Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων
Την Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018, οι μαθητές της Γ Γυμνασίου του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Προεδρικό Μέγαρο και τη Βουλή των Ελλήνων.
Την Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018, οι μαθητές της Γ Γυμνασίου του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Προεδρικό Μέγαρο και τη Βουλή των Ελλήνων.
Με λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε η μαθητική και η στρατιωτική παρέλαση στο πλαίσιο εορτασμού της Εθνικής μας Επετείου της 25ης Μαρτίου. Θερμά συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες μαθητές του σχολείου μας για την πολύ ωραία παρουσία τους και στην υπεύθυνη για την προετοιμασία τους καθηγήτρια, κ. Χαρούλα Παναγιωτίδου.