βραβευση

 

Σε μία πολύ όμορφη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου στη Λάρισα ο όμιλος Eurobank βράβευσε για την επίδοσή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις τους πρώτους μαθητές των σχολείων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, της Φθιώτιδας και της Ευρυτανίας.
Εκτός από τους μαθητές όμως βραβεύτηκαν και τα σχολεία από τα οποία αποφοίτησε ο πρώτος κάθε νομού. Για τη Μαγνησία πρώτος των πρώτων είναι ο Κυριαζής Αγαθός, ο οποίος αποφοίτησε από το 3ο ΕΠΑΛ Βόλου και ο οποίος συγκέντρωσε το υψηλότερο άθροισμα μορίων στις πανελλαδικές εξετάσεις 2024.
Αναμφισβήτητα μία μεγάλη τιμή για το σχολείο, το οποίο έχει συνηθίσει στις μεγάλες επιτυχίες των αποφοίτων του. Είναι χαρακτηριστικό ότι τρεις φορές στα 22 χρόνια του θεσμού ο πρώτος των πρώτων στη Μαγνησία προέρχεται από το συγκεκριμένο σχολείο.
Το βραβείο παρέλαβε η διευθύντρια του σχολείου Οικονόμου Αγορίτσα, η οποία δήλωσε ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου νιώθουν ιδιαίτερα χαρούμενοι, υπερήφανοι και συγκινημένοι για την επιτυχία του μαθητή και αυτό γιατί κάθε μαθητής του σχολείου είναι παιδί τους. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε, οι εκπαιδευτικοί δεν διδάσκουμε διεκπεραιωτικά, αλλά με την ψυχή μας και μοιραζόμαστε με τους μαθητές μας, άγχη, φόβους, ανησυχίες, αλλά και χαρές και επιτυχίες.
Στο 3ο ΕΠΑΛ Βόλου από το 2001 που ιδρύθηκε, λειτουργούν ο τομέας Υγείας, Πρόνοιας και Ευεξίας και ο τομέας Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος. Κάθε χρόνο στις πανελλαδικές εξετάσεις σημειώνονται μεγάλες επιτυχίες με πάνω από το 50% των μαθητών να οδηγούνται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ειδικά με την πρόσβαση στις υψηλόβαθμες σχολές, όπως είναι η Ιατρική Σχολή, παρατηρείται μία σταθερή πορεία τα τελευταία χρόνια ειδικά μετά την επανίδρυση του Τομέας Υγείας και τη δυνατότητα πρόσβαση σ’ αυτή.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ανά σχολικό έτος, οι απόφοιτοι που συνέχισαν τις σπουδές τους στις Ιατρικές Σχολές είναι: 2017-2018 2 ιατρική, 1 οδοντιατρική, 2018-2019 3 ιατρική, 2019-2020 1 ιατρική, 1 κτηνιατρική, 2020-2021 2 ιατρική, 1 οδοντιατρική, 2021-2022 4 ιατρική, 1 οδοντιατρική, 1 φαρμακευτική, 2022-2023 2 μαθητές, 2023-2024 5 μαθητές.
Η σταθερά επιτυχής πορεία του σχολείου «απειλείται» από την πρόταση που κατατέθηκε από τον διευθυντή ΔΔΕ Μαγνησίας και εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου για την ίδρυση και λειτουργία ενός νέου Εσπερινού ΕΠΑΛ εντός του κτηρίου του 3ου ΕΠΑΛ Βόλου. Η απόφαση αυτή έχει ήδη προκαλέσει αντιδράσεις στους εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι η επερχόμενη ίδρυση του σχολείου θα στερήσει απαραίτητους διδακτικούς χώρους από το 3ο ΕΠΑΛ Βόλου και θα υποβαθμίσει το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο μέσα από τις μεταβολές που θα προκύψουν.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου σε επιστολή του προς την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας αναφέρει πως το σχολείο έχει ήδη πρόβλημα χώρου με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούνται όχι μόνον οι αίθουσες, αλλά και τα εργαστήρια και η αίθουσα εκδηλώσεων για τη διδασκαλία των μαθημάτων. Επίσης προβληματίζονται λόγω της πρωινής και εσπερινής χρήσης των χώρων και εκφράζουν τους φόβους τους για τις συνθήκες υγιεινής που θα επικρατούν.
Τέλος, όπως τονίζουν, εκφράζουν γενικότερα την ανησυχία τους «για την πιθανή υποβάθμιση της ποιότητας του σχολείου, το οποίο έχει διακριθεί με πολλές επιτυχίες των μαθητών του σε αξιόλογες σχολές.


Φόρτωση PDF…

462648490 1130160695383915 2687265454889881175 n

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024, η εθελοντική αιμοδοσία που διοργανώθηκε από το 3ο ΕΠΑΛ Βόλου -η 7η συνολικά από το 2019-με πρωτοβουλία του15μελούς μαθητικού συμβουλίου και τη στήριξη της Διεύθυνσης και του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου, σε συνεργασία με το Σύλλογο Θαλασσαιμίας Ν. Μαγνησίας και την Κινητή Μονάδα Αιμοληψίας του Γ. Ν. Βόλου.

 

Η Πρόεδρο464983179 1100713121327874 710661953215234916 nς, κ. Δέσποινα Λουκάκη και τα μέλη του Δ.Σ., επιθυμούν να εκφράσουν τις πιο θερμές τους ευχαριστίες σε όλους τους εθελοντές αιμοδότες –τους μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικούς και γονείς- που προσήλθαν και συμμετείχαν στην προσπάθεια αυτή, με αποτέλεσμα να συγκεντρωθούν 35 μονάδες (φιάλες) αίματος.
Επίσης, εκφράζουν τις ειλικρινείς τους ευχαριστίες στην κ. Οικονόμου Αγορή-Διευθύντρια του 3ου ΕΠΑΛ για τη στήριξη που παρείχε στους μαθητές τους αλλά και την καλή συνεργασία με το Σύλλογό μας.
Όλοι οι εθελοντές αιμοδότες που προσέφεραν αίμα, χάρισαν χαμόγελα και ελπίδα σε 35 πάσχοντες συνανθρώπους μας, το καλύτερο δώρο αυτές τις γιορτινές μέρες.

 

20241218 215928

Την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθητές της Γ’  τάξης της ειδικότητας Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων, της Β’ Τάξης του Τομέας Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας και του Μεταλυκειακού έτους της μαθητείας παρακολούθησαν την παράσταση κουκλοθέατρου με την κ. Καλούδη Φωτεινή, μίλησαν για την παιδαγωγική αξία του στην προσχολική ηλικία, συζήτησαν για την κατασκευή κούκλας και την εμψύχωσή της από την κουκλοπαίκτρια και ξεναγήθηκαν στο μουσείο κούκλας με τις καταπληκτικές κούκλες φτιαγμένες από τους αείμνηστους Χατζηανδρέου και Φουτζοπούλου και τους συνεχιστές της πολιτιστικής κληρονομιάς….

20241220 085316 20241220 085251

20241218 215842 20241218 215908

20241218 083126

 

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη του Τμήματος Νοσηλευτικής του 3 ΕΠΑΛ ΒΟΛΟΥ- 1 ΕΚ ΒΟΛΟΥ στο Γηροκομείο ΒΟΛΟΥ , υπό την καθοδήγηση και τον συντονισμό των εκπαιδευτικών κ. Καραδόντα Ιωάννη και κας Μπλέτσα Βασιλικής. Η επίσκεψη είχε ως στόχο την προσφορά νοσηλευτικής φροντίδας, την ενίσχυση της διαγενεακής επικοινωνίας, καθώς και τη δημιουργία ενός ζεστού, εορταστικού κλίματος.

 

Πρόγραμμα Επίσκεψης

  • Εισαγωγική Ομιλία: Στην αρχή της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε ομιλία με τίτλο «Φροντίδα Υγείας στην Καθημερινότητά μας»,
  • Νοσηλευτική Φροντίδα: Οι μαθητές προχώρησαν σε λήψη ζωτικών σημείων και καταγραφή νοσηλευτικού ιστορικού, 20241218 083224δίνοντας την ευκαιρία στους ηλικιωμένους να αισθανθούν φροντίδα και ενδιαφέρον για την υγεία τους.
  • Γιορτινό Κλίμα και Μουσική Παρέα: Η δράση ολοκληρώθηκε με την ψαλμωδία των Χριστουγεννιάτικων καλάντων, υπό τη μουσική συνοδεία βιολιού και αρμονίου, που έπ20241218 083201αιξαν μαθητές, καθηγητές αλλά και οι ίδιοι οι ηλικιωμένοι. Η συμμετοχή όλων δημιούργησε μια γιορτινή και συγκινητική ατμόσφαιρα.

Τα Οφέλη της Αλληλεπίδρασης

Για τους μαθητές:

  1. Ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων: Η εφαρμογή νοσηλευτικών τεχνικών σε πραγματικές συνθήκες ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή τους και τις πρακτικές τους γνώσεις.
  2. Ενσυναίσθηση και κοινωνική ευαισθησία: Οι μαθητές συνειδητοποίησαν την αξία της προσφοράς προς τους ηλικιωμένους και τον αντίκτυπο της φροντίδας στην ψυχική και σωματική υγεία.
  3. Συνεργασία και ομαδικότητα: Η συλλογική προσπάθεια ενίσχυσε τους δεσμούς μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών, καλλιεργώντας το ομαδικό πνεύμα.

Για τους ηλικιωμένους:

  1. Φροντίδα και ασφάλεια: Η λήψη ζωτικών σημείων και η καταγραφή ιστορικού τους έδωσαν τη δυνατότητα να αισθανθούν ότι η υγεία τους βρίσκεται σε καλά χέρια.
  2. Ψυχική ανάταση και χαρά: Η μουσική, οι συζητήσεις και η συντροφιά των μαθητών ανανέωσαν τη διάθεσή τους και τους χάρισαν χαμόγελα.
  3. Αίσθηση σύνδεσης με τη νέα γενιά: Οι ηλικιωμένοι απόλαυσαν τη ζωντάνια και τη φροντίδα των μαθητών, νιώθοντας σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας.

Ευχαριστίες

Η διοίκηση και οι εκπαιδευτικοί του 3 ΕΠΑΛ ΒΟΛΟΥ- 1 ΕΚ ΒΟΛΟΥ  εκφράζουν θερμές ευχαριστίες στο Γηροκομείο ΒΟΛΟΥ  για τη φιλοξενία και τη συνεργασία, καθώς και στους μαθητές που έδειξαν επαγγελματισμό, ευαισθησία και υπευθυνότητα καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.

Με τέτοιες πρωτοβουλίες αποδεικνύεται ότι η αλληλεγγύη και η συνεργασία μεταξύ των γενεών μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρούς δεσμούς, προσφέροντας ανεκτίμητα οφέλη σε όλους τους συμμετέχοντες.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με:
3o ΕΠΑΛ ΒΟΛΟΥ
Τηλέφωνο: 2421058299
Email: mail@3epal-volou.mag.sch.gr

Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση του ΕΠΑΛ