Κούλουμα (1950) του Σταύρου Βασιλείου
Καλή Καθαρά Δευτέρα και Καλή Σαρακοστή!!
κ. Ιωάννα, κ. Ελένη
Η ώρα του αποκριάτικου πάρτι έφτασε!!! Εκπαιδευτικοί και νήπια, φόρεσαν τις στολές τους, χόρεψαν και τραγούδησαν!! Χαρήκαμε ιδιαίτερα με την παρουσία της κυρίας Μαρίας Μαχαίρα στο σχολείο μας!! Αφηγήθηκε με τρόπο μοναδικό και βιωματικό, χιουμοριστικές- αποκριάτικες ιστορίες!!
Περάσαμε υπέροχα!!
Στιγμιότυπα από το πάρτι μας…
Το Κέντρο Υγείας Κόνιτσας, βρίσκεται πάντα δίπλα στα σχολεία της περιοχής μας, διεξάγοντας δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του μαθητικού πληθυσμού, στο πλαίσιο της αγωγής υγείας του Υπουργείου Υγείας.
Κυρία Μαρία και κυρία Δήμητρα!!! Ευχαριστούμε από καρδιάς για την δράση που κάνατε στο σχολείο μας με θέμα: ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Μέσα σε θερμό και ευχάριστο κλίμα πραγματοποιήθηκε η επιμόρφωση των γονέων του νηπιαγωγείου μας . Το θέμα της ήταν “ Η ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό”.
Είναι ευρέως αποδεκτό ότι η μετάβαση στο δημοτικό αποτελεί ένα κομβικό σημείο. Σκοπός μας, ως εκπαιδευτικοί, είναι να ενημερώσουμε με υπευθυνότητα τους γονείς και ταυτόχρονα να προετοιμάσουμε κάθε νήπιο ώστε να μπορεί να διαχειριστεί το νέο σχολικό πλαίσιο.
Οι γονείς των νηπίων μας, εξέφρασαν τις σκέψεις τους, τις απορίες τους και συνεργάστηκαν άψογα τόσο με τους εκπαιδευτικούς, όσο και μεταξύ τους. Στη συνέχεια μοιράστηκαν ερωτηματολόγια, προκειμένου να μελετηθούν διεξοδικά οι διάφορες απόψεις και να σχεδιαστεί η θεματολογία της επόμενης επιμόρφωσης.
6 Μαρτίου
Πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής Βίας.
Το Νηπιαγωγείο μας, ως μέλος του Δικτύου Σχολικής Διαμεσολάβησης, προσέγγισε το θέμα με τη δέουσα ευαισθησία και προσοχή.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ…
ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ!!
ΣΠΑΣΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ, ΟΠΩΣ ΣΠΑΕΙ ΕΝΑ ΜΠΑΛΟΝΙ!!
Στο χώρο του Νηπιαγωγείου πραγματοποιήθηκε μια μικρή γιορτή, παρουσία των εκπαιδευτικών και των μαθητών του Α’ Παιδικού Κόνιτσας.
Στη συνέχεια βγήκαμε όλοι στην αυλή όπου και σπάσαμε συμβολικά χρωματιστά μπαλόνια.
Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και συμμετείχαν ενεργά καθ’ όλη τη διάρκεια του σχεδιασμού και της υλοποίησης της δράσης.
Υποδεχτήκαμε την Άνοιξη με λουλούδια και τραγούδια!! Ευχαριστούμε τους γονείς για τα κλαδιά αμυγδαλιάς καθώς και για τα κλαδιά κρανιάς με την ευχή να είμαστε Γεροί και δυνατοί σαν τη κρανιά.
Στη συνέχεια, στα πλαίσια της συνεργασίας σχολείων, συνδεθήκαμε με τα νηπιαγωγεία Βουτσαρά και Χαροκοπιού, και τραγουδήσουμε τα χελιδονίσματα. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Αντωνία, την κ. Δήμητρα και την κ. Δώρα!!
Καλό μήνα με υγεία, χαρά και όμορφες στιγμές!!
Αγαπητοί γονείς οι εγγραφές για το Νηπιαγωγείο και την Α΄ Δημοτικού αρχίζουν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Για περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά των εγγραφών να απευθύνεστε στην Προϊσταμένη του σχολείου καθημερινά από τις 12.00 έως τις 14.00. Τηλέφωνο σχολείου 2655022236 . Ευχόμαστε καλή πρόοδο στα νέα παιδιά του σχολείου μας!!!
24 Φεβρουαρίου 1913 – 24 Φεβρουαρίου 2024.
111 Επέτειος απελευθέρωσης της Κόνιτσας από τον τουρκικό ζυγό. Συγκίνηση, εθνική περηφάνεια, αγάπη για τον τόπο που ζούμε!!!
Στο νηπιαγωγείο το ενδιαφέρον των μικρών μας μαθητών για το χρονικό της απελευθέρωσης ήταν συγκινητικό. Ευχαριστούμε από καρδιάς τη φιλόλογο κ. Ελένη Καραγιάννη για την εξαιρετική εξιστόρηση των ιστορικών γεγονότων!!
Στιγμιότυπα από τη παρέλαση.