Με αφορμή την Ημέρα της Ευρώπης, το 1ο ΕΠΑΛ Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης, το 1ο ΕΠΑΛ Διδυμοτείχου «Ευγένιος Ευγενίδης», το Γυμνάσιο με Λ.Τ Παξών και το 3ο ΓΕΛ Κέρκυρας, συναντηθήκαμε διαδικτυακά και συμμετείχαμε σε μια ξεχωριστή συζήτηση με τον Ευρωβουλευτή κ. Γιώργο Αυτιά.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συνομιλήσουν για:
Την Ευρωπαϊκή Ένωση και τη λειτουργία των θεσμών της.
Τις στρατηγικές χρηματοδότησης και στήριξης των ΑμεΑ.
Η δράση απευθυνόταν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και στόχευε στην ενίσχυση της γνώσης, της κριτικής σκέψης και της ενεργούς συμμετοχής των νέων στα ευρωπαϊκά δρώμενα. Οι συμμετέχοντες έθεσαν ερωτήσεις και συμμετειχαν ενεργά σε έναν ζωντανό και ουσιαστικό διάλογο.
Ημερομηνία: 6/5/2026











