Ο Φλεβάρης και αν φλεβίσει, καλοκαίρι θα μυρίσει…
Μέσα θέρμανσης, ζωή στους πόλους, ζώα των πάγων , Εσκιμώοι!!!!!!
Αποχαιρετούμε το Χειμώνα και ανυπομονούμε για τον ερχομό της Άνοιξης!!!
Σήμερα μιλήσαμε για την αγάπη, ένα ανιδιοτελές συναίσθημα στοργής, φροντίδας και ενδιαφέροντος. Η αγάπη των παιδιών πάντα μας συγκινεί και μας εκπλήσσει ευχάριστα. Οι πράξεις αγάπης των παιδιών κρύβουν πάντα μεγάλα και βαθιά συναισθήματα και οι γονείς τους αποτελούν πάντα πρότυπο και σημείο αναφοράς στη ζωή τους!!
Κινέζικο ιδεόγραμμα για την αγάπη. Μια καρδιά (μέση) ανάμεσα στους χαρακτήρες για την αποδοχή, το συναίσθημα και την αντίληψη (πάνω και κάτω), που συμβολίζουν ένα ανώτερο συναίσθημα.
Πηγή https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%B3%CE%AC%CF%80%CE%B7
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Επιληψίας, το Νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε δράσεις ενημερωτικές και βιωματικές. Τα νήπια συμμετείχαν ενεργά και μάλιστα δραματοποίησαν το βίντεο που παρακολούθησαν.
Θερμά συγχαρητήρια στους μικρούς μας μαθητές!!!
https://drive.google.com/file/d/1BDvYrgTpQ5QHANoz-lnWGxLzZtOStuBX/view?usp=sharing
Πηγή https://kritikiagiologia.home.blog/2021/01/30/%CE%B1
Τιμήσαμε και φέτος τους Τρεις Ιεράρχες ,προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών, με εκκλησιασμό στον Ι.Ν. του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού. Στη συνέχεια μας επισκέφτηκε ο Αρχιμανδρίτης της Μητροπόλεως Πωγωνιανής και Κονίτσης κύριος Χερουβείμ, όπου μας μίλησε για τη σοφία και το πολύτιμο έργο των Τριών Ιεραρχών.
Με χαρά και ανυπομονησία επισκεφτήκαμε τον φούρνο του κυρίου Ανδρέα Τζιάλλα, ο οποίος μας υποδέχτηκε με ένα ζεστό χαμόγελο, έτοιμος να μας ξεναγήσει στο χώρο του, να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις των παιδιών και το πιο συναρπαστικό….να φορέσει τη ποδιά του και να δημιουργήσει με τα παιδιά αρτονοστιμιές!! Κύριε Ανδρέα σας ευχαριστούμε και για τα νόστιμα κεράσματα! Εκπαιδευτικοί και νήπια ενθουσιάστηκαν από την άριστη φιλοξενία!!
Στα πλαίσια του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θεματικό άξονα : Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ, είχαμε τη χαρά να μιλήσουμε για το καταφύγιο NALA. Το καταφύγιο NALA βρίσκεται στην περιοχή της Κόνιτσας . Η προσφορά και η εθελοντική του δράση είναι ευρέως γνωστή. Η υπεύθυνη του καταφυγίου, εκπαιδευτικός Εύη Μυλωνά, μας μίλησε για τη φιλοζωία, για την ιστορία του καταφυγίου και γενικά για την αγάπη και τον σεβασμό απέναντι στα ζώα. Παρέα μας ήταν και ο Γκάρυ, ένα εκπληκτικό σκυλάκι που βρήκε αγάπη και θαλπωρή στο πρόσωπο της κυρίας Μυλωνά. Ευχαριστούμε πολύ!