Άρθρα ανά μήνα: Φεβρουάριος 2022
ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
Το έθιμο της Τσικνοπέμπτης τηρήσαμε σήμερα στο σχολείο μας και τσικνίσαμε σύμφωνα με το έθιμο.
Στην αυλή του σχολείου μας η κ. Ελένη έψησε τα σουβλάκια και τα παιδιά το απόλαυσαν με όλες τους τις αισθήσεις.
Ήταν μια Υπέροχη Τσικνοπέμπτη. Μια μέρα που μας έκανε τόσο χαρούμενους!!….
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κ.Ελένη που μας έψησε τα νόστιμα σουβλάκια….
Φυσικά δε θα ξεχάσουμε να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Ιωάννη Μποζιονέλο(επιχείρηση κρεάτων στην Άκοβα )για την προσφορά του στα σουβλάκια.
Το αποκριάτικο κλίμα φυσικά υπήρχε και μέσα στην τάξη μας .
Η αίθουσά μας είναι στολισμένη αποκριάτικα.
Βέβαια δεν ήταν μόνο η τάξη μας στολισμένη αλλά και οι μαθητές μας φόρεσαν τα ινδιάνικα καπέλα τους …..
Η Νηπιαγωγός :Μαρία Τότσικα
«Οικοπεριβαλλοντικές διαδρομές και αναζητήσεις-Δάσος»
Το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.)Νέας Κίου σε συνεργασία με την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Α/θμιας Εκπ/σης Αργολίδας υλοποίησε δια ζώσης εκπαιδευτικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα στη σχολική μας μονάδα. Το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε είχε ως τίτλο «Οικοπεριβαλλοντικές διαδρομές και αναζητήσεις-Δάσος»
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανήκει στη θεματική του κύκλου εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η Νηπιαγωγός:Μαρία Τότσικα

















