Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017 θα γίνει μεταφορά διδακτικού ωραρίου από την πρωινή στην απογευματινή βάρδια για να πραγματοποιηθεί η εκδήλωση για τη λήξη του διδακτικού έτους 2016-2017, στην οποία θα συμμετέχουν όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.
Από τη Διεύθυνση
του 3ου Δημ. Σχολ. Μοσχάτου