ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ
Παρακάτω σας παραθέτουμε αυτούσια την επιστολή που μας έστειλαν.
Παρακάτω σας παραθέτουμε αυτούσια την επιστολή που μας έστειλαν.
![]() |
| Τα ουράνια τόξα μας |
![]() |
| Κλόουν από στένσιλ και γκοφρέ λεπτομέρειες |
![]() |
| Άλλος για τυρί μαζί με τα ποντικάκια μας;;; |
![]() |
| Αρλεκίνος, εμπνευσμένος από το αντίστοιχο παραμύθι |
![]() |
| Συμπληρώνω το σώμα του κλόουν… |
![]() |
| Βάζω κόκκινα (και κίτρινα) γυαλιά… κι όλα γύρω φωτεινά τα βλέπω…. |
![]() |
| Ομόρφη η ζωή μέσα από τα χρωματιστά γυαλιά μας |
![]() |
| Κίτρινοι χαρταετοί… |
![]() |
| κι εδώ στη δράση κατασκευή χαρταετών με πλαίσιο από παλιούς μαρκαδόρους… χειροποιήτη δημιουργική διακόσμηση |
![]() |
| Ιδιαίτερα δημιουργικό το εργαστήρι των χαρταετών |
![]() |
| Κολάζ σε ένα άλλο εργαστήρι κατασκευής χαρταετών |
![]() |
| Κολάζ σε ένα άλλο εργαστήρι κατασκευής χαρταετών |
![]() |
| Κολάζ σε ένα άλλο εργαστήρι κατασκευής χαρταετών |
![]() |
| Πολύχρωμοι χαρταετοί στολίζουν τα παράθυρά μας… |
![]() |
| Πολύχρωμοι χαρταετοί στολίζουν τα παράθυρά μας… |
![]() |
| Σας στέλνουμε τις ευχές μας με τους χαρταετούς μας… |
![]() |
| Καλή Σαρακοστή σε όλους σας!!!! |
Χαρούμενη Τσικνοπέμπτη σε όλους!!!

Από το πρωί σήμερα, ο Σύλλογος Γονέων του 3ου Νηπιαγωγείου Επανομής ψήνει σουβλάκια για όλα τα παιδιά!!! Με πολύ κέφι και όρεξη οι γονείς του συλλόγου έψησαν, έψησαν, έψησαν…. ένα σωρό σουβλάκια πολύ πολύ νόστιμα!!!
Χαρούμενες φωνές, παιχνίδια, τραγούδια, γαϊτανάκια, αυτοσχέδιες στολές και χρώματα γέμισαν την αυλή μας!!!
Και του χρόνου!!!
![]() |
| Οι χιονάνθρωποι στα παράθυρά μας |
| Ζώα σε χειμερία νάρκη |
| Το όνομά μου σε χιονάνθρωπο |
![]() |
| Χιονάνθρωπος με υφασμάτινα στοιχεία και κλαδιά σε φόντο αλουμινόχαρτου |
![]() |
| Πιγκουινάκια με γκοφρέ χαρτί |
![]() |
| Μόμπιλ χειμωνιάτικα |
![]() |
| κι άλλα μόμπιλ χειμωνιάτικα |
![]() |
| Το χωριό μου το χειμώνα |
![]() |
| Χιονανθρωπάκια από χαρτόνι |
![]() |
| Το γαντόδεντρο |
![]() |
| Κρεμαστοί χιονάνθρωποι |
![]() |
| Κρεμαστοί χιονάνθρωποι |
![]() |
| Χειμερινή διακόσμηση |
![]() |
| Γάντια με μοτίβα |
![]() |
| … κι άλλα γάντια… |
![]() |
| Χιονάνθρωποι |
![]() |
| Κι άλλα ζώα σε χειμερία νάρκη |
![]() |
|
| Χειμωνιάτικα τοπία και χιονάνθρωποι |
… Την περασμένη Παρασκευή, στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας…
Μίας βασιλόπιτας;;;

Θα αναρωτηθεί εύλογα κανείς…
ΟΧΙ
Πέντε βασιλόπιτες, μία για κάθε τμήμα του Νηπιαγωγείου μας κόπηκαν….

Πέντε διαφορετικές βασιλόπιτες που είχαν ετοιμάσει με πολλή αγάπη πέντε διαφορετικές μανούλες…

Πέντε τυχεροί κέρδισαν το “φλουρί” τους και από ένα δωράκι!!!

Πάντα τυχερά να είναι όλα τα παιδάκια μας!!!

Τις καλύτερες ευχές μας σε όλους!!!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!
![]() |
| …διαβάσαμε και παίξαμε πολύ με το πάπλωμα… |
![]() |
| Η παπλωματού στη σπηλιά της αρκούδας |
![]() |
| Οι στρατιώτες του βασιλιά έτοιμοι να συλλάβουν την Παπλωματού |
![]() |
| Η παπλωματού σκεπάζει και φροντίζει τους φτωχούς και τους αστέγους |
![]() |
| Τα όμορφα πουλιά έβγαλαν την Παπλωματού από την παγωμένη λίμνη… |
![]() |
| Τελάληδες καλούν τον κόσμο να φέρει κι άλλα δώρα, κι άλλα δώρα… (οι τρομπέτες ευγενική προσφορά της Φιλαρμονικής Επανομής κ.κ. Καραπινίδης Άγγελος & Κανουλάς Δημήτρης) |
![]() |
![]() |
| Ο βασιλιάς μαζί με το υπηρετικό του προσωπικό και την παπλωματού μοιράζει όλα του τα δώρα ακόμη και τα ρούχα του σε όλους όσους τα έχουν ανάγκη. |
Καλές Γιορτές σε όλους σας!!!
![]() |
| Ζωγραφίζουμε λοιπόν κι εμείς τα παπλωματάκια μας… |
![]() |
| Χειροποίητες υφασμάτινες προσκλήσεις… με παπλωματάκια… |
![]() |
| Χειροποίητες υφασμάτινες προσκλήσεις… με παπλωματάκια… |
![]() |
| Χειροποίητες υφασμάτινες προσκλήσεις… με παπλωματάκια… |