Ο Προγραμματισμός των Εργαστηρίων ανά Θεματική Ενότητα ορίζεται ως εξής:
- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ: Υποκατηγορία ”Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη”
Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα «Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο»
- ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ: Υποκατηγορία Υγεία, διατροφή-αυτομέριμνα, ασφάλεια
«Οδική ασφάλεια»
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ: Υποκατηγορία Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Ψηφιακές δεξιότητες «Steam και η Γη γυρίζει»
- ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Υποκατηγορία Οικολογία-Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά
«Θάλα-sos-α χωρίς πλαστικά»
……………………………………………………………………………….
- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ: Υποκατηγορία ”Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη”
Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα «Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο»
1ο εργαστήριο: Δημιουργία ομάδας-«Ας γνωριστούμε -ποιοι είμαστε;»
«Το δέντρο της ομάδας μας»
2ο εργαστήριο: Συμβόλαιο της ομάδας- «Φτιάχνουμε τους κανόνες της ομάδας μας»
«Συμβόλαιο της ομάδας»
«Η αλυσίδα της τάξης μας»
3ο εργαστήριο: Ανίχνευση, εισαγωγή, προετοιμασία
«Η αρχική μου ιδέα για την έννοια της διαφορετικότητας» ατομικό ιχνογράφημα και κολλάζ
4ο εργαστήριο: Διαφορές και ομοιότητες στο περιβάλλον(φύση και ζώα)
“Τι κρύβουν τα μπαλόνια;”
5ο εργαστήριο: Διαφορές και ομοιότητες στους ανθρώπους
“Ανταλλάσοντας εικόνες”
6ο εργαστήριο: Η Αξία της διαφορετικότητας
Ανάγνωση και επεξεργασια του βιβλίου “Το κάτι άλλο”

7ο εργαστήριο: Δραστηριότητες αξιολόγησης
- ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ: Υποκατηγορία Υγεία, διατροφή-αυτομέριμνα, ασφάλεια
«Οδική ασφάλεια»
1ο εργαστήριο: “Φωτεινοί Σηματοδότες»
2ο εργαστήριο: «Περνώ απέναντι»
3ο εργαστήριο: «Το ποδήλατο»
4ο εργαστήριο: «Μπαίνω στο αυτοκίνητο»
5ο εργαστήριο: «Περπατώ και λάμπω»
6ο εργαστήριο: “Ο ρόλος των γονέων”
7ο εργαστήριο: «Βρίσκω το λάθος»
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ: Υποκατηγορία Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Ψηφιακές δεξιότητες «Steam και η Γη γυρίζει»
1ο εργαστήριο: Το παιχνίδι με τις ερωτήσεις
2ο εργαστήριο:Ας δούμε τους πλανήτες από κοντά.. Υπάρχει ζωή εκεί έξω;
3ο εργαστήριο: Ο Ήλιος μας, η πηγή της ζωής μας….
4ο εργαστήριο: Ήλιε, Γη, Σελήνη Μέρα ή Νύχτα;
5ο εργαστήριο: Όμορφες κόρες του Χρόνου
6ο εργαστήριο: Ταξίδι στη Σελήνη
7ο εργαστήριο: Τι γνωρίζαμε και τι μάθαμε;
- ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Υποκατηγορία Οικολογία-Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά
«Θάλα-sos-α χωρίς πλαστικά»
1ο εργαστήριο: Μοιράζομαι με την ομάδα αυτά που γνωρίζω
Παίζουμε σαν ομάδα με τις λέξεις που μας φέρνει στο νου η θάλασσα. Κάθε παιδί που παίρνει τη μπάλα λέει τη θαλασσινή του λέξη
2ο εργαστήριο:Ανησυχία στον βυθό… ερευνούμε, καταγράφουμε, βγάζουμε συμπεράσματα
Φτιάξαμε καθαρή και βρώμικη θάλασσα και τις συγκρίναμε
3ο εργαστήριο:Μαθαίνουμε από τους/τις ειδικούς
Ανακύκλωση Δήμου Μεταμόρφωσης και ΑΡΧΕΛΩΝ
4ο εργαστήριο:Για ένα πλαστικό καλαμάκι… αναζητούμε και προτείνουμε λύσεις
5ο εργαστήριο:Εγώ μπορώ -Δημιουργούμε περιβαλλοντικά μηνύματα
6ο εργαστήριο:Όλοι μπορούμε -Δρούμε ομαδικά, παρεμβαίνουμε θετικά
5 θαυμαστικα (!) στην τάξη και 5 θαυμαστικά για κάθε σπίτι μαθητή, για να θυμίζουν να μην σπαταλάνε ενέργεια και τα μικρά βήμτα που βελτιώσουν το περιβάλλον.
7ο εργαστήριο:Τι καινούργιο μάθαμε, τι θα κρατήσουμε, τι θα θυμόμαστε
Γίναμε ήρωες του περιβάλλοντος











































































