Η φετινή σχολική χρονιά τελειώνει με μια Καλοκαιρινή γιορτή για τη Μέλισσα και την προστασία της, εμπνευσμένη από το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων και τον 3ο Ενεργό Πολίτη “Νοιάζομαι και Προστατεύω τις Μέλισσες” και θέμα που να έρχεται σε άμεση σύνδεση με το Σχέδιο Δράσης μας για το Σχολείο μας στο Δρόμο της Αειφορίας, αλλά και το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning που συμμετείχαμε ενεργά, “Sustainable Future With Little Eco Teams”. Τα παιδιά το χάρηκαν στις πρόβες και στην τελική παράσταση, που ήρθε ως διάχυση όλων των δράσεων μας.
Την τελευταία μέρα πήραν όλοι τον φάκελό τους με τις εργασίες, το Ενθύμιο από το νηπιαγωγείο και μια Βεβαίωση συμμετοχής στο eTwinning πρόγραμμα. Πήραν ακόμη, καπέλο αποφοίτησης, κι ένα δωράκι από μας για “Καλά ταξίδια” από δω κι εμπρός.
Συγκινητική ήταν και η κίνηση των γονιών με τα δικά τους δώρα και στους τρεις μας.
Σας ευχαριστούμε από καρδιάς, μα πιο πολύ σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας στο έργο μας.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!










