ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΧ.ΕΤΟΥΣ 2024-2025
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Νηπιαγωγείου Αλεξανδρούπολης για το σχολικό έτος 2024-2025 αποτελείται από:
- Κουρουτζίδου Ευθαλία Προϊσταμένη – Ολοήμερο Τμήμα
- Μπιριντζή Ευαγγελία – Τμήμα 1 Υποχρεωτικού πρωινού ωραρίου
- Γεννησαριώτου Μαρία – Τμήμα 2 Υποχρεωτικού πρωινού ωραρίου
- Σωτηριάδου Άρτεμις – Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας.
ΘΕΡΜΑ – ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
Στα πλαίσια της γενικότερης θεματικής μας σχετικά με τα “Χρώματα”, ασχοληθήκαμε με τα “Θερμά και Ψυχρά χρώματα”. Ποια είναι όμως αυτά;
- ΘΕΡΜΑ ΧΡΩΜΑΤΑ είναι τα χρώματα του ήλιου και της φωτιάς που μας δίνουν την αίσθηση της ζεστασιάς: κόκκινα, πορτοκαλί, κίτρινα, καφέ.
- ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ είναι τα χρώματα της θάλασσας και της φύσης που μας δίνουν την αίσθηση του κρύου: γαλάζια, μπλε, πράσινα, μοβ.
Για να το καταλάβουμε καλύτερα παρατηρήσαμε τους παρακάτω πίνακες και απαντήσαμε στις ερωτήσεις:
- τι βλέπετε στους πίνακες ζωγραφικής;
- τι χρώματα χρησιμοποίησε ο ζωγράφος;
- τι αίσθηση σας δίνει το τοπίο;
- σε ποια εποχή ανήκει;
- ποιοι πίνακες έχουν θερμά χρώματα και ποιοι ψυχρά χρώματα;
Αφού παρατηρήσαμε και καταλάβαμε τα Θερμά και Ψυχρά Χρώματα φτιάξαμε κι εμείς τους δικούς μας πίνακες ζωγραφικής. Χρωματίσαμε το φύλλο με θερμά χρώματα και το φόντο και ψυχρά χρώματα. Το αποτέλεσμα καταπληκτικό!!!
ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
CODE WEEK 2024 – Ο ΕΛΜΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει για άλλη μία χρονιά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού, με τη συμμαχία “Ο Έλμερ και τα χρώματα”.
Ο Έλμερ ψάχνει βοηθούς, ώστε να βοηθήσει τους υπόλοιπους ελέφαντες να γίνουν παρδαλοί. Τα χρώματα λίγα, τα τρία βασικά… μας προτρέπει λοιπόν, μέσα από τη λύση γρίφων και των απαραίτητων πειραματισμών, να οδηγήσουμε τη BeeBot στο νέο συμπληρωματικό χρώμα που θα δημιουργηθεί από την ανάμειξη δύο βασικών.
Αποστολή εξετελέσθη και έτοιμοι οι παρδαλοί ελέφαντες!!!
4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι διεθνής ημέρα δράσης για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωση. Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 4 Οκτωβρίου, η ημέρα γιορτής του Φραγκίσκου της Ασίζης, προστάτης άγιος των ζώων.
Με αφορμή την ημέρα αυτή μιλήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας για τα ζώα, τα είδη αυτών, τα δικαιώματά τους, είδαμε εικόνες που δείχνουν καλή συμπεριφορά απέναντι στα ζώα και αντίθετα άλλες που δείχνουν κακή συμπεριφορά απέναντι σε αυτά. Τα συζητήσαμε και μιλήσαμε για τα συναισθήματα των ζώων απέναντι σε αυτές τις συμπεριφορές των ανθρώπων.
Στη συνέχεια το κάθε παιδί αναφέρθηκε στο αγαπημένο του ζωάκι, μέσα από ένα παιχνίδι. Περιέγραφε ή μιμούνταν το αγαπημένο του ζωάκι και έπρεπε οι συμμαθητές του να το ανακαλύψουν μόνοι τους.
Η μέρα μας έκλεισε με μία κατασκευή από τα χεράκια των μικρών μας μαθητών:
11η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2024
Την Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2024, οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας γιόρτασαν την 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Η ημέρα περιείχε συζήτηση σχετικά με τον αθλητισμό, κατασκευές, ζωγραφική με το αγαπημένο μας άθλημα και φυσικά αθλητικές δραστηριότητες. Στο τέλος της ημέρας οι μικροί μας μαθητές τιμήθηκαν με ένα μετάλλιο για τη συμμετοχή τους στα αθλήματα. Η χαρά τους πολύ μεγάλη!!!
Η ιδέα του μεταλλίου εμπνευσμένη από το blog της συναδέλφου Ειρήνης Πετρίδου ” Μικρό Νηπιαγωγείο”
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΓΑΠΩ…!
Ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουν τα παιδιά στο Νηπιαγωγείο είναι να αναγνωρίζουν το όνομά μας, ώστε να αυτοεξυπηρετούνται και να κινούνται άνετα στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Οι δραστηριότητες πολλές… αρχικά τα παιδιά πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι ο καθένας έχει το δικό του όνομα, το οποίο είναι και το σημείο αναφοράς. Όπως λέει και το γνωστό τραγουδάκι “το όνομά μου το αγαπώ, ας είναι μεγάλο ή μικρό, αγοράκι κοριτσάκι το δικό του ονοματάκι…”. Στη συνέχεια μέσα από διάφορα παιχνίδια τα παιδιά παίζουν με τα γράμματα του ονόματός τους και κυρίως με το αρχικό. Σε δεύτερη φάση κατακτάται και η αναγνώριση, η ανασύνθεση και η γραφή ολόκληρου του ονόματός τους.
Ως επιβράβευση για όσα κατάφεραν, ένα μικρό δωράκι, για περισσότερη εξάσκηση στο σπίτι!!!

















