Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και όλοι είμαστε χαρούμενοι και κεφάτοι!! Από αύριο Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου ξεκινάμε στο νηπιαγωγείο μας την εβδομάδα χριστουγεννιάτικης διάθεσης!! Γέλιο, χαρά, κέφι, λάμψη και πάμε!!!
Στέλνουμε ευχές!!!!
Η Ισπανία ήταν ο πρώτος μας σταθμός για να στείλουμε τις Χριστουγεννιάτικες ευχές μας! Η Χριστουγεννιάτικη κάρτα μας περιείχε ευχές στα Ελληνικά και στα Ισπανικά. Το βιβλίο με τις ζωγραφιές των παιδιών αποτύπωνε άψογα το εορταστικό κλίμα που επικρατεί!! Είμαστε σίγουροι ότι οι μαθητές του CEIP La Pradera, θα ενθουσιαστούν!!
Καλά Χριστούγεννα!!!
FELIZ NAVIDAD!!
3 Δεκεμβρίου: Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία.
Αγάπη, φιλία, αγκαλιές, λουλούδια, καρδιές, παιχνίδι ήταν μερικά από τα πιο γλυκά και συνάμα ηχηρά μηνύματα για τη συγκεκριμένη ημέρα. Περιγράψαμε εικόνες, συζητήσαμε, γνωρίσαμε τη νοηματική γλώσσα, τον ελληνικό κώδικα Μπράιγ και βρεθήκαμε για λίγο στη θέση αυτών των ανθρώπων που αποτελούν ήρωες και αγωνιστές της ζωής.
Εορτασμός της Επετείου του Πολυτεχνείου
Η 17 Νοέμβρη αποτελεί ημέρα μνήμης και περισυλλογής. Στο Νηπιαγωγείο μας συζητήσαμε για τις αξίες και τα ιδανικά της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας. Συμφωνήσαμε ότι η Δικτατορία φέρνει δυστυχία και ότι η Ειρήνη κάνει τους ανθρώπους ευτυχισμένους και δημιουργικούς. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με το σχετικό οπτικοακουστικό υλικό κάνοντας χρήση των Τ.Π.Ε. και αναζητώντας πληροφορίες στο διαδίκτυο για το Πολυτεχνείο.
Δράση μαγειρικής στο Νηπιαγωγείο μας!
Τα φρούτα του Φθινοπώρου ήταν το θέμα που διαπραγματευτήκαμε αυτή την εβδομάδα με τα παιδιά. Η ιδέα να φτιάξουμε κομπόστα μήλου τα ενθουσίασε ιδιαίτερα. Όπως άλλωστε είναι γνωστό….”ένα μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα”!
Τα παιδιά συνεργάστηκαν άψογα και συμπεριφέρθηκαν σαν “μικροί σεφ”!!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την αγαπημένη μας μαγείρισσα κ. Ελένη για τη βοήθεια της, καθώς και τους γονείς των μαθητών μας που στέκονται πάντα αρωγοί στις δράσεις μας!!
8 Νοεμβρίου: Γιορτή των Αρχαγγέλων και της Πολεμικής Αεροπορίας.
Η σημερινή ημέρα είχε εορταστικό χαρακτήρα! Ευχηθήκαμε στους εορτάζοντες συμμαθητές μας και στη συνέχεια μιλήσαμε για τους Αρχάγγελους ή Ταξιάρχες και το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν στη ζωή μας. Αναφερθήκαμε στον Αρχάγγελο Μιχαήλ, που είναι προστάτης της Πολεμικής μας Αεροπορίας και τα παιδιά έφτιαξαν αεροπλάνα και έγιναν με τη φαντασία τους “μικροί πιλότοι”. Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τη φωνούλα Α,α και τα παιδιά τη μεταμόρφωσαν σε αεροπλάνο.
Χρόνια πολλά! Οι Αρχάγγελοι να μας προστατεύουν πάντα!
31 Οκτωβρίου : Παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης.
Για την αποταμίευση μιλήσαμε στο νηπιαγωγείο, δείξαμε εποπτικό υλικό και διαβάσαμε το βιβλίο “κάθε μέρα αν”. Είναι ένα παιδικό βιβλίο για την αποταμίευση. Συγγραφέας: Αντώνης Παπαθεοδούλου. Εικονογράφηση: Μυρτώ Δεληβοριά. Στη συνέχεια τα παιδιά έφτιαξαν κουμπαρά και προσέγγισαν με βιωματικό τρόπο την παροιμία ” Φασούλι το φασούλι, γεμίζει το σακούλι”.








































































