Αφού πρώτα συζητήσαμε για το νόημα και την αξία της αποταμίευσης έπειτα,
ζωγραφίσαμε παροιμίες σχετικές με την αποταμίευση (κάντε κλικ στη φωτογραφία)…
φτιάξαμε δικό μας video παίζοντας παντομίμα σχετικά με αυτές τις παροιμίες:
Κάντε κλικ για να δείτε το βίντεο: Αποταμίευση και παροιμίες!
Διαβάσαμε το ηλεκτρονικό παραμύθι: Η τσεπούλα και ο κουμπαράκος και εμπνευστήκαμε να κατασκευάσουμε τους δικούς μας κουμπαράδες: τον κ. Ευρούλη και την κ. Κουμπαρούλα.

Χαρήκαμε τη μέρα και από τότε……μάθαμε να διαχειριζόμαστε με περισσότερη σύνεση τα χρήματά μας!!!!!!!!!!!
Η Γ’ Τάξη με τη δασκάλα τους κ. Μαυρίδου Χρύσα.












Παρασκευή 10-10-2014. Όλα τα παιδιά του σχολείου συμμετείχαν στις αθλητικές εκδηλώσεις της πανελλήνιας μέρας σχολικού αθλητισμού που διοργάνωσε η γυμνάστριά μας κ. Μήτσα Ζωή. Είδαμε και συμμετείχαμε σε εκδήλωση κατά του ρατσισμού που μας παρουσίασε η δασκάλα της Στ’ τάξης κ. Παντσάκη Δόμνα και όλοι μαζί δημιουργήσαμε κολάζ με θέμα την καταπολέμηση του ρατσισμού.. Ήταν μια πολύ όμορφη μέρα..

