ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ
Σήμερα αποχαιρετησαμε τη σχολική χρονιά με μια όμορφη και γεμάτη χαμόγελα γιορτή! Τα παιδιά μας τραγούδησαν, διασκέδασαν παίζοντας παιχνιδάκια στην αυλή, συνεργαστηκαν και δημιούργησαν μια μεγάλη καρδιά γεμάτη χρώματα, ζωγραφιές και όμορφες εικόνες που συμβολίζουν τις όμορφες στιγμές που μοιραστηκαμε όλη τη χρονιά. Οι μαμάδες απόλαυσαν τη γιορτή και καμαρωσαν τα παιδάκια τους, ενώ μικροί και μεγάλοι χορέψαμε όλοι μαζί σε ένα κλίμα χαράς και συγκίνησης. Με γέλια,, αγκαλιές και όμορφες αναμνήσεις, κλείσαμε τη χρονιά με τον πιο ζεστό και γλυκό τρόπο. Ευχαριστούμε όλες τις μαμάδες για τις υπέροχες λιχουδιές που έφεραν στη γιορτή μας μαζί με το χαμόγελο και το κέφι τους. Ευχόμαστε σε όλους ένα υπέροχο καλοκαίρι, γεμάτο ξεγνοιασιά, παιχνίδι και όμορφες στιγμές!!!








































