Στο νηπιαγωγείο λόγω του μικρού της ηλικίας των παιδιών υπήρχε συναισθηματικό δέσιμο μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. Υπήρχε φροντίδα και ενδιαφέρον από την πλευρά των εκπαιδευτικών, ενώ καλλιεργήθηκαν η επικοινωνία και η συνεργασία με τα παιδιά, ο αμοιβαίος σεβασμός και η εμπιστοσύνη (π.χ. πρακτικές από τα «Βήματα Ζωής», δημοκρατικός διάλογος, διδασκαλίες ομαδοσυνεργατικές και παιδοκεντρικές ). Επίσης, έγιναν δράσεις μέσα από τις οποίες καλλιεργήθηκε η δημιουργική συνεργασία με τους μαθητές όπως οι δράσεις για τον σχεδιασμό, προγραμματισμό και υλοποίηση της διαμόρφωσης της αυλής, η διαμόρφωση της τάξης και ο στολισμό αυτής με ομαδικές δημιουργίες, αφίσες, κατασκευές, συνεργασία για την οργάνωση και την υλοποίηση της γιορτής και άλλα. Μαζί με τα παιδιά αποφάσισαν στην αρχή της σχολικής χρονιάς τους κανόνες της τάξης και φρόντιζαν για την τήρηση τους από όλους. Μάλιστα τα τμήματα έφτιαξαν είτε αφίσα με αυτούς είτε συμβόλαιο που το υπέγραψαν όλοι οι εμπλεκόμενοι μαθητές και δάσκαλοι και το είχαν αναρτημένο στην τάξη τους (βλ. https://blogs.sch.gr/3nipmetam/ergastiria-dexiotiton-2022-2023/#prettyPhoto[741]/2/ ). Επίσης, συζήτησαν και αποφάσισαν μαζί με τα παιδιά τους κανόνες στις «γωνιές» για την εύρυθμη λειτουργία τους. Υπήρχε συνεργασία παιδιών και εκπαιδευτικών στην επίλυση θεμάτων που προέκυπταν (π.χ. λειτουργικών, συμπεριφοράς κ.ά.).