Η Αστρονομία (ως διεθνής όρος εκ των ελληνικών λέξεων του «άστρον» + «νέμω») είναι η επιστήμη που ερευνά και εξετάζει όλα τα ουράνια σώματα (μεταξύ αυτών και τη Γη) καθώς και τις …..(περισσότερα Σύλλογος Φίλων Αστρονομίας Κρήτης).
Η Αστρονομία (ως διεθνής όρος εκ των ελληνικών λέξεων του «άστρον» + «νέμω») είναι η επιστήμη που ερευνά και εξετάζει όλα τα ουράνια σώματα (μεταξύ αυτών και τη Γη) καθώς και τις …..(περισσότερα Σύλλογος Φίλων Αστρονομίας Κρήτης).
Προτάθηκε από τον γυμναστή του σχολείου μας Κωνσταντίνο Γεωργιόπουλο.
Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 -2013), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν (περισσότερα…)
“Όλοι μαζί, για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!”Το τέλος που δίνει ο συγγραφέας Άντον Τσέχωφ στο διήγημα του μας αφήνει μια γεύση πικρή και απέραντη θλίψη. Το γράμμα του Βάνκα δε θα φτάσει στα χέρια του παππού του και τα βάσανα του δε θα τελειώσουν. Το αφεντικό του και οι άλλοι μαστόροι θα εξακολουθήσουν να βασανίζουν το μικρούλη. Ο καλός δε θα δικαιωθεί ούτε οι κακοί θα τιμωρηθούν.
Οι μαθητές του Α3 μετά την ανάλυση του διηγήματος κλήθηκαν να δώσουν το δικό τους τέλος στην ιστορία. Κι αυτό το τέλος μπορούσε να είναι διαφορετικό, να είναι αισιόδοξο, γεμάτο ελπίδες για τον ήρωα μας. Και βέβαια ο τρόπος γραφής έπρεπε να θυμίζει τη γραφή του Τσέχωφ.
Ακολουθούν μερικά κείμενα των μαθητών ΕΔΩ.
Με το βίντεο αυτό οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Καλαμάτας συμμετέχουν στο διαγωνισμό “I know my heritage do you?”
Ο διαγωνισμός αυτός διεξάγεται από τον σύλλογο AMUPROLAG (Association of Ancient Greek and Latin teachers of Murcia, Spain).
Η 5 Φεβρουαρίου 2015 έχει οριστεί ως ημέρα σεβασμού για τις κλασικές και ανθρωπιστικές σπουδές. Οι μαθητές του σχολείου μας διαβάζουν τον Αισώπειο μύθο “Ανδροφόνος” στο Αρχαιολογικό Μουσείο Μεσσηνίας.
Δείτε ΕΔΩ τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων με τους υπεύθυνους καθηγητές που υλοποιούνται στο 3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας κατά το σχολικό έτος 2014-2015.
Δείτε ΕΔΩ το υλικό από την Μαρία Λεβεντοπούλου.
Την Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014, οι μαθητές μας, σε μία Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα στο χώρο του σχολείου και σε συνεργασία με μέλη της ομάδας Rethink, κατασκεύασαν Χριστουγεννιάτικα στολίδια από ανακυκλώσιμα υλικά (άχρηστα υλικά που υπάρχουν σε κάθε σπίτι).
Περισσότερα ΕΔΩ.