Ημέρα: 15 Μαΐου 2020

Ανακοίνωση Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Ευχόμαστε να είστε όλοι καλά. Μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων για την ασφάλεια όλων μας είμαστε στη θέση να σας ενημερώσουμε ότι μπορείτε από τη Δευτέρα 18/5 να προσέρχεστε 11.00-12.00 στο χώρο του νηπιαγωγείου για να παραλαμβάνετε τα δώρα της λαχειοφόρου από τα μέλη του συλλόγου γονέων.

Με εκτίμηση Το Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων