Σχολείο και κοινότητα

  • Συνεργασία του Συλλόγου Διδασκόντων με τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων για τη διαμόρφωση και αποτελεσματική υλοποίηση δράσεων που εντάσσονται
    στο σχολικό πρόγραμμα (π.χ. Σχέδιο δράσης για τη διαμόρφωση του αύλειου χώρου με υλικά και προσωπική εργασία, πίτσες στο αποκριάτικο πάρτι https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2025/02/27/apokria/, Μαρτάκι την 1η του Μάρτη, άρτος τη μέρα των τριών Ιεραρχών https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2025/01/30/eorti-trion-ierarchon/, Βασιλόπιτα και δώρο Αγίου Βασίλη τα Χριστούγεννα https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2025/01/21/kopi-vasilopitas-2/, δωρεά βιβλίων και παιχνιδιών https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2024/11/20/eycharistoyme-gia-ta-paichnidia/, εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, συνεργασία για την καλοκαιρινή αποχαιρετιστήρια εορτή)
  • Εποικοδομητική συνεργασία με τον Δήμο Μεταμόρφωσης, και τους υφιστάμενους φορείς υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου (π.χ. προσφορά υλικών για το σχέδιο δράσης που αφορά  τη διαμόρφωση του αύλειου χώρου (https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2025/05/29/schedio-drasis-paizo-stin-ayli-eimai-charoymeno-paidi/ ), συντήρηση παιδικής χαράς (βλ. ημερολόγιο σχολικής ζωής 27/5-2/6/2025), δράση ευαισθητοποίησης για τα ζώα συντροφιάς (https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2024/12/01/drasi-eyaisthitopoiisis-gia-ta-zoa-syntrofias/ ), ενημέρωση για ανακύκλωση και δωρεά κάδων (https://blogs.sch.gr/3nipmetam/ergastiria-dexiotiton-2022-2023/#prettyPhoto[741]/70/ ), γενική συντήρηση κτιρίου και υλικοτεχνικής υποδομής).
  • Συνεργασία με το 3ο Δημοτικό Σχολείο Μεταμόρφωσης στα πλαίσια της υλοποίησης της δράσης “Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό” (βλ. https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2025/05/20/episkepsi-apo-tis-daskales-toy-dimotikoy/ https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2025/05/26/episkepsi-sto-3o-dimotiko-scholeio-2/ ).
  • Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος μας και του σχεδίου δράσης του ενεργού πολίτη, α)μας επισκέφτηκε εκπρόσωπος του Ο.ΦΥ.ΠΕ.ΚΑ. και μας έδωσαν πληροφορίες για τη ζωή του κόκκινου ελαφιού, και πώς μπορούν οι μικροί μαθητές να βοηθήσουν στη διάσωσή του, β) υποδεχτήκαμε διαδικτυακά μία Παιδαγωγό της  Ομάδας ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ,  η οποία μας μίλησε για το σημαντικό έργο που επιτελεί η μη κερδοσκοπική περιβαλλοντική οργάνωση, και γ) έγινε  διαδικτυακή συνάντηση με εκπρόσωπο του ΑΡΧΕΛΩΝ και  διαδικτυακή ξενάγηση όπου γνωρίσαμε το έργο των εθελοντών και υιοθετήσαμε μια μικρής χελώνα (βλ. https://blogs.sch.gr/3nipmetam/programmata/ )
  • Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας με αποδοχή φοιτήτριας για να πραγματοποιήσει την πρακτικής της άσκησης
  • Συνεργασία με την  Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ΑΜΘ στην πολιτιστική δράση “Χελιδονίσματα 2025”   με αποστολή σχετικού υλικού

Βλέπετε https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2025/03/21/chelidonismata-2/

  •  Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος – Πιστοποιητικό υιοθεσίας

Βλέπετε https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2025/01/23/kane-mia-eychi-ellados-pistopoiitiko-yiothesias/

  •  «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Βλέπετε https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2025/01/23/epainos-apo-to-chamogelo-toy-paidioy/ και

https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2024/12/06/sygkentrosi-eidon-gia-to-chamogelo-toy-paidioy/

  •  Επίσκεψη στο το 3ο ΚΑΠΗ Μεταμόρφωσης και  είπαμε τα κάλαντα

Βλέπετε https://blogs.sch.gr/3nipmetam/2024/12/23/na-ta-poyme/

  • «Συλλέγουμε πλαστικά καπάκια και προσφέρουμε αναπηρικά αμαξίδια» από 17 Ιανουαρίου kapakia
  • Δημιουργήσαμε αφίσες για την ημέρα αθλητισμού και για πολλές άλλες δράσης με σκοπό την ενημέρωση της κοινότητας και ανάρτηση τους στον πίνακα ανακοινώσεων.Επίσης, η ιστοσελίδα του σχολείου  (https://blogs.sch.gr/3nipmetam/) ενημερώνονταν τακτικά με σκοπό την προβολή διαφόρων δράσεων και δραστηριοτήτων που έλαβαν χώρα στο σχολείο, γεγονός που βελτίωσε τη σύνδεση με την κοινότητα, τη συνεργασία με φορείς και τη διάχυση καλών πρακτικών.

     

    Για την καλύτερη αποτίμηση στο συγκεκριμένο άξονα έγινε συμπλήρωση σχετικού ερωτηματολογίου  (“Οι εξωτερικές σχέσεις του σχολείου” του Χατζόπουλος, Α.  (2011) Μια πρόταση αυτοαξιολόγησηης του ελληνικού σχολείου με βάση την ευρωπαϊκή εμπειρία) που έδειξε βελτίωση στις εξωτερικές σχέσεις και την εξωστρέφεια του σχολείου (από Μ.Ο.   47,5  που ήταν πέρυσι σε Μ.Ο. 63 φέτος).