Καλά Χριστούγεννα, καλές Γιορτές!
Το Δέντρο της Αγάπης και της Προσφοράς
Λόγω των ημερών και με αφορμή του προγράμματος του etwinning The T(h)ree Masketeers – Οι σωματοφύλακες των Δέντρων δημιουργήσαμε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο της προσφοράς και της Αγάπης για τους ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη. Τα παιδιά με τους γονείς τους συγκέντρωσαν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για να στηρίξουμε το ΚΕΦΙΑΠ Φιλιατρών. Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους όσους συμμετείχαν σε αυτή μας την προσπάθεια και έμαθαν στα παιδιά τους να δείχνουν έμπρακτα την αγάπη τους και την αλληλεγγύη τους στο συνάνθρωπο που μας χρειάζεται!
Ακόμα την αγάπη μας τη δείξαμε και με την αποστολή Χριστουγεννιάτικών καρτών και στολιδιών στην ομάδα των σχολείων που ανήκαμε στο etwinning
3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Με αφορμή αυτή την ημέρα διαβάσαμε στα παιδιά, το παραμύθι “η Μάγισσα Αμπουλίνα”, της συγγραφέας Σταματοπούλου Ιωάννας και μέσω βιωματικών παιχνιδιών νιώσαμε για λίγο πώς είναι να έχει κάποιος μια κινητική αναπηρία και πώς μπορεί να συνεχίσει φυσιολογικά τη ζωή του αξιοποιώντας τις ικανότητες που του παρέχουν τα υπόλοιπα μέλη του σώματός του.
Ζωγραφική με το δάκτυλο του ποδιού – μιμούμαστε ανθρώπους με αναπηρία άνω άκρων
Δάσος και Τροφικές σχέσεις
Σχολικό έτος 21-22 – Ενδεικτικές δραστηριότητες Νοέμβριος 2021
Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 21 “Φυσιολάτρες”
Το συγκεκριμένο εργαστήριο υλοποιήθηκε στα πλαίσια ενός πρόγραμμας του etwinning: Οι σωματοφύλακες των δέντρων, καθώς είχε κοινή θεματολογία!
1ο Εργαστήριο
Ανίχνευση των γνώσεων των παιδιών. Σχηματισμός ενός ομαδικού εννοιολογικού χάρτη
2ο Εργαστήριο
Γνωριμία με το Δάσος του Ταϋγέτου μέσα από την ιστορία του storyjumber
Επεξεργασία της ιστορίας, με ρωτήσεις κατανόησης σχετικά με τα ζώα και τα φυτά του Ταΰγετου και συζήτηση με στόχο την άσκηση της κριτικής του σκέψης αναφορικά με τους κινδύνους και τις συνέπειες αυτών.
Δραστηριότητα/ες εμπέδωσης του γνωστικού αντικειμένου : χρήση jigsawplanet: on line puzzle και χρήση Learningapps
3ο Εργαστήριο
Δημιουργία ενός συνεργατικού κώδικα και η κοινή αποκωδικοποίησή του θα αποκαλύψει τη νέα αναδάσωση του καμένου δάσους μας
Μιλώντας για το κίνδυνο της φωτιάς και τις συνέπειές του στα πλαίσια του προγράμματος που τρέχει παράλληλα του etwinning The T(h)ree Masketeers -οι σωματοφύλακες των δέντρων, αναλάβαμε μια κοινή αποστολή συνεργασίας με τους εταίρους μας να σχηματίσουμε έναν κώδικα, η αποκωδικοποίηση του οποίου θα μας οδηγήσει στην αναδάσωση ενός κοινού συνεργατικού δάσους.
4ο και 5ο Εργαστήριο
Δεντροφύτευση-Επίσκεψη στον Ταΰγετο
Δεντροφύτευση -ευαισθητοποίηση τους για την αναδάσωση, τη φροντίδα των δέντρων και του περιβάλλοντος. Μέτρηση του ύψους το δέντρων και επίσκεψη στον Ταΰγετο. Στο δάσος μας ξενάγησαν οι υπεύθυνοι του κέντρου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του Νομού Μεσσηνίας κα Ιωάννα και κ. Γιώργος, παίξαμε παιδαγωγικά παιχνίδια (ανακύκλωση, αναζήτηση των θησαυρών του δάσους, παρατήρηση και διερεύνηση με τη χρήση των αισθησεών μας και κάποιων εργαλείων του ερευνητή πχ μεγεθυντικού φακού και κυάλια ) και μαζέψαμε τα σκουπίδια που συναντήσαμε στο δάσος για να το προστατέψουμε.
Η δράση αυτή ήταν κοινή με το πρόγραμμα του etwinning
6ο Εργαστήριο
Σχηματισμός του δικού μας σωματοφύλακα του δάσους (ομαδική εργασία)
Κατασκευάσαμε τον σωματοφύλακα των δέντρων από διάφορα υλικά του δάσους ομαδικά και το προτείναμε για λογότυπο στο πρόγραμμα του etwinning.
Ατομική εργασία: Δεξιότητα της Δημιουργικότητας και του Νού: Κατασκευή του δάσους από διάφορα υλικά
Εργαστήριο 7ο
Τροφικές σχέσεις- Βιωματική προσέγγιση της τροφικής αλυσίδας του δάσους και κατανόηση των συνεπειών της καταστροφής της
Αξιολόγηση
Στο τελευταίο εργαστήριο μοιράσαμε τα απαραίτητα φύλλα εργασίας και αξιολογήσαμε τις γνώσεις των παιδιών.
Επίσκεψη στο ελαιοτριβείο!
Ψηφίζουμε το αγαπημένο λογότυπο του προγράμματός μας
Τα παιδιά μας ψηφίσανε το αγαπημένο τους λογότυπο. Το κάθε παιδί μπορούσε να ψηφίσει μόνο δύο λογότυπα και φυσικά όχι το λογότυπο του δικού του Νηπιαγωγείου.
Χωρίσαμε τα παιδιά σε δύο ομάδες. η μία ομάδα καταχωρούσε τη ψήφο της απευθείας στον υπολογιστή και η δεύτερη ομάδα καταχωρούσε τη ψήφο της στο χαρτί.
Στο τέλος η νηπιαγωγός πέρασε όλες τις χειρόγραφες ψήφους της 2ης ομάδας στον υπολογιστή και κάποια παιδιά μέτρησαν τις ψήφους και πληκτρολόγησαν τον αριθμό που αντιστοιχούσε στο σύνολό τους.
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με την καταχώρηση των ψήφων μας για τα δύο αγαπημένα μας λογότυπα στην ιστοσελίδα της ψηφοφορίας.
https://www.tricider.com/brainstorming/2WHD6qDNH1R
Το τελικό αποτέλεσμα της Ψηφοφορίας μας : 9 ψήφοι τους δώσαμε στο λογότυπο του Νηπιαγωγείου Αγ.Δημητρίου Ζακύνθου
και 7 ψήφους έδωσαν στο λογότυπο του Νηπιαγωγείου Νικόπολης




















































































