Καλλιέργεια λαχανόκηπου

Απρ 20245

Μεταξύ των δράσεων του Σχολείου μας, στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της ένταξης της σχολικής μας μονάδας στο τοπικό Περιβαλλοντικό Δίκτυο: «Σχολεία για το κλίμα-Νησίδες ανθεκτικότητας και αλλαγής», είναι και η ενασχόληση με τον λαχανόκηπο.

Ύστερα από τη λειτουργία του κομποστοποιητή, που τα τελευταία χρόνια λειτουργεί και οι μαθητές μας παράγουν μόνοι τους κομπόστ,  δηλαδή φυτικό λίπασμα, και ύστερα από  τη δημιουργία ανθόκηπου, ασχολήθηκαν και με  λαχανόκηπο. Σκοπός τους είναι να εντάξουν στο καθημερινό τους διαιτολόγιο περισσότερα λαχανικά και  να αποκτήσουν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής.

 Φύτεψαν με πολύ κέφι μαρούλια και πατάτες χρησιμοποιώντας το κομπόστ που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει, αναγνωρίζοντας έτσι τη  σημασία της βιολογικής καλλιέργειας και  τη μείωση του  περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Συγχαίρουμε όλους τους μαθητές μας, που με μεγάλη ευχαρίστηση ασχολούνται με τους κήπους μας.

 Ευχαριστούμε επίσης θερμά τον γεωπόνο, κ. Γιάννη Παπαγιάννη, για τα μαρούλια, τις πατάτες  και τους άλλους σπόρους που  δώρισε στο σχολείο μας.

IMG 8127f38b51738c9ac95f329361013c63 V IMG fac86cb9ccf3c57ed55b449987641250 V IMG 0af83872f58a61ceafacdb3416fe60a0 V IMG 044034ff806a9c4a20f5919335d706e1 V IMG 4ad56e2f38caa01213638c6279a0af83 V IMG c6fd7d34c8440c91f59d6be71afdf469 V

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ

Απρ 20241

Στα πλαίσια των δράσεων της σχολικής βιβλιοθήκης του σχολείου μας και με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, 2 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου 2024, πρόγραμμα φιλαναγνωσίας από τη συγγραφέα Γεωργία Παρασκευά.
Η συγγραφέας παρουσίασε στους μαθητές των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων το παραμύθι ” Θα φάμε τα μουστάκια μας”. Τα παιδιά μέσα από τη διάδραση, τα μουσικοκινητικά παιχνίδια αλλά και τα διλήμματα που αντιμετώπισαν, κατάφεραν να προσεγγίσουν την έννοια του πολέμου αλλά και των συμφορών που επιφέρει, καθώς επίσης και την αξία της ειρήνης. Οι μαθητές συνειδητοποίησαν ότι σε έναν πόλεμο κανείς ποτέ δε βγαίνει κερδισμένος  και επίσης, ότι, όσο διαφορετικοί και αν τους φαίνονται οι άλλοι, κάποιες φορές είναι ακριβώς ίδιοι με αυτούς.

Οι μαθητές της Δ’, Ε’ και Στ’ συμμετείχαν με πολλή χαρά στη δραματοποίηση του βιβλίου “Η επιστροφή των παραμυθιών”. Η Τίνγκερμπελ, ο Πίτερ – Παν, ο Αλλαντίν, η Ντάμα Κούπα, ο Κακός Λύκος και η Ωραία Κοιμωμένη (που δεν ήταν άλλοι από τους ίδιους τους μαθητές), ταξίδεψαν στη γη και προσπάθησαν να πείσουν το κοινό (τους συμμαθητές τους) για τη σημασία των παραμυθιών στη ζωή των ανθρώπων. Κι ενώ οι προσπάθειες στην αρχή φαίνονταν άκαρπες, διότι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, τα κινητά τηλέφωνα και τα τάμπλετς έχουν μονοπωλήσει πλέον το ενδιαφέρον των σύγχρονων παιδιών, μια σκέψη αλλάζει τα πράγματα! Μα βέβαια! Οι νέες τεχνολογίες δεν είναι εχθρός! Μπορούν κι αυτές να συμβάλλουν στην διατήρηση του ονείρου και της φαντασίας των παραμυθιών. Μπορούμε να διαβάσουμε ηλεκτρονικά ένα βιβλίο ή να το ακούσουμε ή να το παρακολουθήσουμε οπτικοποιημένο! Έτσι οι ήρωές μας γύρισαν ευχαριστημένοι στην παραμυθοχώρα τους αλλά… το τι συνέβη εκεί το κατέγραψαν οι ίδιοι οι μαθητές με τη μοναδική τους φαντασία! Οι μαθητές έμειναν κατενθουσιασμένοι από τη δραστηριότητα, αλλά κυρίως ένιωσαν πως το παραμύθι μπορεί να είναι διαχρονικό και αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους… όσο ψηφιακή κι αν αυτή έχει γίνει!!!.

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Γεωργία Παρασκευά για την προσπάθειά της και για το μεράκι και την όρεξη που έδειξε απέναντι στα παιδιά μας.

 

5. 1 16 27 1  4 35. 1 23 22 21 2 3 1 2 1 1 1 4 2

από κάτω από: Δραστηριότητες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ    

Εορτασμός της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου

Μαρ 202426

Την Παρασκευή, 22-03-2024, οι μαθητές της Στ’ τάξης παρουσίασαν με σεβασμό στη μνήμη των αγωνιστών του 1821 τη σχολική γιορτή που ετοίμασαν.Τα θεατρικά έργα που παρουσίασαν μας ταξίδεψαν πίσω, στα ένδοξα χρόνια του εθνικού μας αγώνα όπου οι  Έλληνες αγωνίστηκαν θυσιάζοντας τη ζωή τους για το υπέρτατο αγαθό της ελευθερίας. Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές της Στ΄Τάξης, την εκπαιδευτικό της τάξης, τους μαθητές της Ε΄τάξης, που συμμετείχαν στη χορωδία και τη μουσικό του Σχολείου μας.

11 44 33 22

 

από κάτω από: Γιορτές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εορτασμός της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου    

Εβδομάδα Σχολικού Εκφοβισμού

Μαρ 202426

Την εβδομάδα 4-03-2024, έως 8-03-2024, στο Σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν δράσεις για την ευαισθητοποίηση, πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, που αποτελεί μείζον πρόβλημα της σχολικής κοινότητας, επηρεάζοντας την καθημερινότητα ολοένα και περισσότερων μαθητών και θέτοντας σε κίνδυνο την ψυχική και σωματική τους υγεία.
Η υπεύθυνη της σχολικής βίας κ. Μαρία Βλαχάκη οργάνωσε δράσεις ανάλογες με την ηλικία των μαθητών όπως:
–  Ανάγνωση βιβλίων και ομαδικές δραστηριότητες μέσα από τις οποίες αναδείχτηκε το φαινόμενο του εκφοβισμού και οι τρόποι αντιμετώπισής του.
–  Προβολή και επεξεργασία εκπαιδευτικού video, στις μεγαλύτερες τάξεις μέσα από το οποίο επιτεύχθηκαν οι ίδιοι στόχοι.
Οι δραστηριότητες έληξαν με την κατασκευή ομαδικής αφίσας, προβάλλοντας την έννοια της καλοσύνης, της ενσυναίσθησης, της αλληλεγγύης και της συμπερίληψης.

7 3 6 3 5 3 4 3 3 3 2 3 1 4  89

από κάτω από: Δραστηριότητες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εβδομάδα Σχολικού Εκφοβισμού    

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Εθνικό  Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών

Μαρ 202418

Την Πέμπτη, 7-03-2024, οι μαθητές της Δ Τάξης του σχολείου μας, στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας, επισκέφτηκαν το Εθνικό  Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών, που είναι το μεγαλύτερο μουσείο της Ελλάδας και ένα από τα σπουδαιότερα του κόσμου! Ξεναγήθηκαν σχεδόν σε όλες τις αίθουσες του Μουσείου, θαύμασαν τις πλούσιες συλλογές του από τις αρχές της προϊστορίας ως την ύστερη αρχαιότητα, όπως τους κούρους και τις κόρες, τα μεγαλοπρεπή αγγεία, την αίθουσα του Ακρωτηρίου της Θήρας, την αιγυπτιακή συλλογή, τα μυκηναϊκά εκθέματα και …. τον μηχανισμό των Αντικυθήρων, το πρώτο υπολογιστικό σύστημα του 1ου π.Χ. αιώνα.

7 2 6 2 5 2 4 2 3 2 2 2 1 3

από κάτω από: Δράσεις-Εκδρομές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Εθνικό  Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών    

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο Γουλανδρή

Μαρ 202418
Στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Προγράμματος που έχουν αναλάβει οι μαθητές  των Α΄και Β΄ Τάξεων , πραγματοποιήθηκε  επίσκεψη στο μουσείο Γουλανδρή, την Τετάρτη,  6 Μαρτίου 2024. Οι μαθητές μας έμειναν κατενθουσιασμένοι με τις νέες τεχνολογίες,τα  διαδραστικά εκθέματα και τις πολυμεσικές εφαρμογές της περιοδικής έκθεσης “Σεισμός στο Μουσείο”. Βίωσαν έναν πραγματικό σεισμό με τη βοήθεια της εικονικής πραγματικότητας και ενημερώθηκαν για το πώς μπορούν να προστατευτούν. Ήταν πραγματικά μια πολύ ευχάριστη εμπειρία!
03 02 01 6 1
από κάτω από: Δράσεις-Εκδρομές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο Γουλανδρή    

Εκπαιδευτική επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο Ελευσίνας

Μαρ 202418

Την Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2024, οι μαθητές της Γ΄ Τάξης επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο Ελευσίνας. Η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, κ. Τσίγκου Αλεξάνδρα, ξενάγησε τους μαθητές μας καθώς και τους μαθητές  σχολείου της Ελευσίνας στον χώρο αλλά και στο μουσείο, η έκθεση του οποίου περιλαμβάνει ευρήματα από το ιερό της Δήμητρας και της Κόρης.  Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ακούσουν την κ. Τσίγκου να τους περιγράφει με γλαφυρό τρόπο την ιστορία του χώρου. Την ευχαριστούμε θερμά!

4 1 5 1 3 1 1 22 1

από κάτω από: Δράσεις-Εκδρομές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο Ελευσίνας    

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25

Μαρ 20244

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ 2024-25

ΑΙΤΗΣΗ



Λήψη αρχείου

 

 

 

 

από κάτω από: Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25    

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο Γουλανδρή

Μαρ 20244
Στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Προγράμματος που έχουν αναλάβει οι μαθητές  των Ε΄και Στ΄ Τάξεων με θέμα “Φυσικές Καταστροφές”, πραγματοποιήθηκε  επίσκεψη στο μουσείο Γουλανδρή, την Παρασκευή,  1 Μαρτίου 2024. Οι μαθητές μας, με την ευκαιρία που τους δόθηκε μέσω της περιοδικής έκθεσης “Σεισμός στο Μουσείο”, βίωσαν έναν πραγματικό σεισμό με τη βοήθεια της εικονικής πραγματικότητας. Επιπλέον, οι νέες τεχνολογίες, τα διαδραστικά εκθέματα και οι πολυμεσικές εφαρμογές, τους εξοικείωσαν με τα διάφορα γεωλογικά φαινόμενα, που ήδη είχαν διδαχτεί στη σχολική τάξη. Το περιβάλλον του μουσείου και η καλή διάθεση όλων των παιδιών ολοκλήρωσε αυτήν την πολύ ευχάριστη εμπειρία!

 

7 6 5 4 3 2

από κάτω από: Δράσεις-Εκδρομές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο Γουλανδρή    

Θεατρική Παράσταση

Μαρ 20244

Την Πέμπτη, 15 Φεβρουαρίου 2024, οι μαθητές του Σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Ο Σέρλοκ Χολμς και το αίνιγμα του Λούνα Παρκ”. Πρόκειται για μια παράσταση όπου οι ήρωες αναλαμβάνουν  μια πολύ δύσκολη αποστολή, η οποία  είναι κάτι πολύ  ουσιώδες και θεμελιώδες. Αναζητούν την αγάπη, την ευτυχία , το χαμόγελο και την αισιοδοξία που ξεκινά από τα παιδιά και γοργά μεταδίδεται στους μεγάλους.

1 1

από κάτω από: Δράσεις-Εκδρομές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Θεατρική Παράσταση    
« Παλιότερα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων