Ανάγνωση παραμυθιών
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης μας και συνεχιζοντας την ανάγνωση παραμυθιών από γονείς, δεχτήκαμε στη τάξη μας την Κα Δήμητρα, που διάβασε στα παιδιά παραμύθι και είδε μαζί τους τις εικόνες μέσα από τις σελίδες του βιβλίου.


Καλεσαμε και τη γιαγιά ενός μαθητή μας στη τάξη. Η Κα Ελένη μίλησε στα παιδιά για τα παραμύθια που άκουγε μικρή και μας περιέγραψε ιστορίες από τα παιδικά της χρόνια. Στο τέλος δέχτηκε με χαρά να μας διαβάσει κι ένα παραμύθι.


Με ττη δεύτερη δράση μας διαβάσαμε το παραμύθι :”τα χεράκια δεν χτυπάνε, τα χεράκια αγαπάνε”. Συζητήσαμε για όλα τα καλά που μπορούμε να κάνουμε με τα χεράκια μας : να βοηθάμε, να αγκαλιαζουμε, να παίζουμε, να δημιουργούμε. Μιλήσαμε όμως και για τα πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε με αυτά, όπως να χτυπάμε ή να πληγωνουμε τους άλλους. Στο τέλος κάθε παιδί ζωγράφισε το δικό του “καλό χεράκι” :ένα χαμογελαστό, πολύχρωμο χεράκι που σκορπά αγάπη, φροντίδα και καλοσύνη.








Παγκόσμια Ημέρα για τη Βία και τον Εκφοβισμό
Με ααφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Βία και τον Εκφοβισμό, πραγματοποιησαμε στην τάξη μας, με την ψυχολόγο του σχολείου μας, όμορφες δράσεις που μας βοήθησαν να σκεφτούμε πόσο σημαντικό είναι να φερομαστε με καλοσύνη και σεβασμό ο ένας στον άλλον. Η πρώτη δράση μας ήταν να διαβάσουμε το παραμύθι :”οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουν”. Μέσα από την ιστορία συζητήσαμε για τις λέξεις που μπορεί να πληγώνουν τους άλλους, αλλά και για τις όμορφες λέξεις που δίνουν χαρά. Στη συνέχεια σχεδιάσαμε το σώμα ενός συμμαθητή μας πάνω σε χαρτί του μέτρου και γεμίσαμε το σχέδιο με καλές και όμορφες λεξούλες, αυτές που θέλουμε να λέμε όλοι μεταξύ μας στη τάξη μας.



ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2026-2027
Δραση για τη φιλία στο νηπιαγωγείο μας.
Στο ππλαίσιο των δραστηριοτήτων μας για την κοινωνικό_συναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων και τις δράσεις Ενεργού πολίτη, παρακολουθησαμε μια ταινία μικρού μήκους σχετική με τη φιλία με θέμα ο Τομπι και το σχολικό. Τα παιδιά παρατήρησαν τους ήρωες, συζήτησαν για τα συναισθήματα τους και προσπάθησαν να καταλάβουν τι συνέβη στην ιστορία. Σ τη συνέχεια, μέσα από κάρτες με εικόνες από την ταινία, τα παιδιά προσπάθησαν ομαδικά να βάλουν τα γεγονότα στη σωστή χρονική σειρά και να ανασυνθεσουν την ιστορία. Η δραστηριότητα ενίσχυσε την παρατηρητικοτητα και την κριτική τους σκέψη. Έπειτα ακολούθησε συζήτηση στη παρεουλα… Τι σημαίνει να είμαι καλός φίλος…Ποιος είναι ο καλύτερός μου φίλος και γιατί; Τι κάνουμε όταν ένας φίλος μας στενοχωρεί; Τέλος όσα παιδιά ήθελαν μοιράστηκαν μαζί μάς περιστατικά με φίλους τους που τους ενόχλησαν και τους στενοχωρησαν.





7ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης
Ενημέρωση συνάντηση γονεων με την ψυχολόγο του σχολείου στα πλαίσια των δραστηριοτήτων μας
Πραγματοποιήθηκε στους γονείς του 3ου Νηπιαγωγείου Φαρσάλων από την ψυχολόγο Κυρία Στέλλα ομαδικη συνέδρια κύκλος γονέων με θέμα τα βασικά χαρακτηριστικά της νηπιακής ηλικιας-οριοθετηση. Στα πλαίσια της συναντησης εκφράστηκαν οι ανάγκες των γονεων, δόθηκαν ερωτήσεις και απαντησεις από γονείς και ψυχολόγο. Παρουσιάστηκε οπτικοακουστικό υλικό, κατατοπιστικο για τους γονείς και με αφορμή αυτο ξεκινησε συζήτηση και εκφράστηκαν αποριες των γονέων και δόθηκαν απαντήσεις από την ψυχολογο..



Το μυστικό της μεγάλης καρδιάς
Στα ππλαισια του προγράμματος του ενεργού πολίτη ” κανενα παιδι μονο του ” και ” το παγκάκι της φιλίας” διαβασαμε στην τάξη μας με την ψυχολόγο του σχολείου μας, το παραμύθι “το μυστικό της μεγάλης καρδιάς” και συζητήσαμε την αξία της προσφοράς, για το πόσο σημαντικό είναι να μοιραζόμαστε, να βοηθαμε και να προσφερουμε χαρά στους άλλους. Μέσα από την ιστορία καταλάβαμε πως η μεγάλη καρδιά κρύβεται στις μικρές πράξεις καλοσύνης. Στο τέλος φτιάξαμε το δικο μας καπέλο, το φορέσαμε και το χαρήκαμε πολύ, θυμίζοντας ο ένας στον αλλον πόσο ομοροφ είναι να δινουμε αγάπη.







