Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας συμμετείχαν στο Διαγωνισμό Γρίφων (Κυνήγι Θησαυρού) στα πλαίσια του 6ου Μαθηματικού Μαθητικού Φεστιβάλ
που έγινε στο Πάρκο του Αγίου Κωνσταντίνου, την Παρασκευή 24/4/2026.
Η δράση είχε ως στόχο την ανάδειξη της παρουσίας των Μαθηματικών στην καθημερινή ζωή και την ενίσχυση μιας θετικής στάσης απέναντι στην επιστήμη, μέσα από βιωματική προσέγγιση. Μέσα από τη συνερ
γασία και την επίλυση προβλημάτων, οι μαθητές καλλιεργούν την κριτική σκέψη και την ομαδικότητα.
Το φεστιβάλ αποτελεί συνδιοργάνωση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, του Ελληνικού Κέντρου Επιστημών και Τεχνών, της Συμβούλου Εκπαίδευσης Μαθηματικών Μαγνησίας Βασιλικής Παπαγιαννακοπούλου και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.
Την Τετάρτη 29/04/2026 το σχολείο συμμετείχε στην Κεντρική Εκδήλωση του 6ου Μαθηματικού Μαθητικού Φεστιβάλ, όπου πραγματοποιήθηκαν οι βραβεύσεις των μαθητικών ομάδων που διακρίθηκαν στο Διαγωνισμό γρίφων. Από το σχολείο μας βραβεύτηκαν δύο ομάδες της Α’ Λυκείου. Επίσης μαθήτριες είχαν προετοιμάσει έργα τέχνης που συνδέονται με τα μαθηματικά, τα οποία παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση.


