3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας


  • Αρχική
  • Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων
  • Διεύθυνση – Επικοινωνία
  • Μαθητές
    • 2014-2015
    • 2015 – 2016
    • 2016 – 2017
    • 2017 – 2018
    • 2018 – 2019
    • 2019 – 2020
    • 2020 – 2021
    • 2021 – 2022
    • 2022 – 2023
  • Σύλλογος Γονέων
  • Σχολικές Δραστηριότητες
    • 2014-2015
    • 2015 – 2016
    • 2016 – 2017
    • 2017 – 2018
    • 2018 – 2019
    • 2019 – 2020
    • 2020 – 2021
    • 2021 – 2022
    • 2022 – 2023
  • Διαδίκτυο
  • Ανεστραμμένη Τάξη
  • Α ΄Γυμνασίου
    • Αγγλικά
    • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
    • Βιολογία
    • Γαλλικά
    • Γεωγραφία
    • Θρησκευτικά
    • Ιστορία
    • Μαθηματικά
    • Νεοελληνική Γλώσσα
    • Νεοελληνική Λογοτεχνία
    • Οικιακή Οικονομία
    • Φυσική
  • Β΄ Γυμνασίου
    • Αγγλικά
    • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
    • Βιολογία
    • Γαλλικά
    • Γεωγραφία
    • Θρησκευτικά
    • Ιστορία
    • Ιλιάδα
    • Μαθηματικά
    • Νεοελληνική Γλώσσα
    • Νεοελληνική Λογοτεχνία
    • Φυσική
    • Χημεία
  • Γ΄ Γυμνασίου
    • Αγγλικά
    • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
    • Βιολογία
    • Γαλλικά
    • Θρησκευτικά
    • Ιστορία
    • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
    • Μαθηματικά
    • Νεοελληνική Γλώσσα
    • Νεοελληνική Λογοτεχνία
    • Φυσική
    • Χημεία
  • eTwinning
    • Our green habits
    • Let’s celebrate the International Days
    • Les fables, miroir de la vie
    • Let’s cultivate peace through universalbrotherhood
  • Erasmus+
    • Our green habits
    • Site “Our green habits”
    • Les fables, miroir de la vie
    • Site “Les fables miroior de la vie”
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • 2022 – 2023
      • Α ΄Γυμνασίου
      • Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
  • Σύνδεσμοι
← Γαλλικά Γ΄ Γυμνασίου
Χημεία Β΄ Γυμνασίου →

Χημεία Γ΄ Γυμνασίου

  1. Να γράψετε τη χημική ιοντική εξίσωση της εξουδετέρωσης.
  2. Με ποιους τρόπους μπορούμε να διαπιστώσουμε αν το διάλυμα που προκύπτει από την ανάμιξη διαλύματος οξέος με ένα διάλυμα βάσης είναι όξινο, βασικό ή ουδέτερο;

*Μην γράφετε την απάντηση στα σχόλια. Όταν θα κάνετε δικτυακό μάθημα θα ελέγξετε τις απαντήσεις σας.

26 Μαρτίου 2020 Συγγραφέας: Σταυρόπουλος Παναγιώτης Γ΄ Γυμνασίου, Χημεία   |

20 σχόλια στο “ Χημεία Γ΄ Γυμνασίου ”

  1.   Βασίλης Δάλλας είπε:
    27 Μαρτίου 2020 στις 17:50    

    1. Η+(aq) + OH-(aq) ————> H2O(l)

    2. Με τη μέτρηση του pH τους. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε δείκτες και να παρατηρήσουμε την αλλαγή στο χρώμα τους, πεχαμετρικό χαρτί που ανάλογα με το χρώμα του θα καταλάβουμε και το pH του ή πεχάμετρο που θα μας δείξει ακριβώς το pH του.

  2.   Γιαννος Σεντεμεντες είπε:
    28 Μαρτίου 2020 στις 13:48    

    1/. H+(aq) + OH-(aq) ===> H2O(liquid)

    2/. Αν μετρησουμε το pH του διαλυματος που θα προκυψει. Ενας τροπος ειναι με το πεχαμετρικο χαρτι που θα μας δειξει με το χρωμα που θα παρει αν το διαλυμα ειναι οξινο, ουδετερο ή βασικο. Επισης, μπορουμε να χρησιμοποιησουμε το πεχαμετρο που θα μας δειξει με ακριβεια το pH του και θα βγαλουμε το συμπερασμα. Τελος, αν προσθεσουμε εναν δεικτη στο διαλυμα μας θα καταλαβουμε αν αυτο το διαλυμα ειναι οξινο, βασικο ή ουδετερο απο το χρωμα που θα παρει.

  3.   Στάθης Ντάβος είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 15:18    

    . . Η+(aq) + OH-(aq) ——>

    Με την μέτρηση του pH τους.Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πεχαμετρικο χαρτί που ανάλογα με το χρώμα θα καταλάβουμε το pH του και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πεχαμετρο που θα μας δείξει με ακρίβεια το pH του. Τέλος αν βάλουμε εναν δειχτη στο διάλυμα θα καταλάβουμε αν το διάλυμα είναι όξινο, βασικό ή ουδέτερο

  4.   Σταυρούλα Μαστρογιαννάκου είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 15:48    

    1.H+(aq)+OH-(aq)
    2. Όταν αναμειγνύουμε ένα διάλυμα οξέος με ένα διάλυμα βάσης, τα ιόντα H+ και τα ιόντα H- συνδέονται μεταξύ τους σχηματίζοντας μόρια νερού H+(aq)+OH-(aq)=H2O(I).Αυτό ονομάζεται εξουδετέρωση. Μετά την εξουδετέρωση θα φανεί αν είναι βασικό ή όξινο διάλυμα αν περισσέψουν κατιόντα υδρογόνου από το οξύ (όξινο) ή ανιόντα υδροξειδίου από τη βάση (βασικό).

  5.   Ειρήνη Καλδή είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 17:34    

    1) H+(aq)+OH-(aq) => H2O(l)
    2) με τη μετρηση του pH τους. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πεχαμετρο , με το οποιο θα έχουμε μεγάλη ακρίβεια, πεχαμετρικο χαρτί που αναλογα με το χρωμα του θα καταλάβουμε ποσο ειναι το pH ή δεικτες και να δουμε την αλλαγή στο χρωμα τους.

  6.   Νίκος Παυλής είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 17:37    

    1. Η+(aq) + OH-(aq) ————> H2O(l)

    2.Με την μέτρηση του pH τους.Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πεχαμετρικό χαρτί που ανάλογα με το χρώμα που θα πάρει θα καταλάβουμε το pH του ή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πεχάμετρο που θα μας δείξει ακριβώς το pH του. Τέλος αν χρησιμοποιήσουμε έναν δείκτη στο διάλυμα μας θα καταλάβουμε αν αυτό το διάλυμα είναι όξινο, βασικό ή ουδέτερο.

  7.   Κατερίνα Δωδεκάτου είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 17:44    

    1) H+(aq)+OH-(aq) => H2O(l)
    2)με τη μέτρηση του pH τους.Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πεχαμετρικό χαρτί που ανάλογα με το χρώμα του θα καταλάβουμε πόσο είναι το pH.Επίσης μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πεχάμετρο που αυτό θα μας δείξει με ακρίβεια το pH του

  8.   Άγγελος Λαικόπουλος είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 17:58    

    1. Η+(aq) + OH- ————> H2O

    2.Με τον υπολογισμο του pH τους.Εχουμε την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε το πεχαμετρικό χαρτί που ανάλογα με το χρώμα που θα πάρει θα καταλάβουμε το pH του ή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πεχάμετρο που θα μας δείξει ακριβώς το pH του και τέλος αν χρησιμοποιήσουμε έναν δείκτη στο διάλυμα μας θα καταλάβουμε αν αυτό το διάλυμα είναι όξινο, βασικό ή ουδέτερο

  9.   ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 18:53    

    1) H+(aq)+OH-(aq)=> H2O

    2)με τη υπολογισμο του pH τους.Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πεχαμετρικό χαρτί που ανάλογα με το χρώμα του θα καταλάβουμε πόσο είναι το pH.Επιπλεον μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πεχάμετρο που αυτό θα μας δείξει με ακρίβεια το pH τους.

  10.   Βασιλική Μαραγκούλια είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 19:24    

    1. Η+(aq) + OH-(aq) ————> H2O(l)
    2.Με τη μέτρηση του pH τους. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πεχάμετρο , έτσι θα έχουμε μεγάλη ακρίβεια και πεχαμετρικό χαρτί όπου θα γνωρίζουμε ποσο ειναι το pH ανάλογα με το χρώμα ή δεικτες για να δουμε την αλλαγή στο χρωμα τους.

  11.   Ελιάνα Κονταργύρη είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 19:55    

    1.H+(aq)+OH+(aq)——>H20

    2.Με τη μέτρηση του pH του διαλύματος . Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πεχαμετρικό χαρτί ή πεχάμετρο για μεγαλύτερη ακρίβεια ή αν βάλουμε ένα δείκτη στο διάλυμα. Με τους τρεις αυτούς τρόπους θα διαπιστώσουμε αν το διάλυμα είναι όξινο, βασικό ή ουδέτερο.

  12.   Τζανετος είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 20:35    

    1. Η+(aq) + OH-(aq) ————> H2O(l)
    2:Με τη μέτρηση του pH του διαλύματος . Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πεχαμετρικό χαρτί ή πεχάμετρο για μεγαλύτερη ακρίβεια ή αν βάλουμε ένα δείκτη στο διάλυμα.

  13.   Παναγιώτης Ζούζουλας είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 20:56    

    Άσκηση 1
    Η+(aq)+OH+(aq)->H20
    Άσκηση2
    Με την μέτρηση του pH χρησιμοποιούντας κάποιους δείκτες και έπειτα διακρίνοντας την αλλαγή στο χρώμα τους η με την χρήση του πεχαμετρου ή με το πεχαμετρικο χαρτί.

  14.   Χρύσανθος Κορδελάκος είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 21:11    

    1)H+(aq) + Cl-(aq) + NA+(aq) + OH+(aq) → NA+(aq)+Cl(aq)+H2O(l)
    2H+ (aq) + 2OH-(aq) → 2H2O(l)
    2)Για να διαπιστώσουμε αν ένα διάλυμα είναι ουδέτερο, όξινο ή βασικό υπάρχουν 3 τρόποι :
    α) Με πεχαμετρικό χαρτί και ανάλογα με το χρώμα που θα πάρει καταλαβαίνουμε τι διάλυμα είναι
    β) Με πεχάμετρο το οποίο μας δίνει ακριβώς την τιμή του pH και
    γ) Με έναν δείκτη (π.χ μπλε της βρωμοθυμόλης) και μόλις αλλάξει χρώμα καταλαβαίνουμε αν το διάλυμα είναι όξινο, βασικό ή ουδέτερο.

  15.   Δημήτρης Χρονόπουλος είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 22:07    

    H+ (aq) + HO- (aq) – – – – > H2O (I)

    Το διάλυμα που προκύπτει από την ανάμειξη διαλύματος οξέος και διαλύματος βάσης είναι:

    • όξινο, εάν μετά την αντίδραση της εξουδετέρωσης περισσεψουν κάτι όντα υδρογόνου από το οξυ

    • βασικό, εάν μετά την αντίδραση της εξουδετέρωσης περισσεψουν ανιόντα υδροξειδιου από τη βάση.

  16.   Πετρος είπε:
    29 Μαρτίου 2020 στις 22:16    

    1. Η+(aq) + OH-(aq) ————> H2O(l)
    2.Με την μέτρηση του pH τους.Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πεχαμετρικό χαρτί που ανάλογα με το χρώμα που θα πάρει θα καταλάβουμε το pH του ή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πεχάμετρο που θα μας δείξει ακριβώς το pH του. Τέλος αν χρησιμοποιήσουμε έναν δείκτη στο διάλυμα μας θα καταλάβουμε αν αυτό το διάλυμα είναι όξινο, βασικό ή ουδέτερο.

  17.   Γεωργια Γκουζου είπε:
    30 Μαρτίου 2020 στις 09:04    

    1)H+(aq)+OH-(aq)————>H20(l)

    2)Μπορουμε να το διαπιστωσουμε αν μετρησουμε το PH του ειτε με πεχαμετρο βρισκοντας την ακριβη τιμη του ειτε με πεχαμετρικο χαρτι το οποιο αλλαζει χρωμα αναλογα με το PH του διαλυματος.Αν το PH ειναι απο 0 εως 6 το διαλυμα ειναι οξινο.Εαν ειναι 7 ειναι ουδετερο ενω απο 8 εως 14 ειναι βασικο.

  18.   Λεωνιδας Καζολεας είπε:
    30 Μαρτίου 2020 στις 09:16    

    Η+(aq) + OH-(aq) ————> H2O(l)
    Μπορουμε να μετρησουμε pH με πεχαμετρικο χαρτι ή με το πεχαμετρο για μεγαλυτερη ευκινεια. επισης μπορουμε να ριξουμε καποιους δεικτες μεσα στο διαλυμα και αναλογα με το χρωμα που θα παρει καταλαβαινουμε το pH

  19.   Αγγελική Γεωργακοπούλου είπε:
    30 Μαρτίου 2020 στις 11:30    

    1.H+(aq)+OH-(aq)—>H20(l)

    2.Με τη μέτρηση του pH του διαλύματος .Για μεγαλύτερη ακρίβεια μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πεχαμετρικό χαρτί ή πεχάμετρο ἠ αν βάλουμε ένα δείκτη στο διάλυμα.Έτσι θα δούμε αν το διάλυμα είναι βασικό,όξινο ή ουδέτερο.

  20.   Σταθης Κλειδωνας είπε:
    1 Απριλίου 2020 στις 16:17    

    1.H+(ag)+OH-(ag)->H20(I)
    2.Με την μετρηση του pH του διαλυματος.Μπορουμε να χρησιμοποιησουμε πεχαμετρικο χαρτι η πεχαμετρο για μεγαλυτερη ακριβεια για να βαλουμε ενα δεικτη στο διαλυμα. Με τους τρεις τροπους θα διαπιστωσουμε αν το διαλυμα ειναι οξινο , βασικο η ουδετερο.

  • Translate

  • Les fables, miroir de la vie

    Les fables, miroir de la vie
  • Let’s cultivate peace through universal brotherhood

    Let’s cultivate peace through universal brotherhood
  • Coronavirus (COVID 19)

    Coronavirus (COVID 19)
  • Σκακιστική άσκηση

  • Σας προτείνουμε

  • Πρόσφατα άρθρα

    • Ω.Π. για Δευτέρα 22 και Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025 14/11/2025
    • Τελικό Ω.Π. από Δευτέρα 13.10.2025 16/09/2025
    • Πρόγραμμα Εξετάσεων Περιόδου Ιουνίου 2025 02/06/2025
    • Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 21/03/2024
    • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 25/01/2024
    • Ευχές από το 3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας 23/12/2023
    • Χριστούγεννα στο 3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας 22/12/2023
    • Ενισχυτική Διδασκαλία Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2023-2024 10/11/2023
    • Φυσική Γ’ Γυμνασίου – Τα οξέα 01/10/2023
    • Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023) 02/07/2023
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ OUR GREEN HABITS 28/06/2023
    • Sites εκπαιδευτικών 28/06/2023
    • ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ή ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ΄ 27/06/2023
    • Σχολική εφημερίδα 16/06/2023
    • We are family 31/05/2023
    • eTwinning School Label 03/05/2023
    • International Computer and Information Literacy Study 03/05/2023
    • Μαθητές και εκπαιδευτικoί στη Ρουμανία 08/04/2023
    • Περιβαλλοντικές δράσεις στα πλαίσια του ERASMUS+ “Οι πράσινές μας συνήθειες” 26/02/2023
    • Η συμμετοχή του σχολείου μας στο Diversity-Up 13/02/2023
  • Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας

    Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας

  • Let’s celebrate the International Days

    Let's celebrate the International Days
  • Let’s cultivate peace through universal brotherhood

    Let’s cultivate peace through universal brotherhood
  • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

    Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
  • Ο καιρός στην Καλαμάτα

    booked.net

  • Δεκέμβριος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
    « Νοέ    
  • Το σχολείο μας

    Το σχολείο μας
  • Έργα Μαθητών μας που διακοσμούν το σχολείο μας

    Έργα Μαθητών μας που διακοσμούν το σχολείο μας
  • Σαν σήμερα

    28/12/1820: Ο Παπαφλέσσας επιστρέφει από την Κωνσταντινούπολη στο Μοριά.
       - Σχετικές αναρτήσεις

  • Φωτο




3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας © 2025 All Rights Reserved.
Άρθρα και Σχόλια.

Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr


Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή