μια ακόμη φορά  μας εντυπωσιάσανε !!!

1748791978823 » (συνέχεια…)

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυση της Νέας Ερυθραίας και στα πλαίσια του σχεδίου δράσης του σχολείου μας

επισκεφτήκαμε σήμερα το  Λαογραφικό Μουσείο της Ένωσης Μικρασιατών Νέας Ερυθραίας

που βρίσκεται στη γειτονιά μας (Καρασταμάτη και Δρυμπέτη 2) και το οποίο: “Στοχεύει στο να διατηρήσει άσβεστη την ιστορική μνήμη μέσα από τα

 » (συνέχεια…)