Καλώς ήρθες Άνοιξη:1η Μαρτίου
Κάθε πρώτη του Μάρτη υπάρχει ένα έθιμο να στρίβουμε μια κόκκινη και άσπρη κλωστή και να φτιάχνουμε ένα βραχιολάκι ,τον Μάρτη ,το οποίο φοράμε στον καρπό του χεριού μας από τη 1η ως τις 31 του Μάρτη.
Έτσι λοιπόν και τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας φόρεσαν το καθιερωμένο βραχιολάκι του Μάρτη…
Είπαμε παροιμίες για το μήνα Μάρτη
-Από Αύγουστο χειμώνα κι από Μάρτη καλοκαίρι
–Μάρτης είναι χάδια κάνει πότε κλαίει πότε γελάει.
Ζωγραφίσαμε και γράψαμε την παροιμία:
«Μάρτης είναι, χάδια κάνει
πότε κλαίει και πότε γελάει».
Βέβαια εφόσον βρισκόμαστε στην τρίτη εβδομάδα των Αποκριών συνεχίζονται και οι αποκριάτικες κατασκευές μας.
Θαυμάστε τα unicorn(μονόκερος) και τους πειρατές μας
Δείτε επίσης τις ladybug και τους Batman
Η Νηπιαγωγός :Μαρία Τότσικα











