Δράση Ενεργού Πολίτη: “Άκου ένα παραμύθι”

Στα πλαίσια Δράσης Ενεργού πολίτη και μέσα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με την υγιεινή των δοντιών. Καταλήξαμε σε συμπεράσματα για το τι πρέπει να κάνουμε όλοι και γι’ αυτό φτιάξαμε δύο παραμύθια, ένα κάθε τάξη και αποφασίσαμε να τα κοινοποιήσουμε όπου μπορούμε ώστε όλα τα παιδιά και οι μεγάλοι να μάθουν για το τι κάνει καλό στα δόντια μας! Σκανάρετε λοιπόν τα ακόλουθα QR CODE και απολαύστε τα παιδιά μας!! στείλτε το και στους φίλους και συγγενείς!!!

 

τμήμα 1:    pdf24 qr code

 

τμήμα 2:    pdf24 qr code Dontia

Αρχική

PC300220

Καλωσήρθατε στο ιστολόγιό μας !

Το νηπιαγωγείο μας και ο κήπος μας!!!

PC300222IMG 20230507 123956IMG 20230507 124004IMG 20230508 131305  

Ευχαριστούμε τον Δήμο Αγίων Αναργύρων Καματερού για την τοποθέτηση προστατευτικών κιγκλιδωμάτων στην είσοδο του σχολείου μας.

 

Το Νηπιαγωγείο μας από το σχολικό έτος 2022-2023 συμμετέχει στα συνεργαζόμενα τοπικά δίκτυα των Διευθύνσεων Α/θμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας, Γ’ Αθήνας και Δυτ. Αττικής
«Σχολεία για το κλίμα – Νησίδες ανθεκτικότητας και αλλαγής»

για το κλιμα

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ “ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ” 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Η 2α Απριλίου είναι η μέρα που γεννήθηκε ο Δανός Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, ο πιο γνωστός παραμυθάς σε όλο τον κόσμο. Αυτή η μέρα έχει ορισθεί ως η Παγκόσμια ημέρα Παιδικού βιβλίου.

Η Κυψέλη η σχολική βιβλιοθήκη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού προσκάλεσε όποιο σχολείο επιθυμεί να συμμετάσχει σε μια ξεχωριστή δράση φιλαναγνωσίας με τίτλο “ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”.

2

Το νηπιαγωγείο μας στα πλαίσια του προγράμματος για τη φιλαναγνωσία που εκπονεί φέτος, με χαρά δήλωσε συμμετοχή. Εν όψει της εορτής του Πάσχα και μιας και ο Απρίλης μπήκε βουρκωμένος και δεν ηπήρχε καλός καιρός για διάλλειμα στην αυλή  συγκεντρωθήκαμε και τα δύο τμήματα στο πολυχώρο του νηπιαγωγείου και διαβάσαμε το βιβλίο “Το αυγό που μισούσε το κόκκινο χρώμα” της Χρυσάνθης Καραϊσκου. Συζητήσαμε για τον ήρωα του βιβλίου και ζωγράφισε κάθε παιδί ένα δικό του “ξεχωριστό αυγό”, απαντώντας στο ερώτημα που τέθηκε από τις νηπιαγωγούς “Αν ήμουν αυγό, πως θα ήμουν εγώ;” Κάθε τάξη έφτιαξε τη δική της αφίσα και οι φωτογραφίες από τη δράση αναρτήθηκαν στο ψηφιακό τοίχο (padlet) της Κυψέλης.

Δείτε την ανάρτηση εδώ

Κοιτάτε την επιλογή κολλάζ και αφίσες , κυλήστε τον δρομέα προς τα κάτω (scroll) ώσπου να βρείτε την ανάρτηση μας.

Οι αφίσες μας!!!

20260406 152307

20260406 152229

Τα παιδιά ζωγραφίζουν το αυγό τους.

IMG 20260402 115517

Η ιστορία μας!

20260406 152346

Πάσχα 2026

Καθώς φέτος το Πάσχα είναι αρκετά κοντά με τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, οι ετοιμασίες για το Πάσχα ξεκίνησαν πολύ νωρίτερα. Συζητήσαμε για το τι γιορτάζουμε, διαβάσαμε την ιστορία του Πάσχα, είδαμε έθιμα της Ελλάδας, παρακολουθήσαμε βίντεο, ζωγραφίσαμε και γράψαμε σχετικές λέξεις, μάθαμε το Κ όπως κότα, σειροθετήσαμε εικόνες που δείχνουν τον κύκλο ζωής της κότας και άλλα πολλά. Πρωταγωνιστές των ετοιμασιών μας φυσικά ήταν οι κατασκευές:

  1. Κόψαμε και συνθέσαμε ένα καλάθι για να βάλουμε μέσα το λαζαράκι που φτιάξαμε μετά από αναφορά για το Σάββατο του Λαζάρου και το βαμμένο αυγό. Δείτε τα αναλυτικά από κάτω IMG20260402100850
  2. Για το λαζαράκι αναφερθήκαμε στο γεγονός της Ανάστασης του Λαζάρου και τα έθιμα που από παλιά στην Ελλάδα υπάρχουν. Ακούσαμε τα κάλαντα και είδαμε φωτογραφίες από τις λεγόμενες “Λαζαρίνες”, τα κορίτσια που έλεγαν τα κάλαντα. Είδαμε τη συνταγή, τι υλικά θέλουμε, τις ποσότητες, πλύναμε χεράκια και μύρισε το σχολείο από τα ζεστά λαζαράκια IMG ba0dd54e0f332e41c65768ff490a368d Vz IMG20260330113622 IMG20260330113848 IMG20260330130711 IMG20260402093455
  3. Λίγες μέρες πριν κλείσουμε ζητήσαμε από τους γονείς ένα βρασμένο αυγό και αναφερθήκαμε στο έθιμο των αυγών, ποια μέρα πρέπει να βαφτούν, τι χρώμα και γιατί, πειραματιστήκαμε για να διαπιστώσουμε ότι το αυγό βάφεται γιατί έχει πόρους, είδαμε και εδώ ποια υλικά θα χρειαστούν και σε τι ποσότητες και περάσαμε παραδοσιακά και όμορφα!!! IMG 88fc00954a7cab222e16019c5663af9a V IMG 9f0f28031ef0ef547f184dfc40a67489 V IMG 5736049408f9136df231b49b3747f4cd V
  4. Ζωγραφίσαμε και κόψαμε πέντε αυγά, με πινέλο βάψαμε πράσινο ένα χάρτινο πιάτο και έτσι φτιάξαμε ένα όμορφο στεφάνι για διακοσμητικό IMG 0e428206d02e67cd34c1dc2192cb21b4 V
  5. Φτιάξαμε και μια κάρτα πασχαλινή και γράψαμε και ευχές!  IMG 27fa67cd4408a23f67c71e03767f31bd V IMG 20260403 091625
  6. Καθώς ο καιρός είναι άσχημος θέλαμε να κάνουμε την Άνοιξη να έρθει γρήγορα… γι’ αυτό φτιάξαμε ένα βραχιόλι πασχαλίτσα για κάθε παιδί. Τα παιδιά έκοψαν τα κομμάτια και έτσι συνθέσαμε το ωραιότερο βραχιόλι για την εποχή που αναμένουμε!! IMG20260402093527
  7. Οι νηπιαγωγοί έφτιαξαν δωράκια για τα παιδιά.. το πρώτο είναι ένα διακοσμητικό για το δωμάτιό τους με ξύλα κανέλας και κορδέλες, το οποίο πάντα θα τους θυμίζει τη θυσία του Χριστού μας IMG20260402093441.
  8. Δεν γινόταν να μην γλυκάνουμε τα παιδιά μας, γι’ αυτό το δεύτερο δωράκι έγινε με χάρτινα καρότα τα οποία γεμίσαμε με μικρές λιχουδιές. IMG20260402093507
  9. Φυσικά και παίξαμε πολλά παιχνίδια, καθώς τις τελευταίες μέρες ο καιρός δεν επέτρεπε να βγούμε στην αυλή. Το παιχνίδι που τους άρεσε περισσότερο ήταν οι αυγομαχίες!! Δύο παιδιά κρατώντας ένα κουτάλι με ένα ψεύτικο αυγό το καθένα καλούνται να κάνουν μια διαδρομή χωρίς να πέσει το αυγό και να το τοποθετήσουν σε ένα καλάθι!! IMG20260403111259IMG20260403111244

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2026-2027


Φόρτωση PDF…

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΜΑΡΤΙΟΥ 2026

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/faq

ΑΔΥΜ (ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ)

Θα το λάβετε από το σχολείο αλλά αν κάποιος επιθυμεί να το εκτυπώσει το  βρίσκετε εδώ https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/adym.pdf

Αν υπάρχει γνωμάτευση ΚΕΔΑΣΥ ή από το Κέντρο Ψυχικής Υγείας ή οποιαδήποτε γνωμάτευση τη προσκομίζετε στο νηπιαγωγείο.

Χριστούγεννα 2025

Η πιο γλυκιά, μυρωδάτη και λαμπερή γιορτή έφτασε. Στο Νηπιαγωγείο μας η προετοιμασία άρχισε από νωρίς! Στολίσαμε το δέντρο μας, κάθε παιδί έβαλε από ένα στολίδι, οι Νηπιαγωγοί στολίσαμε το σχολείο μας και κάθε πρωί τα παιδιά ακούγανε στην είσοδο του σχολείου Χριστουγεννιάτικη μουσική! Ο Αϊ Βασίλης playmobil σε φυσικό μέγεθος τα καλωσόριζε κάθε πρωί.

IMG20251223075353

Διαβάσαμε παραμύθια και φυσικά την ιστορία των Χριστουγέννων και βάλαμε τις εικόνες της ιστορίας σε σειρά, παίξαμε παιχνίδια μνήμης, φτιάξαμε παζλ με εικόνες από τις γιορτές, κάναμε γυμναστική με  Χριστουγεννιάτικα τραγούδια όπως αυτό . Για μια ακόμα φορά αξιοποιήσαμε στην καθημερινή μας ρουτίνα το Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο της συναδέλφου Τάνιας Μάνεση από εδώ  

Αναφερθήκαμε στα έθιμα των γιορτών μέσα από ημερολόγιο με ποιηματάκια και εποπτικό υλικό, κάναμε λίγα φύλλα εργασίας και φυσικά από νωρίς ξεκινήσαμε τις κατασκευές, που πάντα ενθουσιάζουν τα παιδιά και είναι μια εξαιρετική εξάσκηση για πολλές δεξιότητες των παιδιών.

  1. Φτιάξαμε στολιδάκια χρησιμοποιώντας ζύμη με σόδα και κορν φλάουερ και κουπάτ. Όταν στέγνωσαν τα βάψαμε με πινέλο και μπογιά και τα πασπαλίσαμε με μαγική σκόνη!!! IMG20251126120806 IMG 20251217 220513
  2. Επειδή αγαπάμε όλοι τον Άγιο Βασίλη, θέλαμε να γίνουμε οι βοηθοί του. Έτσι, φτιάξαμε ένα prop ξωτικό, κόβοντας προσεκτικά τα κομμάτια από χαρτί κανσόν απλό και με γκλίτερ και σχέδια και κολλήσαμε βαμβάκι για το γούνινο καπέλο του. Το σχολείο γέμισε ξωτικά!                                                                                                                              IMG 20251217 124755 IMG 20251218 204531
  3. Οι μέρες των Χριστουγέννων είναι μέρες χαράς και αγάπης, μέρες που μοιράζουμε ευχές. Τι καλύτερο από το να φτιάξουμε μια κάρτα για να ευχηθούμε σε όσους αγαπάμε ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ. ΤΑ παιδιά έβαψαν μακαρόνια φιογκάκια και συνθέσαμε μαζί ένα όμορφο στεφάνι! Μέσα στην κάρτα τα μικρότερα παιδιά ένωσαν τελίτσες για να γράψουν την ευχή ενώ τα μεγαλύτερα παιδιά βλέποντας ένα πρότυπο το έγραψαν όπως μπορούσαν.                                                                                                                                             IMG 20251216 231107IMG 20251216 231157IMG 20251216 231050
  4. Μαζί με τα παιδιά κάναμε μια κατασκευή δωράκι ενθύμιο για τους γονείς. Φωτογραφήσαμε τα παιδιά με σκούφο και κρατώντας ένα γιορτινό prop και έπειτα το εκτυπώσαμε και φτιάξαμε μια αυτοσχέδια χιονόμπαλα που γέμισαν τα παιδιά με ψεύτικο χιόνι ένα πλαστικό καπάκι, το κολλήσαμε σε γιορτινό χαρτόνι και βάλαμε ένα μαγνητάκι από πίσω.                            IMG20251203123009IMG 20251216 230913
  5. Φυσικά δεν έλειψε το γράμμα για τον αγαπημένο Άγιο των παιδιών. Το κάθε παιδί σε ένα σχηματισμένο φύλλο έγραψε με τη βοήθεια προτύπου ή ζωγράφισε το δωράκι που λαχταρά. Έπειτα, το έκλεισε σε ένα φάκελο που έγραψε το όνομά του. Τα γράμματα τα ρίξαμε στο μαγικό κουτί που έχουμε στο σχολείο και περιμέναμε να δούμε αν ο Άξιος θα τα πάρει από εκεί. Την επόμενη μέρα τα γράμματα ήταν εκεί και τα παιδιά απογοητεύτηκαν όμως μέσα υπήρχε έκπληξη!!! Ένα γράμμα από τον Άγιο Βασίλη ΓΡΑΜΜΑ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

20251222 203237IMG20251219105735

6. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι Νηπιαγωγοί ετοίμασαν δωράκια για τα παιδιά. Το πρώτο δώρο ήταν λίγες λιχουδιές μέσα σε σακουλάκι και μαζί ένα χάρτινο στολίδι για το δέντρο. IMG 20251218 101314

Το δεύτερο δώρο για να το έχουν ως ενθύμιο και να ξέρουν πάντα την σημαντικότητα της θρησκευτικής μας εορτής των Χριστουγέννων μια βυζαντινή εικόνα από τη Γέννηση κολλημένη σε ξύλο με τη μέθοδο του ντεκουπάζ και στολισμένη με χρυσόσκονη, στην οποία στην πίσω πλευρά είχε εγκάρδιες ευχές μας.                                                                                                                        IMG20251126101204IMG 20251218 101340 IMG 20251218 101402

7. Φυσικά και δεν έλειψαν οι προετοιμασίες για τη γιορτή μας. Φέτος, κάναμε μια διασκευή ενός θεατρικού αξιόλογης συναδέλφου, το οποίο είχε ως θέμα την σημασία απλών αλλά σημαντικών δώρων που πρέπει να λαχταράμε και τα έχουμε δεδομένα, την ειρήνη, την αγάπη, το μοίρασμα και όχι τη λαχτάρα για ακριβά δώρα, τα οποία υπάρχουν ήδη στο σπίτι ή νέες οθόνες που δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικό. Τα παιδιά είχαν από ένα ποιηματάκι και ανάλογα με το ρόλο κάποια ντύθηκαν με στολές που διέθεσε το σχολείο από το βεστιάριό του. Η γιορτή ήταν καταπληκτική και με την αίτηση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων προς το σχολείο βιντεοσκοπήθηκε για να την δουν κα οι γονείς και να την κρατήσουν για ενθύμιο. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων εξασφάλισε από ένα δωράκι για κάθε παιδί, τα οποία μοίρασε ο Άγιο Βασίλης μετά το τέλος της γιορτής. Ευχαριστούμε θερμά που για μια ακόμα φορά ο Σύλλογος Γονέων ενισχύει το έργο του σχολείου και δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον και την αγάπη για τα παιδιά, δημιουργώντας όμορφες αναμνήσεις με πολλά χαμόγελα!!                                                                                                                                               IMG20251219091014 IMG20251219095212 IMG20251219090957IMG20251219102418

Φτιάξαμε και εμείς ένα ημερολόγιο για τις ημέρες των διακοπών. Ξεκινά στις 25 Δεκεμβρίου, ανήμερα τα Χριστούγεννα που ανοίγει το κουτί 1 και τελειώνει στις 6 Ιανουαρίου, ανήμερα Θεοφανείων με το κουτί  13 . Πατήστε εδώ και καλή διασκέδαση!!!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΥΓΕΙΑ, Η ΑΓΑΠΗ, Η ΕΥΤΥΧΙΑ!

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!!

 

“ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 3ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ”

Το εκπαιδευτικό προσωπικό του 3ου Νηπιαγωγείου  Καματερού εκφράζει θερμές ευχαριστίες προς το «Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων» του Νηπιαγωγείου μας,  για τον εμπλουτισμό της δανειστικής βιβλιοθήκης μας με τη χορηγία περισσότερων από 20 νέων παιδικών βιβλίων .

Ακόμη μία φορά απέδειξε εμπράκτως ότι στέκεται αρωγός στο παιδαγωγικό μας έργο και  στις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών μας. Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα των νηπιαγωγών για ανανέωση και εμπλουτισμό της δανειστικής βιβλιοθήκης του σχολείου μας με νέους τίτλους παιδικών βιβλίων, κατάλληλων για την ηλικία των παιδιών.

Είναι ιδιαίτερα σημαντική για τις εκπαιδευτικούς η ουσιαστική συνεργασία που διέπει τις σχέσεις σχολείου και Συλλόγου Γονέων καθώς οι τελικοί αποδέκτες όλης αυτής της προσπάθειας είναι οι μαθητές/τριες  μας και οι οικογένειες τους.

Με εκτίμηση,

Η Προϊσταμένη &

Το εκπαιδευτικό προσωπικό του

3ου Νηπιαγωγείου Καματερού

“Αγιασμός νέας σχολικής χρονιάς”

Τη Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 τελέστηκε στο προαύλιο χώρο του 3ου Νηπιαγωγείου Καματερού ο αγιασμός για την ένερξη της νέας σχολικής χρονιάς. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς έλαβαν την ευλογία από τον ιερέα του Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Καματερού πατέρα Μιχαήλ Κοκκινάκη.

Οι μαθητές με τη συνοδεία των γονέων τους ξεναγήθηκαν στις αίθουσες του Νηπιαγωγείου και παρέλαβαν κι ένα δωράκι καλοσωρίσματος για να ξεκινήσει γλυκά η νέα σχολική χρονιά.

IMG 20250910 125442 IMG 20250910 125426 IMG 20250910 125343

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Το Δεντρόσπιτο με τα ζωάκια των Δικαιωμάτων”

Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος «Το Δεντρόσπιτο με τα Ζωάκια των Δικαιωμάτων» στοχεύει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων όπως η αντίληψη, η κριτική σκέψη, η συγκέντρωση, η έκφραση λόγου και συναισθημάτων, η επικοινωνία, η συνεργασία, ο αυτοσεβασμός και ο αλληλοσεβασμός, η πολιτειότητα, η αυτοπροστασία, η κοινωνική ευαισθησία, η ενσυναίσθηση, η υπευθυνότητα, η ενεργητική ακρόαση, η συμμετοχή στον διάλογο, η από κοινού λήψη αποφάσεων. Σχεδιάστηκε με στόχο να μπορεί να συμπεριλάβει αναφορά στα σημαντικότερα από τα δικαιώματα του παιδιού που έχουν κατοχυρωθεί από τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, προτείνοντας δραστηριότητες που υποστηρίζουν τόσο την κατανόηση των δικαιωμάτων όσο και την ενεργοποίηση των παιδιών μέσα από παιχνίδια, συζήτηση και συμφωνίες που σχετίζονται με τα δικαιώματα αυτά.

Κατά την εφαρμογή του στην κάθε τάξη, αφού έγινε αναφορά και στα δεκατρία (13) δικαιώματα και στα ζωάκια που τα εκπροσωπούν, αναρτήθηκαν οι καρτέλες τους, διαβάσαμε τη σύντομη ιστορία κάθε ζώου που συνδεόταν με ένα δικαίωμα, ακούγαμε το αντίστοιχο τραγούδι. Σε κάθε δικαίωμα αναλύαμε τι ακριβώς σημαίνει, τα παιδιά εξέφραζαν τη γνώμη τους και την εμπειρία τους. Αξίζει να σημειωθεί πως ήταν δύσκολο στα παιδιά να κατανοήσουν τη λέξη “δικαίωμα” και πως αυτό που έχουν δεδομένο εκείνα δεν είναι έτσι για όλα τα παιδιά και πρέπει να είναι. Δεν πίστευαν πως υπάρχουν π.χ. παιδιά χωρίς φαγητό, χωρίς μόρφωση, χωρίς γονεϊκή φροντίδα. Μέσα από αναφορές σε παιδιά που στερούνται τα δικαιώματα και  μέσα από τις δραστηριότητες του εργαστηρίου κατανόησαν αρκετές έννοιες.

Μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό που αντλήσαμε από το ΙΕΠ και την ιστοσελίδα Inart12 και το οποίο αφορούσε τα δικαιώματα (δείτε το υλικό ΕΔΩ) ασχοληθήκαμε με τα εξής δικαιώματα, σε κάποια από τα οποία φτιάξαμε και φύλλο εργασίας για μια καλύτερη εμπέδωση:

  1. Εισαγωγή – Δικαίωμα στο όνομα. https://blogs.sch.gr/3nipkamat/files/2025/07/O-Etsimelen-thelei-na-mathei-to-monadiko-soy-onoma.pdf
  2. Δικαίωμα σε σπίτι, ρούχα, φαγητό. Δικαίωμα στη φροντίδα. https://blogs.sch.gr/3nipkamat/files/2025/07/To-Sigoyraki-kai-to-Agapaki-theloyn-na-toys-zografiseis-ti-pragmatika-chreiazesai-gia-na-eisai-hremo-kai-eytychismeno.pdf
  3. Δικαίωμα στη γνώμη. Δικαίωμα στην ξεκούραση και στο παιχνίδι.  https://blogs.sch.gr/3nipkamat/files/2025/07/To-Trilarilaro-thelei-na-toy-zografiseis-to-agaphmeno-soy-paichnidi-poy-se-kanei-charoymeno.pdf
  4. Δικαίωμα στη διαφορετικότητα. Δικαίωμα στην εκπαίδευση.
  5. Δικαίωμα στην υγεία. Δικαίωμα στην προστασία από τη βία. https://blogs.sch.gr/3nipkamat/files/2025/07/As-doyme-th-sosth-symperifora.pdf
  6. Δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή. Δικαιώματα των παιδιών με αναπηρίες. https://blogs.sch.gr/3nipkamat/files/2025/07/To-Mporoyli-leei.pdf
  7. Δικαιώματα των παιδιών προσφύγων. Δικαίωμα στον σεβασμό.

To Dentrospito me ta Zoakia ton Dikaiomaton 1

Τα ζωάκια κέντρισαν το ενδιαφέρον των παιδιών, οι ιστορίες και τα τραγούδια τους ενθουσίασαν οπότε η σκέψη η γιορτή μας να αφορά τα δικαιώματα των παιδιών ήρθε πολύ φυσικά. Τα παιδιά συμφώνησαν πως πρέπει και οι γονείς να ακούσουν για αυτό το σημαντικό θέμα. Έτσι και οι νηπιαγωγοί βρήκαν από το διαδίκτυο ποιήματα έμμετρα που αφορούν όλα τα δικαιώματα που αναλύσαμε και συνδυάσαμε και τη γιορτή αποφοίτησης των νηπίων. Η πρόσκληση για τη γιορτή ήταν σχεδιασμένη η παλάμη του κάθε παιδιού και σε κάθε δάχτυλο κόψαμε και κολλήσαμε από μια καρδιά που είχε πάνω ένα δικαίωμα. Επειδή είχαμε μόνο πέντε θέσεις για δικαιώματα ψηφίσαμε ποιο θεωρεί κάθε παιδί το πιο σημαντικό δικαίωμά του αφού αναφερθήκαμε στην έννοια του δικαιώματος, μια διαδικασία που αποτέλεσε την άτυπη αξιολόγηση για το εργαστήριο. Τα δικαιώματα με τις περισσότερες ψήφους ήταν : ΕΙΡΗΝΗ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΥΓΕΙΑ

IMG20250529123535 1IMG20250530105647 1IMG20250530105709 1

Το σκηνικό της γιορτής ήταν συναφές με το τίτλο του Εργαστηρίου: μεγάλα σπιτάκια στα οποία ήταν πάνω οι καρτέλες με τα ζωάκια των δικαιωμάτων

giorth thbennoi

Τα Δικαιώματα των παιδιών είναι δεδομένα αλλά χρειαζόμαστε όλοι μια υπενθύμιση για να θυμόμαστε πάντα τι είναι πιο σημαντικό για εκείνα!