Επίσκεψη του Αρχιμανδρίτη της Μητροπόλεως Πωγωνιανής και Κονίτσης κυρίου Χερουβείμ.
Με μεγάλή χαρά υποδεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο μας τον Αρχιμανδρίτη της Μητροπόλεως Πωγωνιανής και Κονίτσης, κύριο Χερουβείμ. Μας μίλησε για τη γέννηση του Χριστού και το πανανθρώπινο μήνυμά της. Επίσης μας προσέφερε αρτοκλασία λόγω της εορτής του Σεβαστιανού και εικόνες. Η χαρά των παιδιών ήταν μεγάλη! Ευχαριστούμε και εμείς από καρδιάς!
ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ!!
Η εβδομάδα χριστουγεννιάτικης διάθεσης συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον!! Στείλαμε την ηλεκτρονική μας κάρτα με ευχές!! Τα παιδιά έδωσαν το καλύτερό τους εαυτό και οι δημιουργίες τους ήταν εκπληκτικές!!
Και του χρόνου!! Αγάπη, υγεία και όμορφες στιγμές!!!





































