Ένας συγγραφέας στο σχολείο μας
Την Πέμπτη, 10 Μαΐου, στις 18:30, στην αίθουσα προβολών του σχολείου μας, θα πραγματοποιηθεί, κατόπιν πρωτοβουλίας του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου, συνάντηση με τον συγγραφέα κ. Βαγγέλη Ηλιόπουλο. Σας περιμένουμε.
