Καλοκαιρινή γιορτή
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας γιορτή για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Την Παρασκευή 22 Ιουνίου, μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί συναντήθηκαν στον χώρο του 3ου Γυμνασίου για να θαυμάσουν μέρος των μαθητικών εργασιών που έγιναν στη διάρκεια του διδακτικού έτους, να αποχαιρετίσουν την Γ´ τάξη, καθώς και να χειροκροτήσουν τους διακριθέντες …
