ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026
Μιλήσαμε για το φθινόπωρο και τα φθινοπωρινά φύλλα . Τα παιδιά ζωγράφισαν τα φθινοπωρινά φύλλα με τα χρωματα τα φθινοπωρινά
Στη συνέχεια κόψαμε τα φύλλα και τα τοποθετήσαμε στο πλέγμα . Προγραμματίσαμε τη bee bot ώστε να περάσει από όλα τα φθινοπωρινά φύλλα.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν όταν είδαν τη bee bot να εκτελεί τις εντολές
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
ETWINNING
Oι μαθητές/τριες 3ου Νηπιαγωγείου Μαρκοπούλου θα συμμετέχουν στην υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής δράσης eTwinning σε συνεργασία με μαθητές/τριες σχολείων των πόλεων : Toulouse της Γαλλίας και άλλων 10 σχολείων (2 από την Ελλάδα, 2 από την Ισπανία, 1 από την Ιταλία, 2 από τη Λιθουανία και 3 από τη Ρουμανία) από τον Οκτώβριο έως τις 13/06/25, Ο τίτλος του έργου είναι :
«Recycling and carnival costumes!» («Η ανακύκλωση και η αποκριάτικη στολή !»).
Το eTwinning είναι μια ευρωπαϊκή δράση που προσφέρει στους εκπαιδευτικούς από τις συμμετέχουσες χώρες τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία προκειμένου να πραγματοποιήσουν με τους/τις μαθητές/τριές τους εξ αποστάσεως εκπαιδευτικά έργα ανταλλαγών, χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία .
Σκοπός του προγράμματος eTwinning είναι η ύπαρξη της επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών/τριών δύο ή περισσότερων ευρωπαϊκών χωρών.
Ο κύριος στόχος του έργου είναι οι μαθητές/τριές μας 4-6 ετών να μοιραστούν εμπειρίες , τα έθιμά τους με διασκεδαστικό τρόπο και να γνωρίσουν τις πολιτισμικές διαφορές και ομοιότητες συγκρίνοντας με αυτή των αλληλογράφων τους. Τελικός στόχος είναι οι μαθητές/τριες να ασχοληθούν με την ανακύκλωση υλικών και με τη διαλογή των απορριμμάτων ώστε να δημιουργήσουν αποκριάτικες στολές με αντικείμενα από τη διαλογή των απορριμμάτων. Θα δημοσιευτεί φωτογραφική συλλογή των κοστουμιών στην επίσημη πλατφόρμα Twinspace του eTwinning.!
Οι στόχοι τού έργου είναι:
– Η επικοινωνία, η ανταλλαγή και το μοίρασμα με άλλους Ευρωπαίους εταίρους
– Η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σχετικά με την προστασία και τη διατήρηση της τοπικής και παγκόσμιας περιβαλλοντικής και πολιτιστικής κληρονομιάς
– Η απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων μέσω συνεργατικών ψηφιακών εργαλείων για μάθηση
Αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα είναι το εξής :
Ø Οκτώβριος : πρώτη επαφή με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning, , γονικές συναινέσεις.
Ø Νοέμβριος: ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών για τα περιβαλλοντικά ζητήματα του πλανήτη και προβληματισμός σχετικά με τη διαλογή των απορριμμάτων στη χώρα τους
Ø Δεκέμβριος: Χριστούγεννα, παραδόσεις και έθιμα, κατασκευή καρτών από ανακυκλώσιμα υλικά
Ø Φεβρουάριος – Μάρτιος: δημιουργία και παρουσίαση των αποκριάτικων
στολών που θα έχουν κατασκευάσει τα παιδιά από υλικά που ανακυκλώνονται (φωτογραφίες)
Ø Απρίλιος: Εορτασμός της Εβδομάδας του Βιβλίου με εικονογραφήσεις παραμυθιών των παιδιών όλων των συμμετεχόντων σχολείων
Ø Μάιος: Σχεδιασμός των αγαπημένων ζώων των παιδιών, δημιουργία σλόγκαν για την προστασία τους με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου)
ØΙούνιος: ανασκόπηση του έργου μας
ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ
https://view.genially.com/67cdbb6946a68ff1771e5bd7/video-presentation-carnival-costumes
https://view.genially.com/67cd6ffe37b382e84df96ec4/presentation-our-school
EU CODE
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.
Το σχολείο μας συμμετέχει για μια ακόμα φορά με δραστηριότητες προγραμματισμού-ρομποτικής στη δράση αυτή.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024
ΑΡΙΣΤΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ 3ο Νηπιαγωγείο στον Προγραμματισμό
EU CODE ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ 2023-2024
To 3ο Νηπιαγωγείο Μαρκοπούλου συμμετείχε στην εβδομάδα προγραμματισμού eucode.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023
ETWINNING : PAINTERS AND PAINTINGS 2022-2023
Δημιουργήσαμε το δικο μας μουσείο με την προθήκη από το Μουσείο Μπενάκη που αποκτήσαμε μέσω του Δήμου Μαρκοπούλου
Τα νήπια δημιούργησαν με τη μέθοδο του Ματίς τη δική τους ομαδική δημιουργία
YAHOI KUSAMA
Οι μαθητές με αφορμή το Ματίς έκαναν ομαδικό κολλάζ και μετέτρεψαν τα ποτήρια σε έργα τέχνης

Πλαστικά ποτήρια που έγιναν γλαστρακια για φυτεμα. Οι μαθητές μιμηθήκαμε την τε νίκη του Ματίς και μετέτρεψαν σε έργα τε νης τα ποτηρια
To σχολείο από την Πορτογαλία Μας έστειλε τις παρακάτω δημιουργίες
Zωγραφίζουμε σαν το Van Gogh

Ζωγραφίζουμε σαν το Μιρό και τον Πικάσο
MONDRIAN
Αποτελέσματα Χριστουγεννιάτικου Διαγωνισμού Ζωγραφικής «ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ»
O Δήμος Μαρκοπούλου και το Ν.Π.Δ.Δ. «ΒΡΑΥΡΩΝΙΟΣ», στο πλαίσιο του Προγράμματος «Αθλητισμός και Πολιτισμός για Όλους», βρίσκονται στην χαρούμενη θέση να ανακοινώσουν τα αποτελέσματα του Χριστουγεννιάτικου Διαγωνισμού Ζωγραφικής, που πραγματοποιήθηκε κατά το μήνα Δεκέμβριο και απευθυνόταν σε παιδιά 4 έως εφήβους 14 έτων.
Όλοι οι μικροί και μεγαλύτεροι δημιουργοί και «καλλιτέχνες», που φιλοτέχνησαν την πιο όμορφη ευχή τους σε μορφή χριστουγεννιάτικης κάρτας – χειροτεχνίας, άγγιξαν την καρδιά και τη σκέψη μας!
Η 5μελής επιτροπή του Διαγωνισμού, όπου συμμετείχαν εικαστικοί, εκπαιδευτικοί καθώς και στελέχη του Δήμου, επέλεξε τα επικρατέστερα έργα.
Η κάρτα – ευχή που έκλεψε τις εντυπώσεις για την πλούσια εικονογράφησή της και την όμορφη απόδοση της φαντασίας της σε ζωγραφιά, είναι της Βασιλικής Πρίφτη
Οι έξι (6) δημιουργοί που έκλεψαν τις εντυπώσεις είναι οι: Ραφαήλ Τζιακομίνη, Παναγιώτης Ανδρουτσόπουλος, Ιωάννης Σαραβάνος, Αφροδίτη και Δέσποινα Καραθανάση, Κωνσταντίνα Χατζή και η ομαδική κάρτα ευχή του 3ου Νηπιαγωγείου Μαρκοπούλου.
Αριστείο στον προγραμματισμό για το 3ο Νηπιαγωγείο Μαρκοπούλου
1ο ΒΗΜΑ
Μιλήσαμε για το Mondrian. Ζητήσαμε από τα παιδιά να μας πουν ποια χρώματα χρησιμοποιεί .Κόκκινο ,κίτρινο, μπλε
Τα παιδιά ανέφεραν τα χρώματα Ρωτήσαμε ποιες λέξεις σκέφτονται όταν βλέπουν τα χρώματα του πίνακα του Mondrian και είπαν: Φωτιά, ήλιος ,θάλασσα Έπειτα ζητήσαμε να σκεφτούν δύο ερωτήσεις όταν βλέπουν τα χρώματα του Mondrian
Μπορούμε να αλλάξουμε τα χρώματα? Μπορούμε να ανακατέψουμε τα χρώματα του πίνακα? Στο τέλος ρωτήσαμε τα παιδιά να μας πουν με τι μοιάζει ο πίνακας και απάντησαν :μαγικό χαλί
2ο ΒΗΜΑ
Δημιουργήσαμε μια ιστορία με τις λέξεις που βρήκαν
3ο ΒΗΜΑ
Φτιάξαμε το χάρτη της ιστορίας
4ο ΒΗΜΑ
Προγραμματίσαμε τη μελισσούλα μας (bee-bot)

























