Τη φετινή σχολική χρονιά λειτούργησαν στο σχολείο μας ομάδες παιχνιδιού. Σε αυτές συμμετείχαν τα περισσότερα παιδιά, άλλα συστηματικά και άλλα κατ’ ευκαιρία, με δική τους πάντα πρωτοβουλία και τον περιορισμό να συμμετέχουν μια φορά την εβδομάδα ώστε όλα να έχουν την ευκαιρία τους να συμμετέχουν.
Οι ομάδες αυτές απαρτίζοντας από 2 μέχρι 6 παιδιά και δεν ήταν σταθερές ως προς την σύνθεση τους.
Στόχο είχαν:
α) την καλλιέργεια δεξιοτήτων παιχνιδιού (επιλογή ποιος θα παίξει πρώτος, να περιμένουν την σειρά τους, να διαχειρίζονται την ήττα τους και εκμάθηση ενός εύρους διαφορετικών παιχνιδιών),
β) την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων (π.χ. ζητάω ευγενικά, συζητάω ένα θέμα, διαχείριση συγκρούσεων και διαφωνιών, βελτίωση αυτοπεποίθησης)
γ) την ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας (μερικά δείγματα συνεργασιών βλέπετε στις παρακάτω φωτογραφίες),
δ) την ανάπτυξη δεξιοτήτων περιγραφικού και αφηγηματικού λόγου μέσα από ανάλογα παιχνίδια,
ε) δεξιοτήτων μνήμης,
στ) κριτικής σκέψης,
ζ) οπτική αντίληψη,
η) αντίληψης του σώματος και συντονισμού κινήσεων
κ.ά.

















