Θέμα: «Ο Τσέστερ, το ρακούν, χρειάζεται βοήθεια»
Οι μαθητές μας βοήθησαν τον Τσέστερ, το ρακούν, (τον ήρωα του παιδικού παραμυθιού «Ένα φιλάκι στο χεράκι») να βρει το αγαπημένο του μολύβι. Πρόκειται για ένα μολύβι που του χάρισε η μητέρα του και πάνω σε αυτό είχε αφήσει το «μαγικό φιλάκι» της για να το έχει πάντα μαζί του στο σχολείο και να τη νιώθει κοντά του όταν του λείπει.
Για να οδηγήσουν τον Τσέστερ να βρει το μολύβι του οι μαθητές λύσανε γρίφους. Σε αυτή τη δραστηριότητα οι γρίφοι είχαν την μορφή αινιγμάτων, τα οποία ήταν συνδεδεμένα σε QR codes. Πίσω από κάθε αίνιγμα βρισκόταν ένας συμμαθητής του Τσέστερ, δηλαδή ένα ζωάκι του δάσους. Δημιουργήθηκε μία επιδαπέδια τετραγωνισμένη διαδρομή με η οποία οδήγησε στα QR codes.
Με αυτό το πρόγραμμα οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με κώδικα, προγραμματισμό, κατευθύνσεις, ενώ καλλιέργησαν την κριτική τους σκέψη, τις δεξιότητες συνεργασίας και επίλυσης προβλημάτων, με βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο.