Οι μαθητές και οι Εκπαιδευτικοί του 3ου Νηπιαγωγείου Φαρσάλων ευχαριστούν θερμά το Ίδρυμα Μελά για την προσφορα βιβλίων και υλικών στο σχολείο μας. Η προσφορά θα μας βοηθήσει πολύ στην εκπόνηση δραστηριοτήτων που υλοποιούμε στο σχολείο μας. Ευχαριστούμε πολύ…
Συνεχισαμε με τις πρώτες προσπάθειες μας με το beebot. Mαθαμε γράμματα, χρώματα, σχήματα, φιλιά, συνεργασία, ζώα σε χειμερία νάρκη, νηστίσιμα και αρτυσιμα ο εύκολη η διαδικασία έκανα χρήση αλγορίθμων
Συνεχιζοντας ττο Σχέδιο δράσης παρουσιάζουμε στα παιδιά φωτογραφίες με παιδιά που συγκρούονται και συζητάμε τι πρέπει να κάνουν για να επιλύσουν τη διαφωνία τους…. Καταφεύγουμε και στη Κυρία Λύση…. τη σοφή κουκουβάγια..
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.