ΑΡΙΘΜΟΙ
“Πες το- Φτιάξε το- Μέτρα το”
“Κολλαζ με τον αριθμό”
“Βάλε στο καλάθι όσα λέει ο αριθμός”
“Κάθισε στην καρέκλα με τον αριθμό. . .”
ΣΧΗΜΑΤΑ
Kύκλος
Τα παιδιά ακουν το τραγούδι Κύκλος και ενθαρρύνονται να μιμούνται κινήσεις σύμφωναμε τις εντολές του τραγουδιού
Φτιάχνουν τον κ. Κυκλούλη
Τοποθετούν μανταλάκια στον κύκλο για βελτίωση λεπτής κινητικότητας
Φτιάχνουν κυκλάκια με την πλαστελίνη και τα τοποθετούν σε οπτικές ενδείξεις
Μαθαίνουν τις έννοιες μεγάλο – μικρό ακολουθώντας εντολές (πχ.Βάλε την αρκούδα στον μεγάλο κύκλο)
Τετράγωνο
Τα παιδιά ξεχωρίζουν τα αντικείμενα που έχουν κυκλικό σχήμα από τα αντικείμενα που έχουν τετράγωνο σχήμα.
Στη συνέχεια κατηγοριοποιούν τα ίδια τα σχήματα.
Σχηματίζουν τη λέξη “τετράγωνο”.
Φύλλα εργασίας
Απο το μικρότερο στο μεγαλύτερο
Κατασκευάζουν τον τετραγωνούλη
Δημιουργούν κορνίζες από σχήματα για τις φωτογραφίες παιδιών
- Αντιστοίχιση σχημάτων και άλλων εικόνων
- Φύλλο εργασίας (Αντιστοίχιση σχημάτων)
- Αντιστοίχιση αντικειμένων με το χρώμα τους
- Αντιστοίχιση αντικειμένων με τη σκιά τους
Δραστηριότητα λεπτής κινητικότητας και αναγνώρισης χρωμάτων
Εκπαιδευτικοί στόχοι δραστηριότητας:
- Να εργάζονται στο εξατομικευμένο πρόγραμμα.
- Να ακολουθούν οδηγίες χρήσης της κόλλας
- Να ταυτίζουν το χάρτινο κυκλάκι στο σωστό περίγραμμα
- Να βελτιώσουν τον οπτικοκινητικό συντονισμό
- Kατηγοριοποίηση με βάση το χρώμα