Κοπή πίτας
Σήμερα, Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019, στο Γραφείο Καθηγητών του 3ου Γυμνασίου, έγινε η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Καλή χρονιά, με υγεία, χαρά και πρόοδο για όλους!
Σήμερα, Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019, στο Γραφείο Καθηγητών του 3ου Γυμνασίου, έγινε η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Καλή χρονιά, με υγεία, χαρά και πρόοδο για όλους!