ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ

ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!

ΝΑΙ
ΝΑΙ 
ΝΑΙ
ΜΠΡΑΒΟ σε όλους σας παιδιά!!! 
Το πήραμε το καροτσάκι!!!

Παρακάτω σας παραθέτουμε αυτούσια την επιστολή που μας έστειλαν.

Η χαρά όλη δική μας!!!


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΩΝ                                              PARAPLEGIC ASSOCIATION
& ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ                                                                N. PELLAS
ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ
                                                                               
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 10 ΤΚ.58100                                            KOLOKOTRONI 10 ΤΚ.58100
             ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ                                                                           GIANNITSA     
      τηλ:23820-81308                                                                    τηλ: 23820-81308
        e-mail: syllogos12@yahoo.gr
 Συλλογος Παραπληγικων Πελλας

L.Αριθ. Αποφ. ΔΥΠ/Β1/Φ55 Ατ/11327/14-3-01                  ΦΕΚ 947/24-7-01

Αρθμ. Πρωτ.:4475

               

                                                                                                Προς:3οΝηπιαγωγείο Επανωμής 

ΘΕΜΑ: Ευχαριστήριο στους μικρούς μαθητές του Νηπιαγωγείου σας.

Θα ήθελα να σας πω ότι στον κόσμο που ζούμε γεννιούνται παιδάκια που είναι χαρούμενα και καλά στην υγεία τους. Όμως κάποιες φορές τυχαίνει να γεννιούνται  παιδάκια με λιγότερα χαρίσματα από αυτά που έχετε εσείς. Έτσι λοιπόν άλλα δεν μπορούν να μιλήσουν, άλλα να ακούσουν και άλλα δεν μπορούν να περπατήσουν. Αυτά τα παιδάκια δεν μπορούν να πάνε σε σχολείο, δεν μπορούν να παίξουν και ούτε να παίξουν μαζί σας και τους λείπει το χαμόγελο από τα χείλη τους γιατί δυσκολεύονται να χαρούν όπως εσείς. Έτσι αποφάσισαν κάποιοι συνάνθρωποι μας που είναι μεγαλύτεροι από εσάς να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά, και σκέφτηκαν ότι με το να μαζεύουμε τα πλαστικά καπάκια από τα μπουκάλια θα μπορέσουμε να τα δώσουμε σε κάποια μεγάλη εταιρεία να τα ανακυκλώσει και να μας δώσει αναπηρικά καροτσάκια. Έπρεπε όμως να βρούμε κάποιους ήρωες μικρούς που θα κάνανε αυτό το μεγάλο κατόρθωμα και τελικά σκεφτήκαμε εσάς που είστε χαρούμενα και καλά παιδιά και νοιάζεστε για τους συνανθρώπους που είναι δίπλα σας.

Τελικά εσείς οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου Επανωμής μαζέψατε πολλά καπάκια και καταφέρατε να αγοραστεί ένα καροτσάκι για ένα μικρό παιδί. Και μπράβο σας.

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας για ότι κάνατε και πιστεύουμε να συνεχίσετε να μαζεύετε καπάκια για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε και αλλα  πιο πολλά παιδάκια.                                                                                                                                                                                                         

                                                                      Με εκτίμηση

                                                          Ο Σύλλογος Παραπληγικών και

                                                          Κινητικά Αναπήρων Ν.Πέλλας

Ο Πρόεδρος
     ΣΙΔΕΡΑΣ  ΛΑΖΑΡΟΣ

                                                      
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ 
ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, 
ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΠΑΚΙΑ
 ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ!!! 

                                            

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ…

Τις μέρες του καρναβαλιού το σχολειό μας μετατρέπεται σε ένα καρναβαλικό εργαστήρι…. Τα παιδιά δημιουργούν και διασκεδάζουν με ποικιλία υλικών… 
Πάρτε μια μικρή εικόνα….
Τα ουράνια τόξα μας

Κλόουν από στένσιλ και γκοφρέ λεπτομέρειες

Άλλος για τυρί μαζί με τα ποντικάκια μας;;;

Αρλεκίνος, εμπνευσμένος από το αντίστοιχο παραμύθι
Συμπληρώνω το σώμα του κλόουν…
Βάζω κόκκινα (και κίτρινα) γυαλιά… κι όλα γύρω φωτεινά τα βλέπω….

Ομόρφη η ζωή μέσα από τα χρωματιστά γυαλιά μας
Κίτρινοι χαρταετοί…
κι εδώ στη δράση κατασκευή χαρταετών με πλαίσιο από παλιούς μαρκαδόρους… χειροποιήτη δημιουργική διακόσμηση

Ιδιαίτερα δημιουργικό το εργαστήρι των χαρταετών

Κολάζ σε ένα άλλο εργαστήρι κατασκευής χαρταετών

Κολάζ σε ένα άλλο εργαστήρι κατασκευής χαρταετών

Κολάζ σε ένα άλλο εργαστήρι κατασκευής χαρταετών

Πολύχρωμοι χαρταετοί στολίζουν τα παράθυρά μας…

Πολύχρωμοι χαρταετοί στολίζουν τα παράθυρά μας…

Σας στέλνουμε τις ευχές μας με τους χαρταετούς μας…

Καλή Σαρακοστή σε όλους σας!!!!

ΤΣΙΚΝΙΖΟΥΜΕ!!!

Χαρούμενη Τσικνοπέμπτη σε όλους!!!
 


Από το πρωί σήμερα, ο Σύλλογος Γονέων του 3ου Νηπιαγωγείου Επανομής ψήνει σουβλάκια για όλα τα παιδιά!!! Με πολύ κέφι και όρεξη οι γονείς του συλλόγου έψησαν, έψησαν, έψησαν…. ένα σωρό σουβλάκια πολύ πολύ νόστιμα!!!

Χαρούμενες φωνές, παιχνίδια, τραγούδια, γαϊτανάκια, αυτοσχέδιες στολές και χρώματα γέμισαν την αυλή μας!!!

Και του χρόνου!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ


«ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΠΑΝΟΜΗΣ»
ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ
ΠΛΑΤΕΙΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ
ΕΠΑΝΟΜΗ  
Τ.Κ 57500
___________________________                                                            
ΤΗΛ &  FAX 23920 44000                                   
Email:pvssepanomis@yahoo.gr

                                                            Επανομή 1/2/2018
                                              
                                                                ΠΡΟΣ:Το 3o Νηπιαγωγείο Επανομής
Ευχαριστήρια Επιστολή

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τα τρόφιμα που προσφέρατε και φέτος τα Χριστούγεννα στην δράση που υλοποιούμε κάθε χρόνο την περίοδο των εορτών, με σκοπό να στηρίξουμε τους συνανθρώπους μας που έχουν πληγεί από την ανθρωπιστική κρίση.
Φέτος η δράση μας την περίοδο των εορτών περιλάμβανε:
·         Διανομή δωροεπιταγών Σούπερ Μάρκετ Μασούτης αξίας 600 ευρώ ( 20 δωροεπιταγές των 25
ευρώ και 5 δωροεπιταγές των 20 ευρώ) ,προσφορά του Συλλόγου FILIA .
·         Διανομή δωροεπιταγών κρέατος συνολικής αξίας 1580 ευρώ ( 20 δωροεπιταγές των 40 ευρώ, 5
δωροεπιταγές των 60 ευρώ, 10 δωροεπιταγές των 30 ευρώ και 9 δωροεπιταγές των 20 ευρώ)
προσφορά κτήματος Γεροβασιλείου.
·         Αγορά ξυλόσομπων ( πλήρης εξοπλισμένων με μπουριά) σε τρεις άπορους πολίτες και οκτώ
μεγάλων σάκων ξυλείας με προσανάμματα συνολικής αξίας 1000 ευρώ δωρεά του Συλλόγου
FILIA.
·         Αγορά επίσης 50 ευρώ σε πετρέλαιο θέρμανσης για άπορο πολίτη που διαθέτει σόμπα
πετρελαίου.
·         Διανομή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, συγκέντρωση και δωρεά από σχολεία της περιοχής και πολίτες.
Ευχόμαστε σε εσάς και τις οικογένειές σας
« Καλή Χρονιά με Υγεία , Αγάπη και Ευτυχία»
και ευελπιστούμε να συνεχίσουμε να σας έχουμε αρωγό και συμπαραστάτη στο έργο μας.
                                                                               Με εκτίμηση
                                               Το προσωπικό του Βοήθεια Στο Σπίτι Επανομής
Τσάπα Χρυσούλα                         Σιώπη Ελένη                        Μποσνάκη Γεωργία
Κοινωνική Λειτουργός                   Νοσηλεύτρια                          Οικογενειακή Βοηθός


ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Πολλές και διάφορες οι χειμερινές μας εργασίες…. ρίξτε μια ματιά…
Οι χιονάνθρωποι στα παράθυρά μας

Ζώα σε χειμερία νάρκη

Το όνομά μου σε χιονάνθρωπο

Χιονάνθρωπος με υφασμάτινα στοιχεία και κλαδιά σε φόντο αλουμινόχαρτου

Πιγκουινάκια με γκοφρέ χαρτί

Μόμπιλ χειμωνιάτικα

κι άλλα μόμπιλ χειμωνιάτικα

Το χωριό μου το χειμώνα

Χιονανθρωπάκια από χαρτόνι

Το γαντόδεντρο

Κρεμαστοί χιονάνθρωποι

Κρεμαστοί χιονάνθρωποι

Χειμερινή διακόσμηση

Γάντια με μοτίβα

… κι άλλα γάντια…
Χιονάνθρωποι

Κι άλλα ζώα σε χειμερία νάρκη

Χειμωνιάτικα τοπία και χιονάνθρωποι

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 3 ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Τιμήσαμε και φέτος στο Νηπιαγωγείο μας τους Προστάτες των Γραμμάτων & των Δασκάλων, τους 3 Ιεράρχες.


Τα παιδιά συμμετείχαν σε μια διαδραστική παρουσίαση, ολοκλήρωσαν εικαστικές τους εργασίες σχετικές με τους 3 Ιεράρχες από τις προηγούμενες ημέρες και στο τέλος κεράστηκαν το παραδοσιακό μπισκοτολούκουμο, όπως συνηθίζεται τέτοια μέρα στην Επανομή. Για το παραδοσιακό κέρασμα φρόντισε ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων.

Χρόνια πολλά!

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2018

 … Την περασμένη Παρασκευή, στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας…


Μίας βασιλόπιτας;;; 
 
Θα αναρωτηθεί εύλογα κανείς…
 
ΟΧΙ
 
Πέντε βασιλόπιτες, μία για κάθε τμήμα του Νηπιαγωγείου μας κόπηκαν…. 
 
Πέντε διαφορετικές βασιλόπιτες που είχαν ετοιμάσει με πολλή αγάπη πέντε διαφορετικές μανούλες…
 
Πέντε τυχεροί κέρδισαν το “φλουρί” τους και από ένα δωράκι!!!
 
Πάντα τυχερά να είναι όλα τα παιδάκια μας!!!
 
Τις καλύτερες ευχές μας σε όλους!!! 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΗΝΩΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!

  •           Την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου, θα κόψουμε βασιλόπιτα, για το καλό της χρονιάς. Για τα διαδικαστικά της βασιλόπιτας κάθε τμήματος θα ενημερωθείτε από την νηπιαγωγό της τάξης σας.
  •           Την Τρίτη 30 Ιανουαρίου το Νηπιαγωγείο, θα πραγματοποιήσει εορταστικές εκδηλώσεις για την σχολική γιορτή των Τριών Ιεραρχών.
  •           Την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου (ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ)  τσικνίζουμε, χορεύουμε και διασκεδάζουμε!!!
  •           Την Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου (ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ) το Νηπιαγωγείο παραμένει κλειστό και γιορτάζουμε τα κούλουμα!!!
  •           Την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου θα παρακολουθήσουμε την κουκλοθεατρική παράσταση ΠΙΝΟΚΙΟ από το θίασο κουκλοθεάτρου Redicolo με τις γιγάντιες κούκλες, στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας
  •           Την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου υποδεχόμαστε στο Νηπιαγωγείο μας τη διατροφολόγο του Κέντρου Υγείας Ν. Μηχανιώνας, κ. Βάσιου που θα μας ενημερώσει για θέματα σωστής διατροφής και θα παίξουμε μαζί της σχετικά παιχνίδια.

Καλή μας συνεργασία
Οι Νηπιαγωγοί

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ…

 …Θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας… ενδεικτικά κάποιες στιγμές από την προχθεσινή μας παράσταση ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥΣ που ανεβάσαμε  στο Δημοτικό Θέατρο Επανομής.
… μην ξεχνάτε όλα ξεκίνησαν κάπως … έτσι…στο σχολείο μας…
…διαβάσαμε και παίξαμε πολύ με το πάπλωμα…
Μια τόσο κρύα νύχτα του Δεκέμβρη… η Παπλωματού μας ζέστανε με το πάπλωμα της αγάπης και της προσφοράς…

Η παπλωματού στη σπηλιά της αρκούδας

Οι στρατιώτες του βασιλιά έτοιμοι να συλλάβουν την Παπλωματού

Η παπλωματού σκεπάζει και φροντίζει τους φτωχούς και τους αστέγους

Τα όμορφα πουλιά έβγαλαν την Παπλωματού από την παγωμένη λίμνη…
Τελάληδες καλούν τον κόσμο να φέρει κι άλλα δώρα, κι άλλα δώρα… (οι τρομπέτες ευγενική προσφορά της Φιλαρμονικής Επανομής κ.κ. Καραπινίδης Άγγελος & Κανουλάς Δημήτρης)

Δώρα , δώρα κι άλλα δώρα για τον άπληστο βασιλιά

 

Ο βασιλιάς μαζί με το υπηρετικό του προσωπικό και την παπλωματού μοιράζει όλα του τα δώρα ακόμη και τα ρούχα του σε όλους όσους τα έχουν ανάγκη.

Και η προσφορά αγάπης συνεχίζεται στο Νηπιαγωγείο μας… καθημερινά τα παιδιά μας μαζί με τους γονείς προσφέρουν τρόφιμα, ρούχα, παιχνίδια για όλους όσους τα έχουν ανάγκη

Σας ευχαριστούμε πολύ όλους!
Όλοι γινόμαστε ολοένα καλύτεροι όταν μοιραζόμαστε και προσφέρουμε!
Καλά Χριστούγεννα & Χαρούμενη Πρωτοχρονιά!!!

Καλές Γιορτές σε όλους σας!!!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ

Ζωγραφίζουμε λοιπόν κι εμείς τα παπλωματάκια μας…


Σας προσκαλούμε…
Παιδιά & Νηπιαγωγοί του 3ουΝηπιαγωγείου Επανομής

Δημοτικό Θέατρο Επανομής

Τρίτη, 19/12/2017, 
Δύο παραστάσεις!!!
5.00 μ.μ. (α’ παράσταση) & 7.00 μ.μ. (β’ παράσταση)
Χειροποίητες υφασμάτινες προσκλήσεις… με παπλωματάκια…

 

Χειροποίητες υφασμάτινες προσκλήσεις… με παπλωματάκια…

Δεκέμβρηςκαι 19

Είναι μια μέρα του χιονιά.

Μη φοβηθείτε παγωνιά.

Θα΄μαστε στις 5 & στις 7 εκεί,
γιατί θα έχουμε γιορτή
παπλώματα υφαίνουμε
για εσάς που περιμένουμε
Παπλώματα αγάπης
και πούπουλα γιορτής.
Χωράει ο καθείς.
Χειροποίητες υφασμάτινες προσκλήσεις… με παπλωματάκια…

Μη λείψει όμως κανείς!

Χειροποίητες υφασμάτινες προσκλήσεις… με παπλωματάκια…