«Κλείνοντας τη Χρονιά με τη Φωνή της Θάλασσας»

Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση ολοκληρώσαμε τη φετινή σχολική χρονιά με την καλοκαιρινή μας γιορτή, αφιερωμένη σε ένα ιδιαίτερα σημαντικό θέμα: τη ρύπανση της θάλασσας και τις επιπτώσεις της στους θαλάσσιους οργανισμούς.

Μέσα από θεατρικά δρώμενα, τραγούδια, χορούς και δυνατά συνθήματα, τα παιδιά έδωσαν φωνή στους κατοίκους της θάλασσας, παρουσιάζοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν εξαιτίας της ανθρώπινης δραστηριότητας. Τα ψάρια, τα κοράλλια και όλοι οι θαλάσσιοι οργανισμοί «διαμαρτυρήθηκαν» για τα σκουπίδια, τα πλαστικά και τη μόλυνση που απειλούν το σπίτι τους, ενώ παράλληλα μας υπενθύμισαν πόσο σημαντικό είναι να προστατεύουμε το φυσικό περιβάλλον.

Τα παιδιά μάς έδειξαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο πως ακόμη και οι μικρές καθημερινές μας πράξεις μπορούν να συμβάλουν στη διατήρηση μιας καθαρής και ζωντανής θάλασσας για όλους.

Η γιορτή μας γέμισε χρώματα, μουσική, χαμόγελα και αισιοδοξία. Χορέψαμε, τραγουδήσαμε, φωνάξαμε δυνατά τα μηνύματά μας για την προστασία του περιβάλλοντος και αποχαιρετιστήκαμε ευχόμενοι σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε για άλλη μια φορά τις θερμές μας ευχαριστίες στους γονείς, που στάθηκαν δίπλα μας καθ’ όλη τη διάρκεια αυτού του όμορφου ταξιδιού, στηρίζοντας με αγάπη και εμπιστοσύνη κάθε μας προσπάθεια.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες αξίζουν και στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος μέχρι και την τελευταία στιγμή συνέβαλε με μεράκι, δημιουργικότητα και διάθεση προσφοράς, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά τον αύλειο χώρο του σχολείου μας.

Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο καλοκαίρι, γεμάτο ήλιο, ξεγνοιασιά, παιχνίδια, χαμόγελα και όμορφες στιγμές με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Ραντεβού ξανά τον Σεπτέμβρη με νέες εμπειρίες, όρεξη για μάθηση και δημιουργία. Καλό καλοκαίρι!!!

photovisi download

photocards ai collage 1 2
photocards ai collage 2 2