Σύνθεση – λειτουργία – αρμοδιότητες συμβουλίου τάξης

[Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 Υ.Α]

Άρθρο 39

ΣΤ΄ Συμβούλιο τμήματος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

1. Το συμβούλιο του τμήματος αποτελείται από όλους τους διδάσκοντες στο τμήμα και προεδρεύει σ΄ αυτό ο αρχαιότερος των διδασκόντων ή ο Διευθυντής ή ο Υποδιευθυντής, εφόσον διδάσκουν σ’ αυτό.

2. Συνεδριάζει έκτακτα κάθε φορά που ανακύπτουν θέματα σχετικά με τη φοίτηση, τη συμπεριφορά, την υγεία και την πρόοδο των μαθητών του τμήματος.

3. Συγκαλείται από τον προεδρεύοντα ή αν το ζητήσουν με έγγραφό τους δυο τουλάχιστον διδάσκοντες.

4. Στις συνεδριάσεις του συμβουλίου μπορεί να μετέχει και ο πρόεδρος της μαθητικής κοινότητας του τμήματος.

5. Το συμβούλιο του τμήματος συνεδριάζει κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και εκτός ωρών διδασκαλίας των εκπαιδευτικών.

Περισσότερα

Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων

Η ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων από τους καθηγητές του σχολείου μας θα γίνεται από 9:00 π.μ. μέχρι 12:30 μ.μ. και ημέρα σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

Δεκέμβριος 2011 : κάθε Δευτέρα
Ιανουάριος 2012 : κάθε Τρίτη
Φεβρουάριος 2012 : κάθε Τετάρτη
Μάρτιος 2012 : κάθε Πέμπτη

Απρίλιος 2012 : κάθε Παρασκευή

Μάιος 2012 : κάθε Δευτέρα


Κανονισμός λειτουργίας μαθητικών κοινοτήτων

[23613/6/Γ2 4094/23 – 9- 1986 Υ.Α. όπως τροποποιήθηκε με τις Γ2/337/29-1-1991 ΚΑΙ Γ2/336/29-1-1991]

ΑΡΘΡΟ 1

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ

1. Το σχολείο, ως ζωντανός οργανισμός, αποτελεί θεσμό που προετοιμάζει τα παιδιά, με τη μάθηση και την αγωγή, για μια σωστή και αποδοτική ζωή, τα προετοιμάζει και τα διαπαιδαγωγεί για την απρόσκοπτη ένταξη τους σε μια ελεύθερη και δημοκρατική κοινωνία μετά την αποφοίτηση τους από το σχολείο. Για το σκοπό αυτό καθιερώνει το διάλογο και τη συνεργασία ανάμεσα στο δάσκαλο και το μαθητή στην αναζήτηση και στη μετάδοση της ουσιαστικής γνώσης, λευτερώνει και ενισχύει την πρωτοβουλία των παιδιών και ταυτόχρονα φροντίζει να τα εφοδιάζει με ότι είναι αναγκαίο για να γίνουν ικανά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και στις δραστηριότητες, που συνεχώς αναπτύσσονται, της κοινωνίας μέσα στην οποία θα ζήσουν.

Περισσότερα

Ποια στοιχεία λαμβάνονται υπόψην για την κατάθεση της προφορικής βαθμολογίας

[Π.Δ. 60/2006 όπως τροποποιήθηκε με τα Π.Δ.: 1) 105/2006 (ΦΕΚ 102 Α/24-5-2006), 2) 36/2008 (ΦΕΚ 61 Α/10-4-2008), 3) 12/2009 (ΦΕΚ 22 Α/13-2-2009) ]

Άρθρο 1 – Σκοπός αξιολόγησης

Η αξιολόγηση των μαθητών είναι αναπόσπαστο μέρος της διδακτικής διαδικασίας. Έχει  σκοπό να προσδιορίσει το βαθμό επίτευξης των διδακτικών στόχων της, όπως αυτοί καθορίζονται από τα ισχύοντα αναλυτικά προγράμματα των αντίστοιχων μαθημάτων.

Περισσότερα

Πρωταθλητές σε μπάσκετ και χάντμπολ

Τα τελευταία χρόνια το σχολείο μας έχει δημιουργήσει παράδοση στα αγωνίσματα χειροσφαίρισης και μπάσκετ και κατατάσσεται στις πρωταθλήτριες του νομού μας.

Έτσι, για μια ακόμη φορά και φέτος, οι ομάδες του σχολείου μας στα δύο παραπάνω αγωνίσματα ανακηρύχθηκαν πρωταθλήτριες και διεκδικούν με αξιώσεις στη συνέχεια της Β’ φάσης την πρόκριση τους μέχρι την Πανελλήνια φάση σχολικών αγώνων. Αυτός είναι ο στόχος που επιδιώκουμε κάθε χρόνο ώστε να βοηθηθούν οι μαθητές μας στην μοριοδότησή τους για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Είναι σημαντικό να γίνονται αυτοί οι αγώνες που προσδίδουν κύρος και αναγνώριση στους μαθητές μέσα από τις σχολικές δραστηριότητες και τους μαθαίνουν να διεκδικούν αυτό που τους αξίζει.