Την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017 και ώρα 9:00 στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας , οι μαθητές των Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων θα συμμετάσχουν στην “1η Γιορτή Αθλημάτων”, στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος που έχει τεθεί υπό την αιγίδα του ΥΠΠΕΘ με θέμα
“Σέβομαι τη διαφορετικότητα -Γνωρίζω τον αθλητισμό”
Είσοδος δωρεάν.
