Σημερα κάναμε μια μικρή ανασκόπηση και επιστρέψαμε ξανά στα συναισθήματα που γνωρισαμε και δουλέψαμε μαζί όλη την χρονιά, κλείνοντας σιγά σιγά το όμορφο κεφάλαιο της συναισθηματικης αγωγής. Μέσα από το παραμύθι “το ξενοδοχείο των συναισθημάτων” και τα μπαλόνια των συναισθημάτων, θυμηθήκαμε πώς κάθε συναίσθημα κρύβει ένα λόγο. Ο Κος Θυμωμένος ήταν θυμωμένος γιατί δεν μπήκε πρώτος στη σειρά, ενώ η Κα Λυπημένη ήταν στενοχωρημένη γιατί πίστευε πώς δεν ζωγραφίζει τόσο όμορφα όσο ο φίλος της. Σπάζοντας τα μπαλόνια διαβάσαμε τους λόγους και συζητήσαμε, τι χρειάζεται καθε συναίσθημα. Για παράδειγμα η Κα Λύπη χρειάζεται σε κάποιον να μιλήσει και να της κρατήσει συντροφιά, ενώ ο θυμός χρειάζεται ηρεμία, το χρόνο και το χώρο του. Παράλληλα μιλήσαμε και για τα δικά μας συναισθήματα μέσα στη μέρα, ρωτώντας :”ποιος ήταν σήμερα λυπημένος; ποιος ήταν θυμωμένος; και γιατί;” και τα παιδιά μας απάντησαν αμέσως, μοιράζοντας τις δικές τους εμπειρίες. Το παραμύθι μας όμως δεν τελείωσε ακόμα….. θα συνεχιστεί με νέες συναντήσεις και συζητήσεις για όσα νιώθουμε καθημερινά. Αν θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε τη κουβέντα και στο σπίτι :ποιο συναίσθημα επισκέφτηκε σήμερα το παιδί σας; τι μπορεί να είχε ανάγκη; και ποιος τρόπος το βοηθά να νιώθει καλύτερα; Κλείνοντας αποφασίσαμε να φέρουμε την Κα Ηρεμία στο σχολείο μας και να αφήσουμε όλα τα άλλα δύσκολα συναισθήματα, έτσι βάλαμε χαλαρωτική μουσική και ξαπλωσαμε στο πάτωμα, παίρνοντας βαθιές ανάσες!!!

IMG b612a6b34f837a3936fbce4b7e5b253f V
IMG b33771bbd0fdfa09b754d053027612f7 V

ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Στα πλαίσια του προγράμματος, Ενεργού πολίτη, με θέμα “σπερνω, φροντίζω, ανθιζω…. κι ανθιζω και εγώ”, φροντίσαμε με αγάπη τα λουλουδάκια μας ποτιζοντας τα και παρατηρώντας την ανάπτυξη τους. Συζητήσαμε όλοι μαζί για όσα χρειάζονται τα φυτά για να ζήσουν και να μεγαλώσουν, όπως νερό,χώμα, ήλιο και φροντίδα. Μέσα από τη δράση αυτή κατανοησαμε πόσο σημαντικό είναι να αγαπάμε και να προσέχουμε τη φύση γύρω μας.

IMG 20260515 111502
IMG 20260429 102225

Ενεργος πολίτης

Στη σσυνέχεια της δράσης “Ενεργός Πολίτης” με θέμα “το παγκάκι της φιλίας” πραγματοποιησαμε μια βιωματική δράση βασισμένη στο παραμύθι “το παγκάκι της φιλίας”. Αφού παρουσιάσαμε το παραμύθι, επιλέξαμε δύο μικρούς ηθοποιούς για να παίξουν παιχνίδι ρόλων, δείχνοντάς μας πώς μπορούμε να κάνουμε καινούριους φίλους μέσα από τη συζήτηση, την ευγένεια και τη συνεργασία. Στη συνέχεια στολισαμε το παγκάκι της φιλίας, γιατί η φιλία κάνει την παρέα μας πιο όμορφη και χαρούμενη.

IMG 0510b2b847206aab0e141edbed2b3bb6 V
IMG 20260515 110916