ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Οι μαθητές και οι Εκπαιδευτικοί του 3ου Νηπιαγωγείου Φαρσάλων ευχαριστούν θερμά το Ίδρυμα Μελά για την προσφορα βιβλίων και υλικών στο σχολείο μας. Η προσφορά θα μας βοηθήσει πολύ στην εκπόνηση δραστηριοτήτων που υλοποιούμε στο σχολείο μας. Ευχαριστούμε πολύ…

IMG 20250306 120538 3
IMG 20250306 115611 1

Beebot

B

Συνεχισαμε με τις πρώτες προσπάθειες μας με το beebot. Mαθαμε γράμματα, χρώματα, σχήματα, φιλιά, συνεργασία, ζώα σε χειμερία νάρκη, νηστίσιμα και αρτυσιμα ο εύκολη η διαδικασία έκανα χρήση αλγορίθμων

STEAM

Βλέποντας το χιόνι να πέφτει φτιάξαμε χιονανθρωπακια σε πλαστικά ποτήρια και παίξαμε μπόουλινγκ… Παίξαμε και παιχνίδι μνήμης με χειμωνιάτικες εικόνες

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-ΟΜΑΔΕΣ

Συνεχιζοντας ττο Σχέδιο δράσης παρουσιάζουμε στα παιδιά φωτογραφίες με παιδιά που συγκρούονται και συζητάμε τι πρέπει να κάνουν για να επιλύσουν τη διαφωνία τους…. Καταφεύγουμε και στη Κυρία Λύση…. τη σοφή κουκουβάγια..